בעיה | הפעלה מחדש לוקחת המון זמן
-
@משחזר-מידע
על פי ההוראות במדריך שהבאת
הדיסק שלי מיושר כבר -
@משחזר-מידע
על פי ההוראות במדריך שהבאת
הדיסק שלי מיושר כבר@87937 תעלה צילומ של 3 הסקטורים הראשונים של הדיסק
-
@87937 תעלה צילומ של 3 הסקטורים הראשונים של הדיסק
@משחזר-מידע
למה אתה מתכוון?
-
@משחזר-מידע
למה אתה מתכוון?
-
@משחזר-מידע
למה אתה מתכוון?
-
@YAAKOVSAS
מה עושים עכשיו?

-
@YAAKOVSAS
מה עושים עכשיו?

-
@87937 תלחץ על הסימן של הדיסק בצד שמאל למעלה וברשימה שתפתח, תבחר את כונן C.
@מתכנת-חובב
זה?
-
@מתכנת-חובב
זה?
-
@87937 כן
תעלה צילום גם של סקטורים 1 ו 2 -
@87937 לא בשבילי...
תחכה ל @משחזר-מידע -
@מתכנת-חובב
זה?
-
-
@87937 אמר בבעיה | הפעלה מחדש לוקחת המון זמן:
אלה כן טובים?
לא הבנתי מה הם שונים מהתמונות דלעיל
אלה לא הסקטורים הראשוניים של ה"דיסק" -
-
@87937 כשאתה בוחר את הדיסק, אל תבחר את כונן C אלא תרד ל phisical disks ושם תבחר את הכונן שהוא בערך בגודל של כונן C שלך (את זה שבגודל 232 ג'יגה)
-
-
8 87937 סימן נושא זה כשאלה ב
-
-
-
@משחזר-מידע @מתכנת-חובב
מה לעשות עכשיו?
ואיך ליישר את המחיצה שלא מיושרת?
אפשר לגבות את המערכת הפעלה ואת התוכנות?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות




