דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. המשחק לא עובד

המשחק לא עובד

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
86 פוסטים 8 כותבים 2.7k צפיות 5 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ד דוד דוד

    זה התקנה (לא נייד) ועבד לי מצויין בכמה מחשבים אחרים ובזה זה לא עובד גם אחרי הקובץ ששלחתם וגם אחרי תאימות32a90ec6-694e-49e9-802d-75ec4ce9c032-image.png

    116nxh91 מנותק
    116nxh91 מנותק
    116nxh9
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #52

    @דוד-דוד אמר בהמשחק לא עובד:

    זה התקנה (לא נייד) ועבד לי מצויין בכמה מחשבים אחרים ובזה זה לא עובד גם אחרי הקובץ ששלחתם וגם אחרי תאימות32a90ec6-694e-49e9-802d-75ec4ce9c032-image.png

    אם זאת הבעיה אני אעלה סרטון איך לתקן אותה (אגב זה לא בעיה בפריצה אלא במחשב עצמו )

    DANI123D ד 3 תגובות תגובה אחרונה
    2
    • 116nxh91 116nxh9

      @דוד-דוד אמר בהמשחק לא עובד:

      זה התקנה (לא נייד) ועבד לי מצויין בכמה מחשבים אחרים ובזה זה לא עובד גם אחרי הקובץ ששלחתם וגם אחרי תאימות32a90ec6-694e-49e9-802d-75ec4ce9c032-image.png

      אם זאת הבעיה אני אעלה סרטון איך לתקן אותה (אגב זה לא בעיה בפריצה אלא במחשב עצמו )

      DANI123D מחובר
      DANI123D מחובר
      DANI123
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #53

      @116nxh9 אמר בהמשחק לא עובד:

      @דוד-דוד אמר בהמשחק לא עובד:

      זה התקנה (לא נייד) ועבד לי מצויין בכמה מחשבים אחרים ובזה זה לא עובד גם אחרי הקובץ ששלחתם וגם אחרי תאימות32a90ec6-694e-49e9-802d-75ec4ce9c032-image.png

      אם זאת הבעיה אני אעלה סרטון איך לתקן אותה (אגב זה לא בעיה בפריצה אלא במחשב עצמו )

      לא תוכל להדריך כאן?

      116nxh91 תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • 116nxh91 116nxh9

        @דוד-דוד אמר בהמשחק לא עובד:

        זה התקנה (לא נייד) ועבד לי מצויין בכמה מחשבים אחרים ובזה זה לא עובד גם אחרי הקובץ ששלחתם וגם אחרי תאימות32a90ec6-694e-49e9-802d-75ec4ce9c032-image.png

        אם זאת הבעיה אני אעלה סרטון איך לתקן אותה (אגב זה לא בעיה בפריצה אלא במחשב עצמו )

        ד מנותק
        ד מנותק
        דוד דוד
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #54

        @116nxh9 אם זה מה שיעזור

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • DANI123D DANI123

          @116nxh9 אמר בהמשחק לא עובד:

          @דוד-דוד אמר בהמשחק לא עובד:

          זה התקנה (לא נייד) ועבד לי מצויין בכמה מחשבים אחרים ובזה זה לא עובד גם אחרי הקובץ ששלחתם וגם אחרי תאימות32a90ec6-694e-49e9-802d-75ec4ce9c032-image.png

          אם זאת הבעיה אני אעלה סרטון איך לתקן אותה (אגב זה לא בעיה בפריצה אלא במחשב עצמו )

          לא תוכל להדריך כאן?

