בקשה | קובץ xml לתפריט לנוקיה 208
-
@ephraum-tzvi
שורה מתחת מה שהבאת@ygg אמר בבקשה | קובץ xml לתפריט לנוקיה 208:
גם את הכשר וגם את הכשר עם נגן ומצלמה וכו'
@משה-מזרחי
בדקתי גם אותם .
חלק מהפוסט השני המחשב כותב לי שהקובץ בכלל פגום ולא נותן לי להוריד אותו -
@ephraum-tzvi
זה לא יעזור לי
אני צריך את הטלפון לבן אדם מבוגר ושלא יסתבך עם זה.
למי יש קובץ טוב ?פוסט זה נמחק! -
@משה-מזרחי
בדקתי גם אותם .
חלק מהפוסט השני המחשב כותב לי שהקובץ בכלל פגום ולא נותן לי להוריד אותו -
@משה-מזרחי
בדקתי גם אותם .
חלק מהפוסט השני המחשב כותב לי שהקובץ בכלל פגום ולא נותן לי להוריד אותו -
@ygg אם אתה רוצה אני יכול להעלות לך, חוצמזה שאתה יכול לערוך את הקובץ ולעשות אותו כשר אם רק הרגיל יורד לך
@ephraum-tzvi
אם יש לך קובץ טוב אני אשמח שתשלח לי
תנסה להוריד מפה
עם זה הוא כותב לי פגום וכו' -
@ephraum-tzvi
אם יש לך קובץ טוב אני אשמח שתשלח לי
תנסה להוריד מפה
עם זה הוא כותב לי פגום וכו' -
@ephraum-tzvi
אם יש לך קובץ טוב אני אשמח שתשלח לי
תנסה להוריד מפה
עם זה הוא כותב לי פגום וכו' -
-
שניה, אני רואה שהוא בעיתי..
-
@משה-מזרחי
לא נותן לי
-
@משה-מזרחי
יש מצב תשלח לי למייל ? -
-
אני חיפשתי כאן במדריך אבל כל הקבצים שיש לא תקינים או שלאחר ההתקנה הבלוטוס נעלם לי
אשמח לעזרתכם בדחיפות
תודה מראש -
@ygg עזר?
@ephraum-tzvi
לא
אין לי את הבלוטוס הוא פשוט נעלם !! -
@ephraum-tzvi
לא
אין לי את הבלוטוס הוא פשוט נעלם !! -
@ygg וניסית בסוך את המדריך שהבאתי?
@ephraum-tzvi
אני עכשיו מנסה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

