המסך של הפלאפון נדלק לשניה ונכבה, מה עושים?
-
@ג-י-מ אמר בהמסך של הפלאפון נדלק לשניה ונכבה, מה עושים?:
פעם היה רימון והסרתי אותה
כלומר התקשרתי לרימון והם הורידו לי אותה
-
בזמנו? לפני שבועים?
-
@שלום-כהן אמר בהמסך של הפלאפון נדלק לשניה ונכבה, מה עושים?:
@ג-י-מ עוד דבר חשוב מאוד. כדאי לך לגבות גם אנשי קשר והודעות.
את כולם כבר שיחזרתי
-
טוב תגבה את 2 התקיות הנ"ל ותאפס את הפלאפון ותבדוק אם זה עובד תקין זה אמור להיות חלק!
-
@ג-י-מ הבנתי.
אז כדי לחסוך לך זמן עד שתלך ותתקן, תעשה מה שישראל אמר.
תגבה את התיקיות החשובות (Whatsapp , DCIM)
ותאפס את המכשיר דרך מצב רקוברי.
כשהמכשיר מכובה תלחץ ותחזיק את הכפתור הפעלה + כפתור ווליום עליון, תחכה שהמסך רקוברי יעלה ואז תעשה "wipe data" זה אמור לאפס ולתקן את המכשיר.@שלום-כהן אמר בהמסך של הפלאפון נדלק לשניה ונכבה, מה עושים?:
@ג-י-מ הבנתי.
אז כדי לחסוך לך זמן עד שתלך ותתקן, תעשה מה שישראל אמר.
תגבה את התיקיות החשובות (Whatsapp , DCIM)
ותאפס את המכשיר דרך מצב רקוברי.
כשהמכשיר מכובה תלחץ ותחזיק את הכפתור הפעלה + כפתור ווליום עליון, תחכה שהמסך רקוברי יעלה ואז תעשה "wipe data" זה אמור לאפס ולתקן את המכשיר.לא הולך
-
מה ז"א לא הולך? ניסת להעתיק אותם אל המחשב?
-
איפסת דרך הפלאפון ע"פ ההוראות?
-
איפסת דרך הפלאפון ע"פ ההוראות?
@ישראל-קרביצקי דבר הפלאפון אני לא יכול הוא לא נדלק
-
ונכבה?
-
לא נדלק או נדלק ונכבה?
-
לא נדלק או נדלק ונכבה?
@ישראל-קרביצקי כמו בהתחלה, רק על מצב נעילה
-
@ג-י-מ אוקי. זה מוזר מאוד שהם כיבו את הסינון והמכשיר ממשיך לך להתכבות..
משהו פה ממש לא הגיוני@שלום-כהן
לאפס את הטלפון זה נראה לי האופציה
מקובל עליך שלום כהן?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

