בירור | מחיקת שורת הווי פיי בהגדרות אנדרואיד 11
-
@אלי-כ זה לא f21 pro נכון?
@zalmensmok אתה עורךבARSC EDITOR או ב ARSC EDITOR PLUS ?
כי אני עורך בARSC EDITOR ואני גם לא מצליח -
@zalmensmok אתה עורךבARSC EDITOR או ב ARSC EDITOR PLUS ?
כי אני עורך בARSC EDITOR ואני גם לא מצליח@אני-יודע ברגיל לא בפלוס
-
@אלי-כ זה לא f21 pro נכון?
@zalmensmok זה כן f21 pro
זה משנה? -
@אני-יודע ברגיל לא בפלוס
@zalmensmok אז אין שורה כזאת
אני השמח אולי אם תעשה מדריך מאפס אולי אז נסתדר -
@zalmensmok אז אין שורה כזאת
אני השמח אולי אם תעשה מדריך מאפס אולי אז נסתדר@אני-יודע אין לי את הטלפון עלי אבל תעלה לי את האפליקציה ואני ינסה
-
@אני-יודע אין לי את הטלפון עלי אבל תעלה לי את האפליקציה ואני ינסה
@zalmensmok MtkSettingsProvider.apk
זה זה ?? -
@zalmensmok MtkSettingsProvider.apk
זה זה ??@אני-יודע לא זה נמצא ב system-ext
-
@אני-יודע לא זה נמצא ב system-ext
@zalmensmok אז זה היה הבעיה
רק החשב ערכתי את האפליקציה והפלא' לא נידלק
מה עושים ?? -
@zalmensmok אז זה היה הבעיה
רק החשב ערכתי את האפליקציה והפלא' לא נידלק
מה עושים ?? -
@אלי-כ זה מוזר כי הוא אמור להוריד את הוויפי מייד, גם בלי להפעיל את הטלפון מחדש
-
@אלי-כ זה מוזר כי הוא אמור להוריד את הוויפי מייד, גם בלי להפעיל את הטלפון מחדש
@zalmensmok

מה אני אמור לכתוב כאן? -
@אלי-כ זה מוזר כי הוא אמור להוריד את הוויפי מייד, גם בלי להפעיל את הטלפון מחדש
@zalmensmok זה לא הוריד את הווי פי לבד !!
אולי בגלל שסימנתי V ? -
@zalmensmok

מה אני אמור לכתוב כאן?@אלי-כ false
זה מוזר זה אמור להיות boolean -
@אלי-כ false
זה מוזר זה אמור להיות boolean -
א אלי כ סימן נושא זה כנפתר ב
-
א אלי כ סימן נושא זה כלא נפתר ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות