בלוטוס נעלם במחשב נייד
-
יש לי מחשב נייד ואני משתמש בו הרבה לשמיעת מוזיקה דרך בלוטוס לרמקול נייד, פתאום הבלוטוס נעלם, לא מצליח למצוא אותו בסמלים בשורת המשימות ולא להדליק אותו בהגדרות (אין את הפונקציה של פעיל/לא פעיל) מישהו יודע מה לעשות
-
טוב לא הייתי כאן קצת זמן..
בכל אופן יש לך בעיה. לא מופיע תפריט בלוטוס במנהל התקנים
תראה לדוג' אצלי (הכי עליון ברשימה זה ההתקן בלוטוס - הוא כלול בהתקן הוייפיי של אינטל)

תנסה לרענן את מנהל ההתקן שלך
אתה צריך לדעת איזה כרטיס וייפיי יש לך ולהוריד את הדרייבר מאתר החברה -
טוב לא הייתי כאן קצת זמן..
בכל אופן יש לך בעיה. לא מופיע תפריט בלוטוס במנהל התקנים
תראה לדוג' אצלי (הכי עליון ברשימה זה ההתקן בלוטוס - הוא כלול בהתקן הוייפיי של אינטל)

תנסה לרענן את מנהל ההתקן שלך
אתה צריך לדעת איזה כרטיס וייפיי יש לך ולהוריד את הדרייבר מאתר החברה -
@אביב-לוין 1.מה הקפיצו ת'נושא?
2. שיעשו חיפוש בהתחל ויצמידו אותו לשורת משימות
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

nv zv מה זה אומר איתחול צריך לחשוש מזה??