המסך של הפלאפון נדלק לשניה ונכבה, מה עושים?
-
@ג-י-מ אוקי. זה מוזר מאוד שהם כיבו את הסינון והמכשיר ממשיך לך להתכבות..
משהו פה ממש לא הגיוני@שלום-כהן
לאפס את הטלפון זה נראה לי האופציה
מקובל עליך שלום כהן? -
@ג-י-מ הייתי עסוק קצת..
כן תאפס את המכשיר. חבל שלא ראית כבר כתבתי לך למעלה.@שלום-כהן אמר בהמסך של הפלאפון נדלק לשניה ונכבה, מה עושים?:
כשהמכשיר מכובה תלחץ ותחזיק את הכפתור הפעלה + כפתור ווליום עליון, תחכה שהמסך רקוברי יעלה ואז תעשה "wipe data" זה אמור לאפס ולתקן את המכשיר.
-
@ג-י-מ הייתי עסוק קצת..
כן תאפס את המכשיר. חבל שלא ראית כבר כתבתי לך למעלה.@שלום-כהן אמר בהמסך של הפלאפון נדלק לשניה ונכבה, מה עושים?:
כשהמכשיר מכובה תלחץ ותחזיק את הכפתור הפעלה + כפתור ווליום עליון, תחכה שהמסך רקוברי יעלה ואז תעשה "wipe data" זה אמור לאפס ולתקן את המכשיר.
-
תנסה
-
תנסה
@ישראל-קרביצקי הוא מראה כאילו הוא נדלק ו.....
-
זה אמור לעבוד רגיל מעכשיו
-
@ישראל-קרביצקי הוא מראה כאילו הוא נדלק ו.....
-
ועובד רגיל?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
