בירור | וואטסאפ ללא מספר וולא סמארטפון
-
@AVI12 יש לי ווינדוס 10, האם שווה לי להתקין ווינדוס 11 בגלל זה??? [או סתם כך, האם כדאי לעבור מ 10 ל11???]
@מי-כעמך-ישראל-0
לא ממליצה לעבור לווינדוס 11
ממשק פחות נח -
@מי-כעמך-ישראל-0 אמר בבירור | וואטסאפ ללא מספר וולא סמארטפון:
@AVI12 יש לי ווינדוס 10, האם שווה לי להתקין ווינדוס 11 בגלל זה??? [או סתם כך, האם שווה לעבור מ 10 ל11???]
אתה יכול להשתמש בבלוסטאקס גם ב10
@FSHLOMO זה מתאים גם למספר כשר??? והאם יש לך מדריך יותר מופשט אם כן???
-
@FSHLOMO זה מתאים גם למספר כשר??? והאם יש לך מדריך יותר מופשט אם כן???
@מי-כעמך-ישראל-0 כן
זה מתאים גם מספר כשר - כולם יראו שיש לך וואצפאיזה תוכנה הורדת למחשב ?
-
@מי-כעמך-ישראל-0 כן
זה מתאים גם מספר כשר - כולם יראו שיש לך וואצפאיזה תוכנה הורדת למחשב ?
@אהובי לא הורדתי, אני רוצה להוריד, איך אתה הורדת???
-
@אהובי לא הורדתי, אני רוצה להוריד, איך אתה הורדת???
@מי-כעמך-ישראל-0
הורדתי מאחד המקומות כאן בפורום memu
ואז על זה הלבשתי וואצפ - בעצם על תוכנת אנדרויד .
כשהיה לי את זה מוכן -
נכנסתי לוואצפ ווב וכשהייתי צריכה לסרוק ברקוד - שמתי מול המסך של המחשב מראה -
וכל התוכנה של האנדרויד הצליחה לקרוא אותו.
ולהשתמש בוואצפ כזה פשוט יותר קל .למרות שעדיין אפשרי להשתמש בוואצפ על אנדרויד .
-
תכל'ס, אני רוצה להוריד לווינדוס 10 עם מס' כשר או מספר וירטואלי, האם אפשר להפנות ולהדריך אותי בדיוק, דרך קישורים וכ'ו??? תודה רבה
-
תכל'ס, אני רוצה להוריד לווינדוס 10 עם מס' כשר או מספר וירטואלי, האם אפשר להפנות ולהדריך אותי בדיוק, דרך קישורים וכ'ו??? תודה רבה
@מי-כעמך-ישראל-0 תוריד memu דרך גוגל - לא מחייב דרך הפורום .
או שתעשה חיפוש כאן ... ובטוח יש קישורים
אחכ תוריד מגוגל whats app massenger ותתקין על התוכנה וזהו .
אחכ זה יבקש ממך להזין את המפר טל - תזין ובמקום לשים סמס תבקש הודעה קולית -
תכל'ס, אני רוצה להוריד לווינדוס 10 עם מס' כשר או מספר וירטואלי, האם אפשר להפנות ולהדריך אותי בדיוק, דרך קישורים וכ'ו??? תודה רבה
@מי-כעמך-ישראל-0 אמר בבירור | וואטסאפ ללא מספר וולא סמארטפון:
תכל'ס, אני רוצה להוריד לווינדוס 10 עם מס' כשר או מספר וירטואלי, האם אפשר להפנות ולהדריך אותי בדיוק, דרך קישורים וכ'ו??? תודה רבה
תוריד בלוסטאקס BLUESTACS
-
@מי-כעמך-ישראל-0 אמר בבירור | וואטסאפ ללא מספר וולא סמארטפון:
תכל'ס, אני רוצה להוריד לווינדוס 10 עם מס' כשר או מספר וירטואלי, האם אפשר להפנות ולהדריך אותי בדיוק, דרך קישורים וכ'ו??? תודה רבה
תוריד בלוסטאקס BLUESTACS
-
@אהובי אמר בבירור | וואטסאפ ללא מספר וולא סמארטפון:
@FSHLOMO לא כדאי , זה כבדדדד
ומאט את המחשבזה נכון
@FSHLOMO מה עדיף לווינדוס 10???
@אהובי אמר בבירור | וואטסאפ ללא מספר וולא סמארטפון:
@FSHLOMO לא כדאי , זה כבדדדד
ומאט את המחשב -
@FSHLOMO מה עדיף לווינדוס 10???
@אהובי אמר בבירור | וואטסאפ ללא מספר וולא סמארטפון:
@FSHLOMO לא כדאי , זה כבדדדד
ומאט את המחשב@מי-כעמך-ישראל-0 אמר בבירור | וואטסאפ ללא מספר וולא סמארטפון:
@FSHLOMO מה עדיף לווינדוס 10???
@אהובי אמר בבירור | וואטסאפ ללא מספר וולא סמארטפון:
@FSHLOMO לא כדאי , זה כבדדדד
ומאט את המחשבטוענים שממו פליי
מה המפרט של המחשב שלך?
לא בטוח שבכלל אתה יכול להשים אמולטור..
תכתוב מפרט מלא -
@מי-כעמך-ישראל-0 אמר בבירור | וואטסאפ ללא מספר וולא סמארטפון:
@FSHLOMO מה עדיף לווינדוס 10???
@אהובי אמר בבירור | וואטסאפ ללא מספר וולא סמארטפון:
@FSHLOMO לא כדאי , זה כבדדדד
ומאט את המחשבטוענים שממו פליי
מה המפרט של המחשב שלך?
לא בטוח שבכלל אתה יכול להשים אמולטור..
תכתוב מפרט מלא@ראובן-שבתי זה עוזר??

-
@ראובן-שבתי זה עוזר??

@מי-כעמך-ישראל-0 אמר בבירור | וואטסאפ ללא מספר וולא סמארטפון:
@ראובן-שבתי זה עוזר??

זה עוזר ומנסיון זה לא יחזיק על המחשב שלך
יש לי מחשב יותר חזק וזה לא ממש עובד לי
יש לך רק 8 ראם שזה קצת ויש לך רק שתי ליבות, מנסיון זה לא יעבוד
וגם אם תצליח להתקין - ואתה תצליח, זה בקושי יפתח, אם בכלל...
בקיצור רד מזה.. -
@מי-כעמך-ישראל-0 אמר בבירור | וואטסאפ ללא מספר וולא סמארטפון:
@ראובן-שבתי זה עוזר??

זה עוזר ומנסיון זה לא יחזיק על המחשב שלך
יש לי מחשב יותר חזק וזה לא ממש עובד לי
יש לך רק 8 ראם שזה קצת ויש לך רק שתי ליבות, מנסיון זה לא יעבוד
וגם אם תצליח להתקין - ואתה תצליח, זה בקושי יפתח, אם בכלל...
בקיצור רד מזה..@ראובן-שבתי על כל פנים, תודה רבה על העזרה... ועל הייעוץ....
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות