עזרה | שיאומי טאצ' מלא
-
יש לי בעיה בפאלפון לאחר החלפת גירסא שמקש הדלקת המסך כשלוחצים עליו נכנס ישר למוזיקה והפעלה וכיבוי של המסך והפאלפון נעשים רק ע"י הכפתור האדום מי שיודע מה לעשות אשמח שיעלה כאן
-
@אש-ברכב אם זה קרא אחרי שינוי גירסא
אז צריך להחליף גירסא
כי הבעיה בגירסא אי אפשר לשנות את זה לכאורה בלי לעשות גירסא חדשה -
@אש-ברכב אם זה קרא אחרי שינוי גירסא
אז צריך להחליף גירסא
כי הבעיה בגירסא אי אפשר לשנות את זה לכאורה בלי לעשות גירסא חדשה -
-
@ר-ישיעה טקסט קישור לכל המתענינים וכן למי ששנים עם ניסיון
-
@ר-ישיעה טקסט קישור לכל המתענינים וכן למי ששנים עם ניסיון
@אש-ברכב אמר בעזרה | שיאומי טאצ' מלא:
@ר-ישיעה טקסט קישור לכל המתענינים וכן למי ששנים עם ניסיון
תכלס הסתדרת?
-
@אש-ברכב אמר בעזרה | שיאומי טאצ' מלא:
@ר-ישיעה טקסט קישור לכל המתענינים וכן למי ששנים עם ניסיון
תכלס הסתדרת?
-
יש לי בעיה בפאלפון לאחר החלפת גירסא שמקש הדלקת המסך כשלוחצים עליו נכנס ישר למוזיקה והפעלה וכיבוי של המסך והפאלפון נעשים רק ע"י הכפתור האדום מי שיודע מה לעשות אשמח שיעלה כאן
@אש-ברכב עם יש רוט למכשיר יש מה לעשות
אם לא רק גרסה חדשה -
יש לי בעיה בפאלפון לאחר החלפת גירסא שמקש הדלקת המסך כשלוחצים עליו נכנס ישר למוזיקה והפעלה וכיבוי של המסך והפאלפון נעשים רק ע"י הכפתור האדום מי שיודע מה לעשות אשמח שיעלה כאן
@אש-ברכב בעיקרון בגירסה המקורית הכפתור שנמצא מתחת הכפתור האדום נכנס למוזיקה
(וזה לא בעיה במכשיר), והדלקת המסך היא ע"י הכפתור האדום, ואם יש רוט (כמו שכתב @A0533057932) אז אפשרי למחוק את האפליקציה של המוזיקה ולשים אחרת ואז הכפתור לא יפתח מוזיקה -
@אש-ברכב בעיקרון בגירסה המקורית הכפתור שנמצא מתחת הכפתור האדום נכנס למוזיקה
(וזה לא בעיה במכשיר), והדלקת המסך היא ע"י הכפתור האדום, ואם יש רוט (כמו שכתב @A0533057932) אז אפשרי למחוק את האפליקציה של המוזיקה ולשים אחרת ואז הכפתור לא יפתח מוזיקה@ITAMAR25 אמר בעזרה | שיאומי טאצ' מלא:
@אש-ברכב בעיקרון בגירסה המקורית הכפתור שנמצא מתחת הכפתור האדום נכנס למוזיקה
(וזה לא בעיה במכשיר), והדלקת המסך היא ע"י הכפתור האדום, ואם יש רוט (כמו שכתב @A0533057932) אז אפשרי למחוק את האפליקציה של המוזיקה ולשים אחרת ואז הכפתור לא יפתח מוזיקהבגרסה המקורית הכפתור מפעיל עוזרת קולית
-
@ITAMAR25 אמר בעזרה | שיאומי טאצ' מלא:
@אש-ברכב בעיקרון בגירסה המקורית הכפתור שנמצא מתחת הכפתור האדום נכנס למוזיקה
(וזה לא בעיה במכשיר), והדלקת המסך היא ע"י הכפתור האדום, ואם יש רוט (כמו שכתב @A0533057932) אז אפשרי למחוק את האפליקציה של המוזיקה ולשים אחרת ואז הכפתור לא יפתח מוזיקהבגרסה המקורית הכפתור מפעיל עוזרת קולית
@A0533057932 אמר בעזרה | שיאומי טאצ' מלא:
בגרסה המקורית הכפתור מפעיל עוזרת קולית
יש לי גירסה מקורית שהמוכר מעלי אקספרס הביא לי, והכפתור מפעיל נגן מוזיקה
-
@A0533057932 אמר בעזרה | שיאומי טאצ' מלא:
בגרסה המקורית הכפתור מפעיל עוזרת קולית
יש לי גירסה מקורית שהמוכר מעלי אקספרס הביא לי, והכפתור מפעיל נגן מוזיקה
-
@ITAMAR25 אז זה לא הגירסה המקורית ובאמת בגירסא המקורית הכפתור האדום הוא להדליק את המכשיר ולהפעיל את העוזרת של גוגל
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות