צילום מסך בנוקיה c2
-
הפלאפון מחובר על מצב PC suite
-
@אליהו 10
-
אחרי שהפעלת את התוכנה לא אמור להיות מוצג מה שיש בפלאפון. בשביל להציג צריך ללחוץ על האפשרות העליונה ואז על זאת שמתחתיה
@לעכשיו זה מה שעשיתי אבל כשאני לוחץ על הראשון לא מופיע את הסימן שפלאפון מחובר
-
@לעכשיו זה מה שעשיתי אבל כשאני לוחץ על הראשון לא מופיע את הסימן שפלאפון מחובר
-
@לעכשיו זה מה שעשיתי אבל כשאני לוחץ על הראשון לא מופיע את הסימן שפלאפון מחובר
-
@שובי
עכשיו צריך לפתוח את התוכנה של שינוי גודל מסך למשחקים ואז לחזור לתוכנה של הצילום מסך וזה אמור לעלות@משה-מזרחי פתחתי אותה וזה לא עוזר.. זה הבעיה...
-
@משה-מזרחי זה לא עובד לי
למרות שפתחתי את התוכנה לשינוי גודל המסך
(או שלא הבנתי בדיוק מה לעשות עם הדבר הזה...)
זה מה שאמור להיות?
אז זה לא עובד.... -
@משה-מזרחי זה לא עובד לי
למרות שפתחתי את התוכנה לשינוי גודל המסך
(או שלא הבנתי בדיוק מה לעשות עם הדבר הזה...)
זה מה שאמור להיות?
אז זה לא עובד....@oren כיצד חיברת את הפלאפון?
על איזה מצב? -
@oren וכל השאר-
אם התוכנה לא קולטת את הפלאפון, תוודאו שmobimb/best/Nokia Suite סגורים.
בהצלחה!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות