המסך של הפלאפון נדלק לשניה ונכבה, מה עושים?
-
@ג-י-מ הבנתי.
אז כדי לחסוך לך זמן עד שתלך ותתקן, תעשה מה שישראל אמר.
תגבה את התיקיות החשובות (Whatsapp , DCIM)
ותאפס את המכשיר דרך מצב רקוברי.
כשהמכשיר מכובה תלחץ ותחזיק את הכפתור הפעלה + כפתור ווליום עליון, תחכה שהמסך רקוברי יעלה ואז תעשה "wipe data" זה אמור לאפס ולתקן את המכשיר.@שלום-כהן אמר בהמסך של הפלאפון נדלק לשניה ונכבה, מה עושים?:
@ג-י-מ הבנתי.
אז כדי לחסוך לך זמן עד שתלך ותתקן, תעשה מה שישראל אמר.
תגבה את התיקיות החשובות (Whatsapp , DCIM)
ותאפס את המכשיר דרך מצב רקוברי.
כשהמכשיר מכובה תלחץ ותחזיק את הכפתור הפעלה + כפתור ווליום עליון, תחכה שהמסך רקוברי יעלה ואז תעשה "wipe data" זה אמור לאפס ולתקן את המכשיר.לא הולך
-
מה ז"א לא הולך? ניסת להעתיק אותם אל המחשב?
-
איפסת דרך הפלאפון ע"פ ההוראות?
-
איפסת דרך הפלאפון ע"פ ההוראות?
@ישראל-קרביצקי דבר הפלאפון אני לא יכול הוא לא נדלק
-
ונכבה?
-
לא נדלק או נדלק ונכבה?
-
לא נדלק או נדלק ונכבה?
@ישראל-קרביצקי כמו בהתחלה, רק על מצב נעילה
-
@ג-י-מ אוקי. זה מוזר מאוד שהם כיבו את הסינון והמכשיר ממשיך לך להתכבות..
משהו פה ממש לא הגיוני@שלום-כהן
לאפס את הטלפון זה נראה לי האופציה
מקובל עליך שלום כהן? -
@ג-י-מ הייתי עסוק קצת..
כן תאפס את המכשיר. חבל שלא ראית כבר כתבתי לך למעלה.@שלום-כהן אמר בהמסך של הפלאפון נדלק לשניה ונכבה, מה עושים?:
כשהמכשיר מכובה תלחץ ותחזיק את הכפתור הפעלה + כפתור ווליום עליון, תחכה שהמסך רקוברי יעלה ואז תעשה "wipe data" זה אמור לאפס ולתקן את המכשיר.
-
@ג-י-מ הייתי עסוק קצת..
כן תאפס את המכשיר. חבל שלא ראית כבר כתבתי לך למעלה.@שלום-כהן אמר בהמסך של הפלאפון נדלק לשניה ונכבה, מה עושים?:
כשהמכשיר מכובה תלחץ ותחזיק את הכפתור הפעלה + כפתור ווליום עליון, תחכה שהמסך רקוברי יעלה ואז תעשה "wipe data" זה אמור לאפס ולתקן את המכשיר.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
