עזרה במתן פקודה
-
@יוסי-מחשבים יש אפשרות לעיצוב ההודעה?
ניסיתי לחפש במקור, אני לא מסתדר שם...@מתחיל-מומחה אמר בעזרה במתן פקודה:
@יוסי-מחשבים יש אפשרות לעיצוב ההודעה?
ניסיתי לחפש במקור, אני לא מסתדר שם...לא ראיתי שם כזאת אפשרות
-
@מתחיל-מומחה ||קיבלת||.
תחלץ, ואתה מריץ את msg.hta משורת הפקודה כך:msg.htaוההודעה תוצג.@Men770 מדהים!
ואני יכול לערוך עם פנקס הרשימות או...???
ולמה זה מופיע עם חצי מסגרת לבנה.
בכ"א תודה! -
@Men770 מדהים!
ואני יכול לערוך עם פנקס הרשימות או...???
ולמה זה מופיע עם חצי מסגרת לבנה.
בכ"א תודה! -
@מתחיל-מומחה איזו חצי מסגרת?
אצלי לא.@Men770 ככה

-
@מתחיל-מומחה תיקון: ||msg.hta||
@Men770 לא תוקן ואולי תדריך אותי קצת איך שולטים בזה, ולא אטריח אותי שוב!
-
@Men770 לא תוקן ואולי תדריך אותי קצת איך שולטים בזה, ולא אטריח אותי שוב!
-
@מתחיל-מומחה איך עכשיו?
@Men770 עדיין, רגע אני לא מבין אצלך זה בסדר?
אז למה אצלי לא? -
@Men770 עדיין, רגע אני לא מבין אצלך זה בסדר?
אז למה אצלי לא? -
@Men770
תודה רבה!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות