בעיה | בעיה בהמרת דיסק מNTFS לFAT32
-
@עוד-אחד הכונן ריק ? אם כן תעשה אתחול נורמלי דרך הממשק של ווינדוס עצמם
אם יש בו חומר - תמיד מומלץ לגבות אותו לפני@מתכנת-חובב זה הבעיה שהוא לא ריק ואין לי לאיפה לגבות אותו זה 20 GB
-
@מתכנת-חובב זה הבעיה שהוא לא ריק ואין לי לאיפה לגבות אותו זה 20 GB
@עוד-אחד אמר בבעיה | בעיה בהמרת דיסק מNTFS לFAT32:
@מתכנת-חובב זה הבעיה שהוא לא ריק ואין לי לאיפה לגבות אותו זה 20 GB
בטוח שאין שם קובץ גדול מ4 גיגה?
-
@מתכנת-חובב זה הבעיה שהוא לא ריק ואין לי לאיפה לגבות אותו זה 20 GB
@עוד-אחד אמר בבעיה | בעיה בהמרת דיסק מNTFS לFAT32:
@מתכנת-חובב זה הבעיה שהוא לא ריק ואין לי לאיפה לגבות אותו זה 20 GB
עד כמה שידוע לי המרה ל-FAT32 מפרמטת את הכונן
-
@עוד-אחד אמר בבעיה | בעיה בהמרת דיסק מNTFS לFAT32:
@מתכנת-חובב זה הבעיה שהוא לא ריק ואין לי לאיפה לגבות אותו זה 20 GB
עד כמה שידוע לי המרה ל-FAT32 מפרמטת את הכונן
-
@עוד-אחד אמר בבעיה | בעיה בהמרת דיסק מNTFS לFAT32:
@מתכנת-חובב זה הבעיה שהוא לא ריק ואין לי לאיפה לגבות אותו זה 20 GB
עד כמה שידוע לי המרה ל-FAT32 מפרמטת את הכונן
@יוסי-מחשבים ברור שאפשר בלי פירמוט
https://mitmachim.top/topic/24045/מדריך-איך-לפרמט-מערכת-קבצים-fat32-ל-ntfs-או-להפך-ללא-איבוד-חומר
אתה בעצמך כתבת את זה כאן

-
-
@עוד-אחד אמר בבעיה | בעיה בהמרת דיסק מNTFS לFAT32:
@מתכנת-חובב זה הבעיה שהוא לא ריק ואין לי לאיפה לגבות אותו זה 20 GB
בטוח שאין שם קובץ גדול מ4 גיגה?
@A0533057932 איפה? אני אמרתי שאני לא רוצה לפרמט את הכרטיס כי יש לי שם 20GB
-
@A0533057932 איפה? אני אמרתי שאני לא רוצה לפרמט את הכרטיס כי יש לי שם 20GB
@עוד-אחד אמר בבעיה | בעיה בהמרת דיסק מNTFS לFAT32:
@A0533057932 איפה? אני אמרתי שאני לא רוצה לפרמט את הכרטיס כי יש לי שם 20GB
האם אחד מהקבצים גודלו יותר מ4 גיגה?
-
@עוד-אחד אמר בבעיה | בעיה בהמרת דיסק מNTFS לFAT32:
מנסה להמיר באמצעות AOEMI ולא הולך לי זה השגיאה מה זה אומר? מחכה לתשובה בדחיפות!

אני פעם המרתי כרטיס של 64 gb
עם aomei
בדיוק כמוך מ NTFS ל fat32
וכל החומר נהפך ללא שימושי
הכל השתנה השמות ולא נפתח
בקיצור אם החומר חשוב לך תגבה,
ואם אין לך מקום קח בחשבון שיכול להיות שהכל ייפגם -
@יוסי-מחשבים ברור שאפשר בלי פירמוט
https://mitmachim.top/topic/24045/מדריך-איך-לפרמט-מערכת-קבצים-fat32-ל-ntfs-או-להפך-ללא-איבוד-חומר
אתה בעצמך כתבת את זה כאן

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות