דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. בירור | וואטסאפ ללא מספר וולא סמארטפון

בירור | וואטסאפ ללא מספר וולא סמארטפון

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
55 פוסטים 8 כותבים 2.9k צפיות 3 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מ מי כעמך ישראל 0

    @FSHLOMO זה מתאים גם למספר כשר??? והאם יש לך מדריך יותר מופשט אם כן???

    א מנותק
    א מנותק
    אהובי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #43

    @מי-כעמך-ישראל-0 כן
    זה מתאים גם מספר כשר - כולם יראו שיש לך וואצפ

    איזה תוכנה הורדת למחשב ?

    מ תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • א אהובי

      @מי-כעמך-ישראל-0 כן
      זה מתאים גם מספר כשר - כולם יראו שיש לך וואצפ

      איזה תוכנה הורדת למחשב ?

      מ מנותק
      מ מנותק
      מי כעמך ישראל 0
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מי כעמך ישראל 0
      #44

      @אהובי לא הורדתי, אני רוצה להוריד, איך אתה הורדת???

      א תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • מ מי כעמך ישראל 0

        @אהובי לא הורדתי, אני רוצה להוריד, איך אתה הורדת???

        א מנותק
        א מנותק
        אהובי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #45

        @מי-כעמך-ישראל-0
        הורדתי מאחד המקומות כאן בפורום memu
        ואז על זה הלבשתי וואצפ - בעצם על תוכנת אנדרויד .
        כשהיה לי את זה מוכן -
        נכנסתי לוואצפ ווב וכשהייתי צריכה לסרוק ברקוד - שמתי מול המסך של המחשב מראה -
        וכל התוכנה של האנדרויד הצליחה לקרוא אותו.
        ולהשתמש בוואצפ כזה פשוט יותר קל .

        למרות שעדיין אפשרי להשתמש בוואצפ על אנדרויד .

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • מ מנותק
          מ מנותק
          מי כעמך ישראל 0
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #46

          תכל'ס, אני רוצה להוריד לווינדוס 10 עם מס' כשר או מספר וירטואלי, האם אפשר להפנות ולהדריך אותי בדיוק, דרך קישורים וכ'ו??? תודה רבה

          א FSHLOMOF 2 תגובות תגובה אחרונה
          0
          • מ מי כעמך ישראל 0

            תכל'ס, אני רוצה להוריד לווינדוס 10 עם מס' כשר או מספר וירטואלי, האם אפשר להפנות ולהדריך אותי בדיוק, דרך קישורים וכ'ו??? תודה רבה

            א מנותק
            א מנותק
            אהובי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #47

            @מי-כעמך-ישראל-0 תוריד memu דרך גוגל - לא מחייב דרך הפורום .
            או שתעשה חיפוש כאן ... ובטוח יש קישורים
            אחכ תוריד מגוגל whats app massenger ותתקין על התוכנה וזהו .
            אחכ זה יבקש ממך להזין את המפר טל - תזין ובמקום לשים סמס תבקש הודעה קולית

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • מ מי כעמך ישראל 0

              תכל'ס, אני רוצה להוריד לווינדוס 10 עם מס' כשר או מספר וירטואלי, האם אפשר להפנות ולהדריך אותי בדיוק, דרך קישורים וכ'ו??? תודה רבה

              FSHLOMOF מנותק
              FSHLOMOF מנותק
              FSHLOMO
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #48

              @מי-כעמך-ישראל-0 אמר בבירור | וואטסאפ ללא מספר וולא סמארטפון:

              תכל'ס, אני רוצה להוריד לווינדוס 10 עם מס' כשר או מספר וירטואלי, האם אפשר להפנות ולהדריך אותי בדיוק, דרך קישורים וכ'ו??? תודה רבה

              תוריד בלוסטאקס BLUESTACS

              tisotbzol@gmail.com

              א תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • FSHLOMOF FSHLOMO

                @מי-כעמך-ישראל-0 אמר בבירור | וואטסאפ ללא מספר וולא סמארטפון:

                תכל'ס, אני רוצה להוריד לווינדוס 10 עם מס' כשר או מספר וירטואלי, האם אפשר להפנות ולהדריך אותי בדיוק, דרך קישורים וכ'ו??? תודה רבה

                תוריד בלוסטאקס BLUESTACS

                א מנותק
                א מנותק
                אהובי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #49

                @FSHLOMO לא כדאי , זה כבדדדד
                ומאט את המחשב

                FSHLOMOF תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • א אהובי

                  @FSHLOMO לא כדאי , זה כבדדדד
                  ומאט את המחשב

                  FSHLOMOF מנותק
                  FSHLOMOF מנותק
                  FSHLOMO
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #50

                  @אהובי אמר בבירור | וואטסאפ ללא מספר וולא סמארטפון:

                  @FSHLOMO לא כדאי , זה כבדדדד
                  ומאט את המחשב

                  זה נכון

                  tisotbzol@gmail.com

                  מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • FSHLOMOF FSHLOMO

                    @אהובי אמר בבירור | וואטסאפ ללא מספר וולא סמארטפון:

                    @FSHLOMO לא כדאי , זה כבדדדד
                    ומאט את המחשב

                    זה נכון

                    מ מנותק
                    מ מנותק
                    מי כעמך ישראל 0
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #51

                    @FSHLOMO מה עדיף לווינדוס 10???

                    @אהובי אמר בבירור | וואטסאפ ללא מספר וולא סמארטפון:

                    @FSHLOMO לא כדאי , זה כבדדדד
                    ומאט את המחשב

                    ראובן שבתיר תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • מ מי כעמך ישראל 0

                      @FSHLOMO מה עדיף לווינדוס 10???

                      @אהובי אמר בבירור | וואטסאפ ללא מספר וולא סמארטפון:

                      @FSHLOMO לא כדאי , זה כבדדדד
                      ומאט את המחשב

                      ראובן שבתיר מנותק
                      ראובן שבתיר מנותק
                      ראובן שבתי
                      מדריכים
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #52

                      @מי-כעמך-ישראל-0 אמר בבירור | וואטסאפ ללא מספר וולא סמארטפון:

                      @FSHLOMO מה עדיף לווינדוס 10???

                      @אהובי אמר בבירור | וואטסאפ ללא מספר וולא סמארטפון:

                      @FSHLOMO לא כדאי , זה כבדדדד
                      ומאט את המחשב

                      טוענים שממו פליי
                      מה המפרט של המחשב שלך?
                      לא בטוח שבכלל אתה יכול להשים אמולטור..
                      תכתוב מפרט מלא

                      ...

                      מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ראובן שבתיר ראובן שבתי

                        @מי-כעמך-ישראל-0 אמר בבירור | וואטסאפ ללא מספר וולא סמארטפון:

                        @FSHLOMO מה עדיף לווינדוס 10???

                        @אהובי אמר בבירור | וואטסאפ ללא מספר וולא סמארטפון:

                        @FSHLOMO לא כדאי , זה כבדדדד
                        ומאט את המחשב

                        טוענים שממו פליי
                        מה המפרט של המחשב שלך?
                        לא בטוח שבכלל אתה יכול להשים אמולטור..
                        תכתוב מפרט מלא

                        מ מנותק
                        מ מנותק
                        מי כעמך ישראל 0
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #53

                        @ראובן-שבתי זה עוזר??‏‏צילום מסך (24).png

                        ראובן שבתיר תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • מ מי כעמך ישראל 0

                          @ראובן-שבתי זה עוזר??‏‏צילום מסך (24).png

                          ראובן שבתיר מנותק
                          ראובן שבתיר מנותק
                          ראובן שבתי
                          מדריכים
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי ראובן שבתי
                          #54

                          @מי-כעמך-ישראל-0 אמר בבירור | וואטסאפ ללא מספר וולא סמארטפון:

                          @ראובן-שבתי זה עוזר??‏‏צילום מסך (24).png

                          זה עוזר ומנסיון זה לא יחזיק על המחשב שלך
                          יש לי מחשב יותר חזק וזה לא ממש עובד לי
                          יש לך רק 8 ראם שזה קצת ויש לך רק שתי ליבות, מנסיון זה לא יעבוד
                          וגם אם תצליח להתקין - ואתה תצליח, זה בקושי יפתח, אם בכלל...
                          בקיצור רד מזה..

                          ...

                          מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ראובן שבתיר ראובן שבתי

                            @מי-כעמך-ישראל-0 אמר בבירור | וואטסאפ ללא מספר וולא סמארטפון:

                            @ראובן-שבתי זה עוזר??‏‏צילום מסך (24).png

                            זה עוזר ומנסיון זה לא יחזיק על המחשב שלך
                            יש לי מחשב יותר חזק וזה לא ממש עובד לי
                            יש לך רק 8 ראם שזה קצת ויש לך רק שתי ליבות, מנסיון זה לא יעבוד
                            וגם אם תצליח להתקין - ואתה תצליח, זה בקושי יפתח, אם בכלל...
                            בקיצור רד מזה..

                            מ מנותק
                            מ מנותק
                            מי כעמך ישראל 0
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #55

                            @ראובן-שבתי על כל פנים, תודה רבה על העזרה... ועל הייעוץ....

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0

                            שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                            נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                            בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                            הרשמה התחברות

                            • התחברות

                            • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                            • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                            • פוסט ראשון
                              פוסט אחרון
                            0
                            • חוקי הפורום
                            • פופולרי
                            • לא נפתר
                            • משתמשים
                            • חיפוש גוגל בפורום
                            • צור קשר