בירור | מה זה הכפתור האדום במקרר?
-
@זעירא אמר בבירור | מה זה הכפתור האדום במקרר?:
מקרר של יחידת דיור חברת נורמנדי
יש כפתור נראה כמו מצב שבת
מישהו יודע?תודה רבה
אולי תעלה תמונה זה יועיל
-
@זעירא קורה משהו כשאתה לוחץ עליו?
-
@זעירא קורה משהו כשאתה לוחץ עליו?
@קינג-קומפיוטר זו בדיוק השאלה
מה שרואים זה כיבוי/הדלקה של הכפתור עצמוהשאלה מה תפקידו
הנה עוד תמונה עם הסמלים על יד הכפתור

-
@קינג-קומפיוטר זו בדיוק השאלה
מה שרואים זה כיבוי/הדלקה של הכפתור עצמוהשאלה מה תפקידו
הנה עוד תמונה עם הסמלים על יד הכפתור

-
@זעירא אמר בבירור | מה זה הכפתור האדום במקרר?:
מקרר של יחידת דיור חברת נורמנדי
יש כפתור נראה כמו מצב שבת
מישהו יודע?תודה רבה
זה אחראי על התאורה במקרר
-
@זעירא אמר בבירור | מה זה הכפתור האדום במקרר?:
מקרר של יחידת דיור חברת נורמנדי
יש כפתור נראה כמו מצב שבת
מישהו יודע?תודה רבה
זה אחראי על התאורה במקרר
@אלוף-העולם-1
בין כך ובין כך התאורה עובדת -
@אלוף-העולם-1
בין כך ובין כך התאורה עובדת@זעירא אמר בבירור | מה זה הכפתור האדום במקרר?:
@אלוף-העולם-1
בין כך ובין כך התאורה עובדתזה במקרר או בהמקפיא?
כי זה נראה כמו בורר שמחליף ממצב מקפיא למצב מקרר!. -
@זעירא אמר בבירור | מה זה הכפתור האדום במקרר?:
@אלוף-העולם-1
בין כך ובין כך התאורה עובדתזה במקרר או בהמקפיא?
כי זה נראה כמו בורר שמחליף ממצב מקפיא למצב מקרר!. -
@קינג-קומפיוטר זו בדיוק השאלה
מה שרואים זה כיבוי/הדלקה של הכפתור עצמוהשאלה מה תפקידו
הנה עוד תמונה עם הסמלים על יד הכפתור

-
@זעירא אמר בבירור | מה זה הכפתור האדום במקרר?:
@אלוף-העולם-1
בין כך ובין כך התאורה עובדתזה במקרר או בהמקפיא?
כי זה נראה כמו בורר שמחליף ממצב מקפיא למצב מקרר!.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

