החלפת IMEI לטאבלט לנובו
-
אני רוצה להכניס סים כשר של הוט מובייל, בטאבלט Lenovo-TAB-2-A10-70L.
האם זה יחסם?
ואם כן, צריך להחליף IMEI?
כיצד מבצעים זאת?
מסובך מידי?@משרדי תיכנס ל-Engineer mode ע"י הקשת
*#*#3646633#*#*אם הקוד לא ילך יש אפליקציה שעושה את זה.
אמור לעלות לך כזה מסך (המסך הראשון שעולה, גלילה לשמאל..)

בחר ב-CDS Information, ותקבל כזה מסך, תבחר את המסומן..

תקליד את האות E ותבחר באופציה הראשונה כמו בתמונה (1,7,)

בין הגרשיים אתה מקליד את ה-IMEI שתקח מכל פלאפון כשר שתראה, אח"כ תלחץ על SEND

אחרי זה בצע את אותה פעולה בסיומת 1,10, במידה וקיים חריץ שני לסים בצע אותה גם שם...
מקור מהפורום הישן קרדיט ל @שמואל
-
@אלישי אמר בהחלפת IMEI לטאבלט לנובו:
##3646633##
אני לא מוצא במכשיר, פלאפון....
כלומר אפליקצית שיחות...
אין לי איפה להקליד את הקוד... -
@אלישי סליחה על ההקפצה....
אני מנסה לשנות והוא אומר לי 'פקודה זו אינה מותרת בבניית משתמשים' (תרגום של גוגל)
?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות