דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. המשחק לא עובד

המשחק לא עובד

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
86 פוסטים 8 כותבים 2.7k צפיות 5 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • DANI123D DANI123

    @דוד-דוד אמר בהמשחק לא עובד:

    קראק (מה זה?)

    פריצה למשחק

    ד מנותק
    ד מנותק
    דוד דוד
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #50

    @DANI123 אבל ההתקנה הזאת עבדה לי הכמה מקומות אחרים בלי שום פריצה יכול להיות שבווינדווס 7 כן צריך

    DANI123D תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ד דוד דוד

      @DANI123 אבל ההתקנה הזאת עבדה לי הכמה מקומות אחרים בלי שום פריצה יכול להיות שבווינדווס 7 כן צריך

      DANI123D מחובר
      DANI123D מחובר
      DANI123
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #51

      @דוד-דוד אמר בהמשחק לא עובד:

      @DANI123 אבל ההתקנה הזאת עבדה לי הכמה מקומות אחרים בלי שום פריצה יכול להיות שבווינדווס 7 כן צריך

      זה לא משנה איזה וינדוס

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • ד דוד דוד

        זה התקנה (לא נייד) ועבד לי מצויין בכמה מחשבים אחרים ובזה זה לא עובד גם אחרי הקובץ ששלחתם וגם אחרי תאימות32a90ec6-694e-49e9-802d-75ec4ce9c032-image.png

        116nxh91 מנותק
        116nxh91 מנותק
        116nxh9
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #52

        @דוד-דוד אמר בהמשחק לא עובד:

        זה התקנה (לא נייד) ועבד לי מצויין בכמה מחשבים אחרים ובזה זה לא עובד גם אחרי הקובץ ששלחתם וגם אחרי תאימות32a90ec6-694e-49e9-802d-75ec4ce9c032-image.png

        אם זאת הבעיה אני אעלה סרטון איך לתקן אותה (אגב זה לא בעיה בפריצה אלא במחשב עצמו )

        DANI123D ד 3 תגובות תגובה אחרונה
        2
        • 116nxh91 116nxh9

          @דוד-דוד אמר בהמשחק לא עובד:

          זה התקנה (לא נייד) ועבד לי מצויין בכמה מחשבים אחרים ובזה זה לא עובד גם אחרי הקובץ ששלחתם וגם אחרי תאימות32a90ec6-694e-49e9-802d-75ec4ce9c032-image.png

          אם זאת הבעיה אני אעלה סרטון איך לתקן אותה (אגב זה לא בעיה בפריצה אלא במחשב עצמו )

          DANI123D מחובר
          DANI123D מחובר
          DANI123
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #53

          @116nxh9 אמר בהמשחק לא עובד:

          @דוד-דוד אמר בהמשחק לא עובד:

          זה התקנה (לא נייד) ועבד לי מצויין בכמה מחשבים אחרים ובזה זה לא עובד גם אחרי הקובץ ששלחתם וגם אחרי תאימות32a90ec6-694e-49e9-802d-75ec4ce9c032-image.png

          אם זאת הבעיה אני אעלה סרטון איך לתקן אותה (אגב זה לא בעיה בפריצה אלא במחשב עצמו )

          לא תוכל להדריך כאן?

          116nxh91 תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • 116nxh91 116nxh9

            @דוד-דוד אמר בהמשחק לא עובד:

            זה התקנה (לא נייד) ועבד לי מצויין בכמה מחשבים אחרים ובזה זה לא עובד גם אחרי הקובץ ששלחתם וגם אחרי תאימות32a90ec6-694e-49e9-802d-75ec4ce9c032-image.png

            אם זאת הבעיה אני אעלה סרטון איך לתקן אותה (אגב זה לא בעיה בפריצה אלא במחשב עצמו )

            ד מנותק
            ד מנותק
            דוד דוד
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #54

            @116nxh9 אם זה מה שיעזור

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • DANI123D DANI123

              @116nxh9 אמר בהמשחק לא עובד:

              @דוד-דוד אמר בהמשחק לא עובד:

              זה התקנה (לא נייד) ועבד לי מצויין בכמה מחשבים אחרים ובזה זה לא עובד גם אחרי הקובץ ששלחתם וגם אחרי תאימות32a90ec6-694e-49e9-802d-75ec4ce9c032-image.png

              אם זאת הבעיה אני אעלה סרטון איך לתקן אותה (אגב זה לא בעיה בפריצה אלא במחשב עצמו )

              לא תוכל להדריך כאן?

              116nxh91 מנותק
              116nxh91 מנותק
              116nxh9
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #55

              @DANI123 אני יכול אבל זה יקח קצת זמן עד שיבינו אז אני מעדיף שיראה וינסה
              הנה הסרטון
              https://drive.google.com/open?id=1_hVkQWtEh7sdG3WbV1LzwExp3JJW40D3

              ד 2 תגובות תגובה אחרונה
              1
              • 116nxh91 116nxh9

                @דוד-דוד אמר בהמשחק לא עובד:

                זה התקנה (לא נייד) ועבד לי מצויין בכמה מחשבים אחרים ובזה זה לא עובד גם אחרי הקובץ ששלחתם וגם אחרי תאימות32a90ec6-694e-49e9-802d-75ec4ce9c032-image.png

                אם זאת הבעיה אני אעלה סרטון איך לתקן אותה (אגב זה לא בעיה בפריצה אלא במחשב עצמו )

                ד מנותק
                ד מנותק
                דוד דוד
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #56
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • 116nxh91 116nxh9

                  @DANI123 אני יכול אבל זה יקח קצת זמן עד שיבינו אז אני מעדיף שיראה וינסה
                  הנה הסרטון
                  https://drive.google.com/open?id=1_hVkQWtEh7sdG3WbV1LzwExp3JJW40D3

                  ד מנותק
                  ד מנותק
                  דוד דוד
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #57

                  @116nxh9 אתה בטוח לעשות את כל השורות פקודה וזה אמ..... זה קצת מלחיץ

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • 116nxh91 116nxh9

                    @DANI123 אני יכול אבל זה יקח קצת זמן עד שיבינו אז אני מעדיף שיראה וינסה
                    הנה הסרטון
                    https://drive.google.com/open?id=1_hVkQWtEh7sdG3WbV1LzwExp3JJW40D3

                    ד מנותק
                    ד מנותק
                    דוד דוד
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #58

                    @116nxh9 וגם הסרטון על ווינדוס 10 זה מתאים גם ל7

                    116nxh91 תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ד דוד דוד

                      @116nxh9 וגם הסרטון על ווינדוס 10 זה מתאים גם ל7

                      116nxh91 מנותק
                      116nxh91 מנותק
                      116nxh9
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #59

                      @דוד-דוד תעשה את השינוי של הרגדיט ונראה לי שזה יספיק
                      הנה הנתיב
                      HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Windows\AppInit_Dlls
                      תשנה מ 1 ל 0 והפעלה מחדש ותעדכן אם עובד

                      ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2
                      • 116nxh91 116nxh9

                        @דוד-דוד תעשה את השינוי של הרגדיט ונראה לי שזה יספיק
                        הנה הנתיב
                        HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Windows\AppInit_Dlls
                        תשנה מ 1 ל 0 והפעלה מחדש ותעדכן אם עובד

                        ד מנותק
                        ד מנותק
                        דוד דוד
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #60

                        @116nxh9עד שהגעתי לחור הזה זה כבר היה על 0 ככה שכנראה לא זה הבעיה

                        ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • ד דוד דוד

                          @116nxh9עד שהגעתי לחור הזה זה כבר היה על 0 ככה שכנראה לא זה הבעיה

                          ד מנותק
                          ד מנותק
                          דוד דוד
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #61

                          @דוד-דוד בכל אופן עשיתי את כל הנאמר בסרטון בדיוק ולא עוזר

                          116nxh91 תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • ד דוד דוד

                            @דוד-דוד בכל אופן עשיתי את כל הנאמר בסרטון בדיוק ולא עוזר

                            116nxh91 מנותק
                            116nxh91 מנותק
                            116nxh9
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #62

                            @דוד-דוד הייתי שמח אם פעם הבאה תתיג את השם שלי ולא שלך 😊 ואם כבר אתה עושה את שלי תדאג שיהיה רווח @116NXH9 ככה ולא ככה@116nxh9
                            ותראה לי תמונה של תיקיית ההתקנה של המשחק וגם של הבעיה עצמה

                            ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                            3
                            • 116nxh91 116nxh9

                              @דוד-דוד הייתי שמח אם פעם הבאה תתיג את השם שלי ולא שלך 😊 ואם כבר אתה עושה את שלי תדאג שיהיה רווח @116NXH9 ככה ולא ככה@116nxh9
                              ותראה לי תמונה של תיקיית ההתקנה של המשחק וגם של הבעיה עצמה

                              ד מנותק
                              ד מנותק
                              דוד דוד
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #63

                              @116nxh9
                              קקקק_LI.jpg דדד_LI.jpg בב.PNG סס.PNG
                              תודה רבה

                              116nxh91 תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ד דוד דוד

                                @116nxh9
                                קקקק_LI.jpg דדד_LI.jpg בב.PNG סס.PNG
                                תודה רבה

                                116nxh91 מנותק
                                116nxh91 מנותק
                                116nxh9
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #64

                                @דוד-דוד תנסה להשים את הקבצים האלה בתיקיה (להפעיל כמנהל כמובן )
                                https://drive.google.com/file/d/0B2hLpRz5Um58emtSbG1iYi1aajQ/view

                                ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • 116nxh91 116nxh9

                                  @דוד-דוד תנסה להשים את הקבצים האלה בתיקיה (להפעיל כמנהל כמובן )
                                  https://drive.google.com/file/d/0B2hLpRz5Um58emtSbG1iYi1aajQ/view

                                  ד מנותק
                                  ד מנותק
                                  דוד דוד
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #65

                                  @116nxh9
                                  משום מה חסום לי בנט פרי שלחתי לבדיקה אבל יקח להם זמן

                                  116nxh91 תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ד דוד דוד

                                    @116nxh9
                                    משום מה חסום לי בנט פרי שלחתי לבדיקה אבל יקח להם זמן

                                    116nxh91 מנותק
                                    116nxh91 מנותק
                                    116nxh9
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #66

                                    @דוד-דוד https://send.magicode.me/send-file/file/2026fa21041da982f084e9efc25ce33a91de36ed/view

                                    ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    2
                                    • 116nxh91 116nxh9

                                      @דוד-דוד https://send.magicode.me/send-file/file/2026fa21041da982f084e9efc25ce33a91de36ed/view

                                      ד מנותק
                                      ד מנותק
                                      דוד דוד
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #67

                                      @116nxh9
                                      לא עוזר

                                      116nxh91 תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ד דוד דוד

                                        @116nxh9
                                        לא עוזר

                                        116nxh91 מנותק
                                        116nxh91 מנותק
                                        116nxh9
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי 116nxh9
                                        #68

                                        @דוד-דוד תנסה בשורת הפקודה sfc /scannow ואם לא אז את זה
                                        for %1 in (*.dll) do regsvr32 /s %1
                                        ואז הפעלה מחדש

                                        ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • 116nxh91 116nxh9

                                          @דוד-דוד תנסה בשורת הפקודה sfc /scannow ואם לא אז את זה
                                          for %1 in (*.dll) do regsvr32 /s %1
                                          ואז הפעלה מחדש

                                          ד מנותק
                                          ד מנותק
                                          דוד דוד
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #69

                                          @116nxh9
                                          פשוט לכתוב את זה בCMD ?

                                          116nxh91 תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר