בקשת מידע | איך לשנות את כפתור הצד בשיאומי טאצ'
-
שלום יש לי שיאומי טאצ' ובצד יש 4 כפתורים: ווליום, כיבוי/הדלקה ועוד כפתור חסר שימוש שפותח את מוזיקה של גוגל.
השאלה היא האם ניתן לשנות כך שיפתח אפליקציה אחרת (לדוגמא גוגל)
תודה מראש.@יעקב-Y אמר בבקשת מידע | איך לשנות את כפתור הצד בשיאומי טאצ':
שלום יש לי שיאומי טאצ' ובצד יש 4 כפתורים: ווליום, כיבוי/הדלקה ועוד כפתור חסר שימוש שפותח את מוזיקה של גוגל.
השאלה היא האם ניתן לשנות כך שיפתח אפליקציה אחרת (לדוגמא גוגל)
תודה מראש.יש לך רוט?
-
@יעקב-Y אמר בבקשת מידע | איך לשנות את כפתור הצד בשיאומי טאצ':
שלום יש לי שיאומי טאצ' ובצד יש 4 כפתורים: ווליום, כיבוי/הדלקה ועוד כפתור חסר שימוש שפותח את מוזיקה של גוגל.
השאלה היא האם ניתן לשנות כך שיפתח אפליקציה אחרת (לדוגמא גוגל)
תודה מראש.יש לך רוט?
@A0533057932 לא, אני לא רוצה לעשות רוט כי עדיין יש לי אחריות
-
@A0533057932 לא, אני לא רוצה לעשות רוט כי עדיין יש לי אחריות
-
@A0533057932 ואם אני עושה רוט אז איך אני משנה
-
@A0533057932 ואם אני עושה רוט אז איך אני משנה
@יעקב-Y חיפוש פשוט בפורום
או אפילו דפדוף מינימלי בקטגוריה הרלוונטית לשאלה
(עזרה הדדית - שיאומי)
היתה מראה לך את אותה השאלה ואת התשובה -
א אש ברכב התייחס לנושא זה ב
-
ר ר ישיעה התייחס לנושא זה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות