בעיה | הפעלה מחדש לוקחת המון זמן
-
@87937 לא בשבילי...
תחכה ל @משחזר-מידע -
@מתכנת-חובב
זה?
-
-
@87937 אמר בבעיה | הפעלה מחדש לוקחת המון זמן:
אלה כן טובים?
לא הבנתי מה הם שונים מהתמונות דלעיל
אלה לא הסקטורים הראשוניים של ה"דיסק" -
-
@87937 כשאתה בוחר את הדיסק, אל תבחר את כונן C אלא תרד ל phisical disks ושם תבחר את הכונן שהוא בערך בגודל של כונן C שלך (את זה שבגודל 232 ג'יגה)
-
-
8 87937 סימן נושא זה כשאלה ב
-
-
-
@משחזר-מידע @מתכנת-חובב
מה לעשות עכשיו?
ואיך ליישר את המחיצה שלא מיושרת?
אפשר לגבות את המערכת הפעלה ואת התוכנות? -
@משחזר-מידע @מתכנת-חובב
מה לעשות עכשיו?
ואיך ליישר את המחיצה שלא מיושרת?
אפשר לגבות את המערכת הפעלה ואת התוכנות? -
8 87937 התייחס לנושא זה ב
-
@משחזר-מידע
כשאני מנסה ליישר מחיצות זה מה שזה אומר לי

-
@משחזר-מידע
כשאני מנסה ליישר מחיצות זה מה שזה אומר לי

-
@87937 הוא כותב שכל המחיצות כבר מיושרות
@מתכנת-חובב
והבעיה היא שלפי @משחזר-מידע המחיצה הראשונה לא מיושרת
בנוסף עשיתי סריקה במיניטול
וזה כתב לי שחסרים לי כ 40 סקטורים(לא זוכר כמה מדויק)
והוא הצליח למצא רק 10
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות




