בעיה | נוקיה C2 שפתאום מת
-
@RUVI האמת שכן, לפעמים יש קצרים במסך..
@ephraum-tzvi לא נראה לי
-
@ephraum-tzvi לא נראה לי
-
@RUVI לאיזה פוסט התכוונת?
@ephraum-tzvi אי מנסה לצרוב אבל בגלל שהמכשיר לא עובד הBEST לא קורא אותו
-
@ephraum-tzvi אי מנסה לצרוב אבל בגלל שהמכשיר לא עובד הBEST לא קורא אותו
-
@RUVI התכוונתי שתצרוב במצב מת כמובן
@ephraum-tzvi ניסיתי ולא הולך
-
@ephraum-tzvi ניסיתי ולא הולך
-
@ephraum-tzvi איך אני יודע אם הBEST מזהה את הטלפון במצב מת?
-
@ephraum-tzvi איך אני יודע אם הBEST מזהה את הטלפון במצב מת?
-
@RUVI אתה אמור לראות הודעה שזוהה מכשיר או משהו כזה..
@ephraum-tzvi הוא לא מזהה, וזה כנראה הבעיה, ולא המסך!
-
@ephraum-tzvi הוא לא מזהה, וזה כנראה הבעיה, ולא המסך!
-
@RUVI איך שינית את התפריט במובימב?
@ephraum-tzvi שיניתי רק את הקובץ menusettings.xml הזה
-
@ephraum-tzvi שיניתי רק את הקובץ menusettings.xml הזה
-
@RUVI כן אבל איך התוכנה זיהתה את הפלאפון?
@ephraum-tzvi זה לא היה עכשיו, זה היה בעבר כשהמכשיר עבד, רק עכשיו הוא שבק חיים לכל חי באופן פתאומי, לדאבוני
-
@ephraum-tzvi זה לא היה עכשיו, זה היה בעבר כשהמכשיר עבד, רק עכשיו הוא שבק חיים לכל חי באופן פתאומי, לדאבוני
-
@RUVI אני מתכוון- איך זה התחבר? (איזה חיבור? usb ?bluetuth?)
@ephraum-tzvi בלוטות'
-
@ephraum-tzvi בלוטות'
-
@RUVI אה..וסתם ככה לפני ביואסבי המחשב זיהה את הפלאפון בתור כונן?
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות