בקשה | קובץ xml לתפריט לנוקיה 208
-
-
שניה, אני רואה שהוא בעיתי..
-
@משה-מזרחי
לא נותן לי
-
@משה-מזרחי
יש מצב תשלח לי למייל ? -
-
אני חיפשתי כאן במדריך אבל כל הקבצים שיש לא תקינים או שלאחר ההתקנה הבלוטוס נעלם לי
אשמח לעזרתכם בדחיפות
תודה מראש -
@ygg עזר?
@ephraum-tzvi
לא
אין לי את הבלוטוס הוא פשוט נעלם !! -
@ephraum-tzvi
לא
אין לי את הבלוטוס הוא פשוט נעלם !! -
@ygg וניסית בסוך את המדריך שהבאתי?
@ephraum-tzvi
אני עכשיו מנסה -
@ephraum-tzvi
אני עכשיו מנסה -
@ygg
זה עכשיו נתן לי אותו במסך הראשי
מאבל שאני רוצה לעשות חיפוש הוא מבטל את האופציה גלוי לכל וזה לא יעזור לי
יש אפשרות למחוק אותו ?@ygg נסה לעשות איש קשר חדש> אפשרויות>הוספת קישור (לא מדויק כ''כ כי כרגע הפלאפון שלי לא פתוח אבל משהו כזה) ותמחוק את מה שכתוב מראש ותכתוב /:rtsp תשמור אותו ותפתח את הקישור, כעת תיכנס למושמעת כעת(נראה לי שבאפשרויות) ותמחק את מה שמושמע ותיכנס שוב לאפשרויות>דרך בלוטוס (נמצא הכי למטה) ו-חשוב, תלחץ הרבה פעמים רצוף
מקווה שזה יעזור!
אני לא בדיוק זוכר מאיפה מה שכן- זה מתוך מדריך בפורום אז אין לי קרדיט.. -
@ygg נסה לעשות איש קשר חדש> אפשרויות>הוספת קישור (לא מדויק כ''כ כי כרגע הפלאפון שלי לא פתוח אבל משהו כזה) ותמחוק את מה שכתוב מראש ותכתוב /:rtsp תשמור אותו ותפתח את הקישור, כעת תיכנס למושמעת כעת(נראה לי שבאפשרויות) ותמחק את מה שמושמע ותיכנס שוב לאפשרויות>דרך בלוטוס (נמצא הכי למטה) ו-חשוב, תלחץ הרבה פעמים רצוף
מקווה שזה יעזור!
אני לא בדיוק זוכר מאיפה מה שכן- זה מתוך מדריך בפורום אז אין לי קרדיט..@ephraum-tzvi בסדר
הצלחתי למחוק החזרתי את התפריט האורגינל ודרך הישומים -
@ygg נסה לעשות איש קשר חדש> אפשרויות>הוספת קישור (לא מדויק כ''כ כי כרגע הפלאפון שלי לא פתוח אבל משהו כזה) ותמחוק את מה שכתוב מראש ותכתוב /:rtsp תשמור אותו ותפתח את הקישור, כעת תיכנס למושמעת כעת(נראה לי שבאפשרויות) ותמחק את מה שמושמע ותיכנס שוב לאפשרויות>דרך בלוטוס (נמצא הכי למטה) ו-חשוב, תלחץ הרבה פעמים רצוף
מקווה שזה יעזור!
אני לא בדיוק זוכר מאיפה מה שכן- זה מתוך מדריך בפורום אז אין לי קרדיט..@ephraum-tzvi @משה-מזרחי
מה עוד האופציות לגבי התפריט ? -
@ephraum-tzvi @משה-מזרחי
מה עוד האופציות לגבי התפריט ? -
@ygg כלומר?
@ephraum-tzvi
האם יש קובץ של תפריט נורמלי ?
כמו בנוקיה C2 שאף פעם לא היה לי בעיה איתו -
@ephraum-tzvi
האם יש קובץ של תפריט נורמלי ?
כמו בנוקיה C2 שאף פעם לא היה לי בעיה איתו -
@ephraum-tzvi
התכוונתי לרגיל הכשר ! -
@ephraum-tzvi
התכוונתי לרגיל הכשר !
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
