בקשת מידע | עריכת קובץ EXE
-
יש לי קובץ EXE של תוכנה (שניבנתה לי על פי דרישה) ואני רוצה לשנות את הסמלים של הממשק השאלה אם יש תוכנה שיכולה למצוא לי את התמונות ולהחליף אותם
-
@משה22 אם היא נבנתה לך לפי דרישה
למה שלא תפנה לבונה התוכנה ותבקש ממנו שישנה לך את הסמלים?@צדיק-תמים כי הוא רוצה על זה מחיר יותר ממה שעלתה לי אצלו התוכנה (לפני כמה שנים)
-
יש לי קובץ EXE של תוכנה (שניבנתה לי על פי דרישה) ואני רוצה לשנות את הסמלים של הממשק השאלה אם יש תוכנה שיכולה למצוא לי את התמונות ולהחליף אותם
@משה22 יש תוכנות ייעודיות שמתאימות לחלק מקבצי EXE אבל לא להכל, עי' כאן.
ויש לך את התוכנה כאן, ותשתמש עם הקובץ הזה ש @יוסי-מחשבים פירסם, לתיקון בעיות בשיוך הקבצים.אבל לפעמים תלוי באיזה שפה זה נכתב וכו'.. (כמוזכר שם..)
להבא אפשר ע"י חיפוש בפורום..
-
יש לי קובץ EXE של תוכנה (שניבנתה לי על פי דרישה) ואני רוצה לשנות את הסמלים של הממשק השאלה אם יש תוכנה שיכולה למצוא לי את התמונות ולהחליף אותם
-
@משה22 את רוב הסמלים אפשר לשנות
תנסה עם תוכנה כמו Restractor - מניסיון ארוך שיש לי עם התחום הזה היא מאוד טובה -
יש לי קובץ EXE של תוכנה (שניבנתה לי על פי דרישה) ואני רוצה לשנות את הסמלים של הממשק השאלה אם יש תוכנה שיכולה למצוא לי את התמונות ולהחליף אותם
-
@KINGYOS @משה22 אמר בבקשת מידע | עריכת קובץ EXE:
ואני רוצה לשנות את הסמלים של הממשק
התוכנה שהבאת יכולה לשנות גם תמונות בתוך התוכנה או רק את הסמל שלה?
@צדיק-תמים גם תמונות בתוכה
-
@צדיק-תמים גם תמונות בתוכה
@מתכנת-חובב לצערי כל התוכנות שהובאו כאן לא מציגים לי את הגרפיקה של התוכנה
מה שברור לי זה שהיא נכתבה ב "ויזואל" השאלה אם זה מקדם אותי במשהו -
@מתכנת-חובב לצערי כל התוכנות שהובאו כאן לא מציגים לי את הגרפיקה של התוכנה
מה שברור לי זה שהיא נכתבה ב "ויזואל" השאלה אם זה מקדם אותי במשהו@משה22 אמר בבקשת מידע | עריכת קובץ EXE:
מה שברור לי זה שהיא נכתבה ב "ויזואל"
ויז'ואל (סטודיו) זו לא שפה אלא פלטפורמה
אלא אם כן אתה מתכוון לויז'ואל בייסיק שהיא שפה שפסה מן העולם -
@מתכנת-חובב לצערי כל התוכנות שהובאו כאן לא מציגים לי את הגרפיקה של התוכנה
מה שברור לי זה שהיא נכתבה ב "ויזואל" השאלה אם זה מקדם אותי במשהו@משה22 אמר בבקשת מידע | עריכת קובץ EXE:
@מתכנת-חובב לצערי כל התוכנות שהובאו כאן לא מציגים לי את הגרפיקה של התוכנה
למה אתה מתכוון כשאתה אומר גרפיקה של התוכנה ? התוכנה היא להתקנה או שהיא ניידת ובקובץ אחד ?
אולי תעלה לכאן את התוכנה הזו - או לפחות תשתף איתי בצ'אט כדי שנוכל להבין יותר מה זה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות