התקנת אופיס
-
@QJDTOP גם 2019 מתעדכן אוטומטי רק שהוא נשאר תמיד 2019.
ונניח אם יהיה 2022 אז 2019 יישאר 2019 אולם בכל אופן הוא יתעדכן. -
-
@QJDTOP יש שם אחסון עם הרבה נפח בענן ועוד אפשרויות אבל אני לא יודע אם זה עובד עם פריצה [אני מניח שלא].
וחוץ מזה אם פראיירים מסכימים לשלם
-
@QJDTOP גם 2019 מתעדכן אוטומטי רק שהוא נשאר תמיד 2019.
ונניח אם יהיה 2022 אז 2019 יישאר 2019 אולם בכל אופן הוא יתעדכן.@יהודה-12 אמר בהתקנת אופיס:
@QJDTOP גם 2019 מתעדכן אוטומטי רק שהוא נשאר תמיד 2019.
ונניח אם יהיה 2022 אז 2019 יישאר 2019 אולם בכל אופן הוא יתעדכן.אכן הוא יתעדכן אבל ישנם תכונות שלא יתווספו מה שאין כן 365 שיקבל תמיד את התכונות החדשות
@QJDTOP אמר בהתקנת אופיס:
לי יש 365 ופרץ
אכן 365 לא נפרץ צריך להתקין 365MONDO
ניתן להוריד אותו עם הכלי הזה -
@יהודה-12 אמר בהתקנת אופיס:
@QJDTOP גם 2019 מתעדכן אוטומטי רק שהוא נשאר תמיד 2019.
ונניח אם יהיה 2022 אז 2019 יישאר 2019 אולם בכל אופן הוא יתעדכן.אכן הוא יתעדכן אבל ישנם תכונות שלא יתווספו מה שאין כן 365 שיקבל תמיד את התכונות החדשות
@QJDTOP אמר בהתקנת אופיס:
לי יש 365 ופרץ
אכן 365 לא נפרץ צריך להתקין 365MONDO
ניתן להוריד אותו עם הכלי הזה@AVI12 אמר בהתקנת אופיס:
@יהודה-12 אמר בהתקנת אופיס:
@QJDTOP גם 2019 מתעדכן אוטומטי רק שהוא נשאר תמיד 2019.
ונניח אם יהיה 2022 אז 2019 יישאר 2019 אולם בכל אופן הוא יתעדכן.אכן הוא יתעדכן אבל ישנם תכונות שלא יתווספו משאין כן 365 שיקבל תמיד את התכונות החדשות
@QJDTOP אמר בהתקנת אופיס:
לי יש 365 ופרץ
אכן 365 לא נפרץ צריך להתקין 365MONDO
ניתן להוריד אותו עם הכלי הזהזה אחד מהאלה שפרצו לי
אמרת שאין דרך ואתה מביא דרך!
-
@AVI12 אמר בהתקנת אופיס:
@יהודה-12 אמר בהתקנת אופיס:
@QJDTOP גם 2019 מתעדכן אוטומטי רק שהוא נשאר תמיד 2019.
ונניח אם יהיה 2022 אז 2019 יישאר 2019 אולם בכל אופן הוא יתעדכן.אכן הוא יתעדכן אבל ישנם תכונות שלא יתווספו משאין כן 365 שיקבל תמיד את התכונות החדשות
@QJDTOP אמר בהתקנת אופיס:
לי יש 365 ופרץ
אכן 365 לא נפרץ צריך להתקין 365MONDO
ניתן להוריד אותו עם הכלי הזהזה אחד מהאלה שפרצו לי
אמרת שאין דרך ואתה מביא דרך!
-
@QJDTOP אמר בהתקנת אופיס:
זה אחד מהאלה שפרצו לי
אמרת שאין דרך ואתה מביא דרך!זה לא פריצה ל365 רגיל
זה קובץ שמוריד ומתקין 365 גירסא שונה || שאותה אפשר לפרוץ עם KMS ||
@AVI12 אמר בהתקנת אופיס:
@QJDTOP אמר בהתקנת אופיס:
זה אחד מהאלה שפרצו לי
אמרת שאין דרך ואתה מביא דרך!זה לא פריצה ל365 רגיל
זה קובץ שמוריד ומתקין 365 גירסא שונה || שאותה אפשר לפרוץ עם KMS ||
אני יודע שפרצתי
-
@AVI12 אמר בהתקנת אופיס:
@QJDTOP אמר בהתקנת אופיס:
זה אחד מהאלה שפרצו לי
אמרת שאין דרך ואתה מביא דרך!זה לא פריצה ל365 רגיל
זה קובץ שמוריד ומתקין 365 גירסא שונה || שאותה אפשר לפרוץ עם KMS ||
אני יודע שפרצתי
-
-
שלום, אני חדש כאן ורציתי לדעת איך אני מתקין אופיס במחשב שהוא ללא אינטרנט, ואיני יודע את הדגם/הגרסה שלו.
תודה מראש.@יין-מלכות 32 סיביות או 64?
-
פוסט זה נמחק!
-
@יין-מלכות תיכנס למחשב שלי מידע מערכת ושם כתוב
-
@יין-מלכות תיכנס למחשב שלי מידע מערכת ושם כתוב
@חיים-כהן-1 הקדמת אותי בשניה עם המחיקה


-
@יין-מלכות איזה ווינדוס?
-
@יין-מלכות תבדוק כאן https://mitmachim.top/topic/5505/אופיס-לווינדוס-7
וכאן
https://mitmachim.top/topic/4364/אופיס-לווינדוס-7
אם אתה לא מסתדר תגיד
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות