התקנת אופיס
-
-
שלום, אני חדש כאן ורציתי לדעת איך אני מתקין אופיס במחשב שהוא ללא אינטרנט, ואיני יודע את הדגם/הגרסה שלו.
תודה מראש.@יין-מלכות 32 סיביות או 64?
-
פוסט זה נמחק!
-
@יין-מלכות תיכנס למחשב שלי מידע מערכת ושם כתוב
-
@יין-מלכות תיכנס למחשב שלי מידע מערכת ושם כתוב
@חיים-כהן-1 הקדמת אותי בשניה עם המחיקה


-
@יין-מלכות איזה ווינדוס?
-
@יין-מלכות תבדוק כאן https://mitmachim.top/topic/5505/אופיס-לווינדוס-7
וכאן
https://mitmachim.top/topic/4364/אופיס-לווינדוס-7
אם אתה לא מסתדר תגיד -
@יין-מלכות תבדוק כאן https://mitmachim.top/topic/5505/אופיס-לווינדוס-7
וכאן
https://mitmachim.top/topic/4364/אופיס-לווינדוס-7
אם אתה לא מסתדר תגיד -
@יין-מלכות הסתדרת?
-
@יין-מלכות 3 GB
-
@יין-מלכות 3 GB
@A0533057932 כנראה כוונתך ל4 GB בקישור שהביא לי הגדול היחיד הוא 4 GB.
-
-
@יוסי-מחשבים יישר כח.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות