דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. כללי - עזרה הדדית
  3. בקשת מידע | מוצר נתקע במכס פחות מ 75$

בקשת מידע | מוצר נתקע במכס פחות מ 75$

מתוזמן נעוץ נעול הועבר נפתר כללי - עזרה הדדית
8 פוסטים 4 כותבים 164 צפיות 3 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א מנותק
    א מנותק
    אלעזר כהן
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    שלום וברכה קניתי מוצר באלי אקספרס ב 71$ היה אז מבצע ואמרתי למוכר שירשום שעלה לי 60 דולר והיום קיבלתי מייל כזה
    שמי שחף נציגת שירות לקוחות של חברת אקסלוט.
    אני פונה אלייך משום שהחבילה שלך AE0000000IL מעוכבת כעת במכס ישראל.
    על מנת לשחרר את החבילה, עליך להעביר הוכחת תשלום, כלומר הוכחה שבוצע תשלום עבור החבילה מאתר האשראי/פייפאל.
    בברכה,

    שחף ס
    שירות לקוחות אקסלוט
    מישו יודע מה אני אמור לעשות ולמה זה קרה🙄🙄? תודה רבה תזכו למצוות

    A0533057932A חראשוח 2 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • א אלעזר כהן

      שלום וברכה קניתי מוצר באלי אקספרס ב 71$ היה אז מבצע ואמרתי למוכר שירשום שעלה לי 60 דולר והיום קיבלתי מייל כזה
      שמי שחף נציגת שירות לקוחות של חברת אקסלוט.
      אני פונה אלייך משום שהחבילה שלך AE0000000IL מעוכבת כעת במכס ישראל.
      על מנת לשחרר את החבילה, עליך להעביר הוכחת תשלום, כלומר הוכחה שבוצע תשלום עבור החבילה מאתר האשראי/פייפאל.
      בברכה,

      שחף ס
      שירות לקוחות אקסלוט
      מישו יודע מה אני אמור לעשות ולמה זה קרה🙄🙄? תודה רבה תזכו למצוות

      A0533057932A מנותק
      A0533057932A מנותק
      A0533057932
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי A0533057932
      #2

      @אלעזר-כהן אמר בבקשת מידע | מוצר נתקע במכס פחות מ 75$:

      שלום וברכה קניתי מוצר באלי אקספרס ב 71$ היה אז מבצע ואמרתי למוכר שירשום שעלה לי 60 דולר והיום קיבלתי מייל כזה
      שמי שחף נציגת שירות לקוחות של חברת אקסלוט.
      אני פונה אלייך משום שהחבילה שלך AE0000000IL מעוכבת כעת במכס ישראל.
      על מנת לשחרר את החבילה, עליך להעביר הוכחת תשלום, כלומר הוכחה שבוצע תשלום עבור החבילה מאתר האשראי/פייפאל.
      בברכה,

      שחף ס
      שירות לקוחות אקסלוט
      מישו יודע מה אני אמור לעשות ולמה זה קרה🙄🙄? תודה רבה תזכו למצוות

      כפי הנראה הם לא מאמינים למחיר
      ועליך להוכיח כמה שילמת
      איך לסדר את העניין לא פורום ציבורי הכתובת
      נ.ב. למה על מוצר שעולה 71 דולר ביקשת שיורידו במחיר?

      א תגובה 1 תגובה אחרונה
      2
      • A0533057932A A0533057932

        @אלעזר-כהן אמר בבקשת מידע | מוצר נתקע במכס פחות מ 75$:

        שלום וברכה קניתי מוצר באלי אקספרס ב 71$ היה אז מבצע ואמרתי למוכר שירשום שעלה לי 60 דולר והיום קיבלתי מייל כזה
        שמי שחף נציגת שירות לקוחות של חברת אקסלוט.
        אני פונה אלייך משום שהחבילה שלך AE0000000IL מעוכבת כעת במכס ישראל.
        על מנת לשחרר את החבילה, עליך להעביר הוכחת תשלום, כלומר הוכחה שבוצע תשלום עבור החבילה מאתר האשראי/פייפאל.
        בברכה,

        שחף ס
        שירות לקוחות אקסלוט
        מישו יודע מה אני אמור לעשות ולמה זה קרה🙄🙄? תודה רבה תזכו למצוות

        כפי הנראה הם לא מאמינים למחיר
        ועליך להוכיח כמה שילמת
        איך לסדר את העניין לא פורום ציבורי הכתובת
        נ.ב. למה על מוצר שעולה 71 דולר ביקשת שיורידו במחיר?

        א מנותק
        א מנותק
        אלעזר כהן
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @A0533057932 כי זה היה מבצע וחשבתי שעלה לי יותר מ 75 דולר ורק מאוחר יותר ראיתי

        שלמה ווייסש תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • א אלעזר כהן

          @A0533057932 כי זה היה מבצע וחשבתי שעלה לי יותר מ 75 דולר ורק מאוחר יותר ראיתי

          שלמה ווייסש מנותק
          שלמה ווייסש מנותק
          שלמה ווייס
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @אלעזר-כהן אם המבצע עדיין קיים פשוט תשלח להם קישור מהמוצר ותרשום שאין ביכולתך לספק את הוכחת התשלום מכיוון שהוא בוצע ע"י חבר ששילם בעבורך וכדומה

          מוכר מצלמות קנון יד שנייה

          A0533057932A תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • שלמה ווייסש שלמה ווייס

            @אלעזר-כהן אם המבצע עדיין קיים פשוט תשלח להם קישור מהמוצר ותרשום שאין ביכולתך לספק את הוכחת התשלום מכיוון שהוא בוצע ע"י חבר ששילם בעבורך וכדומה

            A0533057932A מנותק
            A0533057932A מנותק
            A0533057932
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @שלמה-ווייס אמר בבקשת מידע | מוצר נתקע במכס פחות מ 75$:

            @אלעזר-כהן אם המבצע עדיין קיים פשוט תשלח להם קישור מהמוצר ותרשום שאין ביכולתך לספק את הוכחת התשלום מכיוון שהוא בוצע ע"י חבר ששילם בעבורך וכדומה

            למה?
            הוא באמת שילם פחות מ75$
            הוא יכול להביא מחיר אמיתי

            שלמה ווייסש תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • A0533057932A A0533057932

              @שלמה-ווייס אמר בבקשת מידע | מוצר נתקע במכס פחות מ 75$:

              @אלעזר-כהן אם המבצע עדיין קיים פשוט תשלח להם קישור מהמוצר ותרשום שאין ביכולתך לספק את הוכחת התשלום מכיוון שהוא בוצע ע"י חבר ששילם בעבורך וכדומה

              למה?
              הוא באמת שילם פחות מ75$
              הוא יכול להביא מחיר אמיתי

              שלמה ווייסש מנותק
              שלמה ווייסש מנותק
              שלמה ווייס
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              @A0533057932 אבל הוא כתב 60..., האמת היא שזה לא באמת משנה, אפשר גם להתעלם מהעובדה שכתוב 60 וגם אם ישאלו להגיד שלא יודע למה המוכר כתב כך

              מוכר מצלמות קנון יד שנייה

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              4
              • א אלעזר כהן

                שלום וברכה קניתי מוצר באלי אקספרס ב 71$ היה אז מבצע ואמרתי למוכר שירשום שעלה לי 60 דולר והיום קיבלתי מייל כזה
                שמי שחף נציגת שירות לקוחות של חברת אקסלוט.
                אני פונה אלייך משום שהחבילה שלך AE0000000IL מעוכבת כעת במכס ישראל.
                על מנת לשחרר את החבילה, עליך להעביר הוכחת תשלום, כלומר הוכחה שבוצע תשלום עבור החבילה מאתר האשראי/פייפאל.
                בברכה,

                שחף ס
                שירות לקוחות אקסלוט
                מישו יודע מה אני אמור לעשות ולמה זה קרה🙄🙄? תודה רבה תזכו למצוות

                חראשוח מנותק
                חראשוח מנותק
                חראשו
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                @אלעזר-כהן הכל בסדר, זה תהליך פורמלי

                תשלח צילום מסך של ההזמנה (אם מפריע לך המחיר, תצלם בלי שיראו אותו)

                זה פשוט סוג של אימות, שבוע שעבר ביקשו גם ממני

                והם שולחים לך את זה הלאה

                בהצלחה

                ‏יש ללחוץ על הקישור כדי להציג את הקטלוג שלנו ב-WhatsApp: ‏https://wa.me/c/972504119913

                א תגובה 1 תגובה אחרונה
                3
                • חראשוח חראשו

                  @אלעזר-כהן הכל בסדר, זה תהליך פורמלי

                  תשלח צילום מסך של ההזמנה (אם מפריע לך המחיר, תצלם בלי שיראו אותו)

                  זה פשוט סוג של אימות, שבוע שעבר ביקשו גם ממני

                  והם שולחים לך את זה הלאה

                  בהצלחה

                  א מנותק
                  א מנותק
                  אלעזר כהן
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #8

                  תודה לכולכם פה על העזרה שלחתי להם חשבונית מהאשראי ומאלי אקספרס וזה עבר הלאה ב"ה

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • א אלעזר כהן סימן נושא זה כשאלה ב
                  • א אלעזר כהן סימן נושא זה כנפתר ב

                  • התחברות

                  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                  • פוסט ראשון
                    פוסט אחרון
                  0
                  • חוקי הפורום
                  • פופולרי
                  • לא נפתר
                  • משתמשים
                  • חיפוש גוגל בפורום
                  • צור קשר