דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. עזרה במתן פקודה

עזרה במתן פקודה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
32 פוסטים 6 כותבים 1.4k צפיות 2 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מתחיל-מומחהמ מתחיל-מומחה

    @ברוך בדיוק

    ב מנותק
    ב מנותק
    ברוך
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי ברוך
    #17

    @מתחיל-מומחה אני ישמח אם תמצא....

    אשמח לעזור..... 7181717@gmail.com

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • משתמש מקצועןמ משתמש מקצוען

      @מתחיל-מומחה מה רע במה שאני הבאתי לך?

      מתחיל-מומחהמ מנותק
      מתחיל-מומחהמ מנותק
      מתחיל-מומחה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מתחיל-מומחה
      #18

      @משתמש-מקצוען זה ממש לא רע, זה גרוע...😂 😂
      סתם, זה מעולה וזה יהיה לעזר. אבל להקפצת חלון צף זה לא יעזור, אולי יש לך איזה קיצור דרך בשביל זה גם,שאוכל לערוך אותו

      מדריך מפורט לשימוש בפורום כנסו>>>

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • יוסי מחשביםי מנותק
        יוסי מחשביםי מנותק
        יוסי מחשבים
        צוות פיקוח
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #19

        הודעת מערכת.vbs
        תפתח את פנקס הרשימות ותכניס:

        x=msgbox("המחשב יכבה בעוד 5 דקות שימו לב לשמור את העבודה שלכם" ,48, "הודעת מערכת")
        

        כעת תבחר ב"שמור בשם"
        ב"שמור קובץ" רשום את השם שאתה רוצה עם סיומת vbs לדוג': הודעת מערכת.vbs
        ב"שמור כסוג" בחר ב"כל הקבצים" - "All Files"
        ב"קידוד" בחר ב"ANSI"
        כשתפתח את הקובץ שתיצור יצא:
        הודעת מערכת.png
        תוכל לשנות את הספרה 0 לפי המקרא הבא:
        0 = לחצן אישור בלבד
        1 = לחצני אישור וביטול
        2 = הלחצנים בטל, נסה שנית והתעלם
        3 = כן, לא והלחצנים ' ביטול '
        4 = כן ולא לחצנים
        5 = לחצני נסה שנית וביטול
        16 = סמל הודעה קריטית
        32 = סמל שאילתת אזהרה
        48 = סמל הודעת אזהרה
        64 = סמל הודעת מידע
        0 = הלחצן הראשון הוא ברירת מחדל
        256 = הלחצן השני הוא ברירת מחדל
        512 = הלחצן השלישי הוא ברירת מחדל
        768 = הלחצן הרביעי הוא ברירת מחדל
        0 = היישום הנוכחי לא יפעל עד שהמשתמש יגיב לתיבת ההודעה
        4096 = כל היישומים אינם פועלים עד שהמשתמש מגיב לתיבת ההודעה
        מקור

        מתחיל-מומחהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
        7
        • יוסי מחשביםי יוסי מחשבים

          הודעת מערכת.vbs
          תפתח את פנקס הרשימות ותכניס:

          x=msgbox("המחשב יכבה בעוד 5 דקות שימו לב לשמור את העבודה שלכם" ,48, "הודעת מערכת")
          

          כעת תבחר ב"שמור בשם"
          ב"שמור קובץ" רשום את השם שאתה רוצה עם סיומת vbs לדוג': הודעת מערכת.vbs
          ב"שמור כסוג" בחר ב"כל הקבצים" - "All Files"
          ב"קידוד" בחר ב"ANSI"
          כשתפתח את הקובץ שתיצור יצא:
          הודעת מערכת.png
          תוכל לשנות את הספרה 0 לפי המקרא הבא:
          0 = לחצן אישור בלבד
          1 = לחצני אישור וביטול
          2 = הלחצנים בטל, נסה שנית והתעלם
          3 = כן, לא והלחצנים ' ביטול '
          4 = כן ולא לחצנים
          5 = לחצני נסה שנית וביטול
          16 = סמל הודעה קריטית
          32 = סמל שאילתת אזהרה
          48 = סמל הודעת אזהרה
          64 = סמל הודעת מידע
          0 = הלחצן הראשון הוא ברירת מחדל
          256 = הלחצן השני הוא ברירת מחדל
          512 = הלחצן השלישי הוא ברירת מחדל
          768 = הלחצן הרביעי הוא ברירת מחדל
          0 = היישום הנוכחי לא יפעל עד שהמשתמש יגיב לתיבת ההודעה
          4096 = כל היישומים אינם פועלים עד שהמשתמש מגיב לתיבת ההודעה
          מקור

          מתחיל-מומחהמ מנותק
          מתחיל-מומחהמ מנותק
          מתחיל-מומחה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #20

          @יוסי-מחשבים יש אפשרות לעיצוב ההודעה?
          ניסיתי לחפש במקור, אני לא מסתדר שם...

          מדריך מפורט לשימוש בפורום כנסו>>>

          יוסי מחשביםי תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מתחיל-מומחהמ מתחיל-מומחה

            @יוסי-מחשבים יש אפשרות לעיצוב ההודעה?
            ניסיתי לחפש במקור, אני לא מסתדר שם...

            יוסי מחשביםי מנותק
            יוסי מחשביםי מנותק
            יוסי מחשבים
            צוות פיקוח
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #21

            @מתחיל-מומחה אמר בעזרה במתן פקודה:

            @יוסי-מחשבים יש אפשרות לעיצוב ההודעה?
            ניסיתי לחפש במקור, אני לא מסתדר שם...

            לא ראיתי שם כזאת אפשרות

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • Men770M מנותק
              Men770M מנותק
              Men770
              מדריכים
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #22

              @מתחיל-מומחה ||קיבלת||.
              תחלץ, ואתה מריץ את msg.hta משורת הפקודה כך: msg.hta וההודעה תוצג.

              לפניות בעניין הפורום וכל נושא אחר:
              m@men770.gq

              יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!

              מתחיל-מומחהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
              3
              • Men770M Men770

                @מתחיל-מומחה ||קיבלת||.
                תחלץ, ואתה מריץ את msg.hta משורת הפקודה כך: msg.hta וההודעה תוצג.

                מתחיל-מומחהמ מנותק
                מתחיל-מומחהמ מנותק
                מתחיל-מומחה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי מתחיל-מומחה
                #23

                @Men770 מדהים!
                ואני יכול לערוך עם פנקס הרשימות או...???
                ולמה זה מופיע עם חצי מסגרת לבנה.
                בכ"א תודה!

                מדריך מפורט לשימוש בפורום כנסו>>>

                Men770M תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • מתחיל-מומחהמ מתחיל-מומחה

                  @Men770 מדהים!
                  ואני יכול לערוך עם פנקס הרשימות או...???
                  ולמה זה מופיע עם חצי מסגרת לבנה.
                  בכ"א תודה!

                  Men770M מנותק
                  Men770M מנותק
                  Men770
                  מדריכים
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #24

                  @מתחיל-מומחה איזו חצי מסגרת?
                  אצלי לא.

                  לפניות בעניין הפורום וכל נושא אחר:
                  m@men770.gq

                  יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!

                  מתחיל-מומחהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • Men770M Men770

                    @מתחיל-מומחה איזו חצי מסגרת?
                    אצלי לא.

                    מתחיל-מומחהמ מנותק
                    מתחיל-מומחהמ מנותק
                    מתחיל-מומחה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #25

                    @Men770 ככה
                    2.png

                    מדריך מפורט לשימוש בפורום כנסו>>>

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • Men770M מנותק
                      Men770M מנותק
                      Men770
                      מדריכים
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #26

                      @מתחיל-מומחה תיקון: ||msg.hta||

                      לפניות בעניין הפורום וכל נושא אחר:
                      m@men770.gq

                      יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!

                      מתחיל-מומחהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • Men770M Men770

                        @מתחיל-מומחה תיקון: ||msg.hta||

                        מתחיל-מומחהמ מנותק
                        מתחיל-מומחהמ מנותק
                        מתחיל-מומחה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #27

                        @Men770 לא תוקן ואולי תדריך אותי קצת איך שולטים בזה, ולא אטריח אותי שוב!

                        מדריך מפורט לשימוש בפורום כנסו>>>

                        Men770M תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • מתחיל-מומחהמ מתחיל-מומחה

                          @Men770 לא תוקן ואולי תדריך אותי קצת איך שולטים בזה, ולא אטריח אותי שוב!

                          Men770M מנותק
                          Men770M מנותק
                          Men770
                          מדריכים
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #28

                          @מתחיל-מומחה איך עכשיו?

                          לפניות בעניין הפורום וכל נושא אחר:
                          m@men770.gq

                          יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!

                          מתחיל-מומחהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • Men770M Men770

                            @מתחיל-מומחה איך עכשיו?

                            מתחיל-מומחהמ מנותק
                            מתחיל-מומחהמ מנותק
                            מתחיל-מומחה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי מתחיל-מומחה
                            #29

                            @Men770 עדיין, רגע אני לא מבין אצלך זה בסדר?
                            אז למה אצלי לא?

                            מדריך מפורט לשימוש בפורום כנסו>>>

                            Men770M תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • מתחיל-מומחהמ מתחיל-מומחה

                              @Men770 עדיין, רגע אני לא מבין אצלך זה בסדר?
                              אז למה אצלי לא?

                              Men770M מנותק
                              Men770M מנותק
                              Men770
                              מדריכים
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #30

                              @מתחיל-מומחה עכשיו אני רואה שגם אצלי לא.

                              לפניות בעניין הפורום וכל נושא אחר:
                              m@men770.gq

                              יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • Men770M מנותק
                                Men770M מנותק
                                Men770
                                מדריכים
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #31

                                תיקון: ||msg.hta||
                                ככה יש מסגרת לבנה שווה מכל הצדדים.

                                לפניות בעניין הפורום וכל נושא אחר:
                                m@men770.gq

                                יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!

                                מתחיל-מומחהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                2
                                • Men770M Men770

                                  תיקון: ||msg.hta||
                                  ככה יש מסגרת לבנה שווה מכל הצדדים.

                                  מתחיל-מומחהמ מנותק
                                  מתחיל-מומחהמ מנותק
                                  מתחיל-מומחה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי מתחיל-מומחה
                                  #32

                                  @Men770
                                  תודה רבה!

                                  מדריך מפורט לשימוש בפורום כנסו>>>

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0

                                  שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                  נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                  בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                  הרשמה התחברות

                                  • התחברות

                                  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                  • פוסט ראשון
                                    פוסט אחרון
                                  0
                                  • חוקי הפורום
                                  • פופולרי
                                  • לא נפתר
                                  • משתמשים
                                  • חיפוש גוגל בפורום
                                  • צור קשר