המשחק לא עובד
-
-
@דוד-דוד תנסה להשים את הקבצים האלה בתיקיה (להפעיל כמנהל כמובן )
https://drive.google.com/file/d/0B2hLpRz5Um58emtSbG1iYi1aajQ/view -
-
@דוד-דוד תנסה בשורת הפקודה sfc /scannow ואם לא אז את זה
for %1 in (*.dll) do regsvr32 /s %1
ואז הפעלה מחדש -
@דוד-דוד בעקרון זה סורק את קבצי ה DLL אז תפעיל ב CMD קודם את
sfc /scannow
ואם לא עוזר אז
for %1 in (*.dll) do regsvr32 /s %1 -
@116nxh9
אחרי שכותבים את השורה מה אמורים לעשות? כתבתי את השורה הראשונה חיכיתי ל100% סגרתי הפעלתי מחדש ולא עזר כתבתי את השורה השניה ועשיתי אנטר הפעלתי מחדש וגם לא עזר . מה עושים??? -
@דוד-דוד לדעתי אז פשוט המשחק לא הותקן טוב אז פשוט תתקין מחדש ואל תדלג אל שום תוספת של c++ וגם net framework הכי מעודכן
-
@דוד-דוד לדעתי אז פשוט המשחק לא הותקן טוב אז פשוט תתקין מחדש ואל תדלג אל שום תוספת של c++ וגם net framework הכי מעודכן
-
@יהודה-12 אמר בהמשחק לא עובד:
@דוד-דוד זה נראה שהוא לא מסתדר עם הכמות RAM שיש לך במחשב.
אתה בטוח? הוא מדבר על GPU שזה הכרטיס מסך
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
ואם כבר אתה עושה את שלי תדאג שיהיה רווח


