בירור | מחיקת שורת הווי פיי בהגדרות אנדרואיד 11
-
@zalmensmok העלתי תמונות של מה שיש בbool אצלי
אני משתמש באפליקציה mt manager@אלי-כ כן גם אני, מה שכן יש בתוך bool כמה סוגים אתה צריך לבדוק בראשון
-
@אלי-כ כן גם אני, מה שכן יש בתוך bool כמה סוגים אתה צריך לבדוק בראשון
@zalmensmok כמה סוגים של מה?
יכול להיות שאני לא נכנס למקום הנכון??
אני נכנס ל system/priv-app/mtksettingsprovider
ושם נכנס לapk ולוחץ view וכו'
תתקן אותי בבקשה אם אני טועה במיקום -
@zalmensmok כמה סוגים של מה?
יכול להיות שאני לא נכנס למקום הנכון??
אני נכנס ל system/priv-app/mtksettingsprovider
ושם נכנס לapk ולוחץ view וכו'
תתקן אותי בבקשה אם אני טועה במיקום@אלי-כ של bool, זאת אומרת יש bool לבד ויש bool land וכו'
תכנס לתוך ה bool הראשון ושם תעשה פילטר wifi והוא יביא לך כמה תוצאות, אחד מהם אמור להיות השורה שאתה אמור לשנות -
@אלי-כ של bool, זאת אומרת יש bool לבד ויש bool land וכו'
תכנס לתוך ה bool הראשון ושם תעשה פילטר wifi והוא יביא לך כמה תוצאות, אחד מהם אמור להיות השורה שאתה אמור לשנות@zalmensmok העלתי תמונה של מה שיש לי בbool והקבצים שמכילים את המילים wifi הם שלושת האחרונים שם אבל אין שם את השורה שהבאת
-
@אלי-כ זה לא f21 pro נכון?
-
@אלי-כ זה לא f21 pro נכון?
@zalmensmok אתה עורךבARSC EDITOR או ב ARSC EDITOR PLUS ?
כי אני עורך בARSC EDITOR ואני גם לא מצליח -
@zalmensmok אתה עורךבARSC EDITOR או ב ARSC EDITOR PLUS ?
כי אני עורך בARSC EDITOR ואני גם לא מצליח@אני-יודע ברגיל לא בפלוס
-
@אלי-כ זה לא f21 pro נכון?
@zalmensmok זה כן f21 pro
זה משנה? -
@אני-יודע ברגיל לא בפלוס
@zalmensmok אז אין שורה כזאת
אני השמח אולי אם תעשה מדריך מאפס אולי אז נסתדר -
@zalmensmok אז אין שורה כזאת
אני השמח אולי אם תעשה מדריך מאפס אולי אז נסתדר@אני-יודע אין לי את הטלפון עלי אבל תעלה לי את האפליקציה ואני ינסה
-
@אני-יודע אין לי את הטלפון עלי אבל תעלה לי את האפליקציה ואני ינסה
@zalmensmok MtkSettingsProvider.apk
זה זה ?? -
@zalmensmok MtkSettingsProvider.apk
זה זה ??@אני-יודע לא זה נמצא ב system-ext
-
@אני-יודע לא זה נמצא ב system-ext
@zalmensmok אז זה היה הבעיה
רק החשב ערכתי את האפליקציה והפלא' לא נידלק
מה עושים ?? -
@zalmensmok אז זה היה הבעיה
רק החשב ערכתי את האפליקציה והפלא' לא נידלק
מה עושים ?? -
@אלי-כ זה מוזר כי הוא אמור להוריד את הוויפי מייד, גם בלי להפעיל את הטלפון מחדש
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות