צילום מסך בנוקיה c2
-
קרדיט ל @איש-אחד-הלך
@לעכשיו היכן הוא הביא את זה?
-
תוכנה במחשב שדרכה עושים צילומי מסך בc2
זה התוכנה nsd_v3.0.exe
מדריך.mp4חשוב!
וודאו ששום תוכנה אחרת של נוקיה לא פועלת ברקע (גם לא בשורת המשימות) אחרת התוכנה לא תקלוט את הפלאפון.
מומלץ לחבר את הפלאפון למחשב אחרי הפעלת התוכנה.אם התוכנה בשופ"א לא קולטת את הפלאפון מצא @משה-מזרחי פתרון מוזר ומעניין להפעיל קודם את התוכנה שפורסמה כאן ולאחר מכן התוכנה מזהה את הפלאפון! בדוק ומנוסה!
@מתחיל-מומחה איך עובדים עם התוכנה? זה לא קולט את הפלאפון.
ואיפה להפעיל את התוכנה של הרזולוציה? -
הפלאפון מחובר על מצב PC suite
-
@אליהו 10
-
אחרי שהפעלת את התוכנה לא אמור להיות מוצג מה שיש בפלאפון. בשביל להציג צריך ללחוץ על האפשרות העליונה ואז על זאת שמתחתיה
@לעכשיו זה מה שעשיתי אבל כשאני לוחץ על הראשון לא מופיע את הסימן שפלאפון מחובר
-
@לעכשיו זה מה שעשיתי אבל כשאני לוחץ על הראשון לא מופיע את הסימן שפלאפון מחובר
-
@לעכשיו זה מה שעשיתי אבל כשאני לוחץ על הראשון לא מופיע את הסימן שפלאפון מחובר
-
@שובי
עכשיו צריך לפתוח את התוכנה של שינוי גודל מסך למשחקים ואז לחזור לתוכנה של הצילום מסך וזה אמור לעלות@משה-מזרחי פתחתי אותה וזה לא עוזר.. זה הבעיה...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות