הכנת אלפון לנוקיה
-
-
@שמואל היינו הך
-
-
זה מה שזה רושם לי
Encoding C:\Users\Administrator\Desktop\■■·Θ≈ΘΣ τπ∙Σ (2)\■■?ε±εΩ Φ≈±Φ ?τπ∙.txt...
Could not open file C:\Users\Administrator\Desktop\■■·Θ≈ΘΣ τπ∙Σ (2)\■■?ε±εΩ Φ≈±Φ ?τπ∙.txt
Encoding failedPress any key to continue . . .
-
זה מה שזה רושם לי
Encoding C:\Users\Administrator\Desktop\■■·Θ≈ΘΣ τπ∙Σ (2)\■■?ε±εΩ Φ≈±Φ ?τπ∙.txt...
Could not open file C:\Users\Administrator\Desktop\■■·Θ≈ΘΣ τπ∙Σ (2)\■■?ε±εΩ Φ≈±Φ ?τπ∙.txt
Encoding failedPress any key to continue . . .
-
@אליהו זה בעיה בקידוד במחשב שלך, יש כאן בפורום איפשהו קובץ לתיקון קידוד עברית במחשב באופן אוטומטי ואחריו המחשב נכבה ונדלק באופן אוטומטי, אחרי התיקון האמור הבעיה אמורה להיעלם..
@אלישי אמר בהכנת אלפון לנוקיה:
יש כאן בפורום איפשהו קובץ לתיקון קידוד עברית במחשב
-
א ארץ ישראל התייחס לנושא זה ב
-
R raficon התייחס לנושא זה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות