הכנת אלפון לנוקיה
-
@sh774 תעלה לכאן את הקובץ שלך כשהוא מקודד שלב אחד לפני התוכנה ותבקש ממישהו שיקודד בשבילך את זה..
-
@אחד-מאנש לחץ על מקש כלשהו זה מה שכתוב לך תעשה את זה ותמשיך הלאה לפי המדריך
-
-
@שמואל היינו הך
-
-
זה מה שזה רושם לי
Encoding C:\Users\Administrator\Desktop\■■·Θ≈ΘΣ τπ∙Σ (2)\■■?ε±εΩ Φ≈±Φ ?τπ∙.txt...
Could not open file C:\Users\Administrator\Desktop\■■·Θ≈ΘΣ τπ∙Σ (2)\■■?ε±εΩ Φ≈±Φ ?τπ∙.txt
Encoding failedPress any key to continue . . .
-
זה מה שזה רושם לי
Encoding C:\Users\Administrator\Desktop\■■·Θ≈ΘΣ τπ∙Σ (2)\■■?ε±εΩ Φ≈±Φ ?τπ∙.txt...
Could not open file C:\Users\Administrator\Desktop\■■·Θ≈ΘΣ τπ∙Σ (2)\■■?ε±εΩ Φ≈±Φ ?τπ∙.txt
Encoding failedPress any key to continue . . .
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