          116nxh91 מנותק
          116nxh91 מנותק
          116nxh9
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #55

          @DANI123 אני יכול אבל זה יקח קצת זמן עד שיבינו אז אני מעדיף שיראה וינסה
          הנה הסרטון
          https://drive.google.com/open?id=1_hVkQWtEh7sdG3WbV1LzwExp3JJW40D3

          ד 2 תגובות תגובה אחרונה
          1
          • 116nxh91 116nxh9

            @דוד-דוד אמר בהמשחק לא עובד:

            זה התקנה (לא נייד) ועבד לי מצויין בכמה מחשבים אחרים ובזה זה לא עובד גם אחרי הקובץ ששלחתם וגם אחרי תאימות32a90ec6-694e-49e9-802d-75ec4ce9c032-image.png

            אם זאת הבעיה אני אעלה סרטון איך לתקן אותה (אגב זה לא בעיה בפריצה אלא במחשב עצמו )

            ד מנותק
            ד מנותק
            דוד דוד
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #56
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • 116nxh91 116nxh9

              @DANI123 אני יכול אבל זה יקח קצת זמן עד שיבינו אז אני מעדיף שיראה וינסה
              הנה הסרטון
              https://drive.google.com/open?id=1_hVkQWtEh7sdG3WbV1LzwExp3JJW40D3

              ד מנותק
              ד מנותק
              דוד דוד
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #57

              @116nxh9 אתה בטוח לעשות את כל השורות פקודה וזה אמ..... זה קצת מלחיץ

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • 116nxh91 116nxh9

                @DANI123 אני יכול אבל זה יקח קצת זמן עד שיבינו אז אני מעדיף שיראה וינסה
                הנה הסרטון
                https://drive.google.com/open?id=1_hVkQWtEh7sdG3WbV1LzwExp3JJW40D3

                ד מנותק
                ד מנותק
                דוד דוד
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #58

                @116nxh9 וגם הסרטון על ווינדוס 10 זה מתאים גם ל7

                116nxh91 תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ד דוד דוד

                  @116nxh9 וגם הסרטון על ווינדוס 10 זה מתאים גם ל7

                  116nxh91 מנותק
                  116nxh91 מנותק
                  116nxh9
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #59

                  @דוד-דוד תעשה את השינוי של הרגדיט ונראה לי שזה יספיק
                  הנה הנתיב
                  HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Windows\AppInit_Dlls
                  תשנה מ 1 ל 0 והפעלה מחדש ותעדכן אם עובד

                  ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • 116nxh91 116nxh9

                    @דוד-דוד תעשה את השינוי של הרגדיט ונראה לי שזה יספיק
                    הנה הנתיב
                    HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Windows\AppInit_Dlls
                    תשנה מ 1 ל 0 והפעלה מחדש ותעדכן אם עובד

                    ד מנותק
                    ד מנותק
                    דוד דוד
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #60

                    @116nxh9עד שהגעתי לחור הזה זה כבר היה על 0 ככה שכנראה לא זה הבעיה

                    ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • ד דוד דוד

                      @116nxh9עד שהגעתי לחור הזה זה כבר היה על 0 ככה שכנראה לא זה הבעיה

                      ד מנותק
                      ד מנותק
                      דוד דוד
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #61

                      @דוד-דוד בכל אופן עשיתי את כל הנאמר בסרטון בדיוק ולא עוזר

                      116nxh91 תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • ד דוד דוד

                        @דוד-דוד בכל אופן עשיתי את כל הנאמר בסרטון בדיוק ולא עוזר

                        116nxh91 מנותק
                        116nxh91 מנותק
                        116nxh9
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #62

                        @דוד-דוד הייתי שמח אם פעם הבאה תתיג את השם שלי ולא שלך 😊 ואם כבר אתה עושה את שלי תדאג שיהיה רווח @116NXH9 ככה ולא ככה@116nxh9
                        ותראה לי תמונה של תיקיית ההתקנה של המשחק וגם של הבעיה עצמה

                        ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                        3
                        • 116nxh91 116nxh9

                          @דוד-דוד הייתי שמח אם פעם הבאה תתיג את השם שלי ולא שלך 😊 ואם כבר אתה עושה את שלי תדאג שיהיה רווח @116NXH9 ככה ולא ככה@116nxh9
                          ותראה לי תמונה של תיקיית ההתקנה של המשחק וגם של הבעיה עצמה

                          ד מנותק
                          ד מנותק
                          דוד דוד
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #63

                          @116nxh9
                          קקקק_LI.jpg דדד_LI.jpg בב.PNG סס.PNG
                          תודה רבה

                          116nxh91 תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ד דוד דוד

                            @116nxh9
                            קקקק_LI.jpg דדד_LI.jpg בב.PNG סס.PNG
                            תודה רבה

                            116nxh91 מנותק
                            116nxh91 מנותק
                            116nxh9
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #64

                            @דוד-דוד תנסה להשים את הקבצים האלה בתיקיה (להפעיל כמנהל כמובן )
                            https://drive.google.com/file/d/0B2hLpRz5Um58emtSbG1iYi1aajQ/view

                            ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • 116nxh91 116nxh9

                              @דוד-דוד תנסה להשים את הקבצים האלה בתיקיה (להפעיל כמנהל כמובן )
                              https://drive.google.com/file/d/0B2hLpRz5Um58emtSbG1iYi1aajQ/view

                              ד מנותק
                              ד מנותק
                              דוד דוד
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #65

                              @116nxh9
                              משום מה חסום לי בנט פרי שלחתי לבדיקה אבל יקח להם זמן

                              116nxh91 תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ד דוד דוד

                                @116nxh9
                                משום מה חסום לי בנט פרי שלחתי לבדיקה אבל יקח להם זמן

                                116nxh91 מנותק
                                116nxh91 מנותק
                                116nxh9
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #66

                                @דוד-דוד https://send.magicode.me/send-file/file/2026fa21041da982f084e9efc25ce33a91de36ed/view

                                ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                2
                                • 116nxh91 116nxh9

                                  @דוד-דוד https://send.magicode.me/send-file/file/2026fa21041da982f084e9efc25ce33a91de36ed/view

                                  ד מנותק
                                  ד מנותק
                                  דוד דוד
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #67

                                  @116nxh9
                                  לא עוזר

                                  116nxh91 תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ד דוד דוד

                                    @116nxh9
                                    לא עוזר

                                    116nxh91 מנותק
                                    116nxh91 מנותק
                                    116nxh9
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי 116nxh9
                                    #68

                                    @דוד-דוד תנסה בשורת הפקודה sfc /scannow ואם לא אז את זה
                                    for %1 in (*.dll) do regsvr32 /s %1
                                    ואז הפעלה מחדש

                                    ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • 116nxh91 116nxh9

                                      @דוד-דוד תנסה בשורת הפקודה sfc /scannow ואם לא אז את זה
                                      for %1 in (*.dll) do regsvr32 /s %1
                                      ואז הפעלה מחדש

                                      ד מנותק
                                      ד מנותק
                                      דוד דוד
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #69

                                      @116nxh9
                                      פשוט לכתוב את זה בCMD ?

                                      116nxh91 תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ד דוד דוד

                                        @116nxh9
                                        פשוט לכתוב את זה בCMD ?

                                        116nxh91 מנותק
                                        116nxh91 מנותק
                                        116nxh9
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #70

                                        @דוד-דוד בעקרון זה סורק את קבצי ה DLL אז תפעיל ב CMD קודם את
                                        sfc /scannow
                                        ואם לא עוזר אז
                                        for %1 in (*.dll) do regsvr32 /s %1

                                        ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • 116nxh91 116nxh9

                                          @דוד-דוד בעקרון זה סורק את קבצי ה DLL אז תפעיל ב CMD קודם את
                                          sfc /scannow
                                          ואם לא עוזר אז
                                          for %1 in (*.dll) do regsvr32 /s %1

                                          ד מנותק
                                          ד מנותק
                                          דוד דוד
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #71

                                          @116nxh9
                                          אחרי שכותבים את השורה מה אמורים לעשות? כתבתי את השורה הראשונה חיכיתי ל100% סגרתי הפעלתי מחדש ולא עזר כתבתי את השורה השניה ועשיתי אנטר הפעלתי מחדש וגם לא עזר . מה עושים???

                                          116nxh91 תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר