דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. הפורום למפתחים
  4. בעיה | Jelly 2 תקוע בbootloop בלי אפשרות לצרוב רום מחדש

בעיה | Jelly 2 תקוע בbootloop בלי אפשרות לצרוב רום מחדש

מתוזמן נעוץ נעול הועבר הפורום למפתחים
51 פוסטים 6 כותבים 2.9k צפיות 6 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • משה 144מ משה 144

    @אברהם-א
    איזה שגיאה יש לך בצריבה?
    זה?
    IMG_20211206_135324_353.jpg
    IMG_20211206_135329_812.jpg

    א מנותק
    א מנותק
    אברהם א
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #29

    @משה-144 הבעיה היא שאס פי נתקע לי כל הזמן [כנראה זה תוכנה כבדה יש לי i5]
    וני לא מצליח להעלות ריקברי

    משה 144מ תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • משה 144מ משה 144

      @אברהם-א
      איזה שגיאה יש לך בצריבה?
      זה?
      IMG_20211206_135324_353.jpg
      IMG_20211206_135329_812.jpg

      א מנותק
      א מנותק
      אברהם א
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #30

      @משה-144 אתה גר בירושלים?

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • משה 144מ מנותק
        משה 144מ מנותק
        משה 144
        מדריכים
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי משה 144
        #31

        @אברהם-א אמר בבעיה | Jelly 2 תקוע בbootloop בלי אפשרות לצרוב רום מחדש:

        @משה-144 10
        לא צרבתי
        ולא צרבתי בוט לא של הגירסא [ניסיתי לצרוב את הבוט שמגיסק יצר לי]

        איך צרבת בלינוקס עם הפקודה בפסטבוט?
        פספסת את ה vbmeta הריק?
        התקלה הזאת לא קורית סתם
        זה קורה או כשצורבים מחיצה פגומה/לא מתאימה או שלא פתחו בוטלואדר או שלא צרבו vbmeta ריק

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • א אברהם א

          @משה-144 הבעיה היא שאס פי נתקע לי כל הזמן [כנראה זה תוכנה כבדה יש לי i5]
          וני לא מצליח להעלות ריקברי

          משה 144מ מנותק
          משה 144מ מנותק
          משה 144
          מדריכים
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #32

          @אברהם-א אמר בבעיה | Jelly 2 תקוע בbootloop בלי אפשרות לצרוב רום מחדש:

          @משה-144 הבעיה היא שאס פי נתקע לי כל הזמן [כנראה זה תוכנה כבדה יש לי i5]
          וני לא מצליח להעלות ריקברי

          תוכנה ניידת וקלילה
          הכוונה ל SP flash tool
          נכון?

          א mefateachM 3 תגובות תגובה אחרונה
          0
          • משה 144מ משה 144

            @אברהם-א אמר בבעיה | Jelly 2 תקוע בbootloop בלי אפשרות לצרוב רום מחדש:

            @משה-144 הבעיה היא שאס פי נתקע לי כל הזמן [כנראה זה תוכנה כבדה יש לי i5]
            וני לא מצליח להעלות ריקברי

            תוכנה ניידת וקלילה
            הכוונה ל SP flash tool
            נכון?

            א מנותק
            א מנותק
            אברהם א
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #33

            @משה-144 כן sp flash tool

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • משה 144מ משה 144

              @אברהם-א אמר בבעיה | Jelly 2 תקוע בbootloop בלי אפשרות לצרוב רום מחדש:

              @משה-144 הבעיה היא שאס פי נתקע לי כל הזמן [כנראה זה תוכנה כבדה יש לי i5]
              וני לא מצליח להעלות ריקברי

              תוכנה ניידת וקלילה
              הכוונה ל SP flash tool
              נכון?

              א מנותק
              א מנותק
              אברהם א
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #34

              @משה-1
              צרבתי בלינוקס לפי המדריך

              משה 144מ תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • א אברהם א

                @משה-1
                צרבתי בלינוקס לפי המדריך

                משה 144מ מנותק
                משה 144מ מנותק
                משה 144
                מדריכים
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #35

                @אברהם-א אמר בבעיה | Jelly 2 תקוע בbootloop בלי אפשרות לצרוב רום מחדש:
                מה פירוש SP נתקע
                בעיקרון זה סיפור של כמה דקות צריבה כזאת
                https://mitmachim.top/post/392764
                יש מכשירים שלא נקלטים אז זה משהו אחר
                אני במקומך הייתי קודם מנסה לבד

                א תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • משה 144מ משה 144

                  @אברהם-א אמר בבעיה | Jelly 2 תקוע בbootloop בלי אפשרות לצרוב רום מחדש:
                  מה פירוש SP נתקע
                  בעיקרון זה סיפור של כמה דקות צריבה כזאת
                  https://mitmachim.top/post/392764
                  יש מכשירים שלא נקלטים אז זה משהו אחר
                  אני במקומך הייתי קודם מנסה לבד

                  א מנותק
                  א מנותק
                  אברהם א
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #36

                  @משה-144אתה מוכן להתחבר אלי מרחוק ?

                  משה 144מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • א אברהם א

                    @משה-144אתה מוכן להתחבר אלי מרחוק ?

                    משה 144מ מנותק
                    משה 144מ מנותק
                    משה 144
                    מדריכים
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #37

                    @אברהם-א
                    לא אפשרי לי כרגע

                    א תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • משה 144מ משה 144

                      @אברהם-א
                      לא אפשרי לי כרגע

                      א מנותק
                      א מנותק
                      אברהם א
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #38

                      @משה-144 איזה קובץ אני צריך להשים כאן![כיתוב בבעיות טעינה](צילום מסך 2021-12-06 141456.png כתובת תמונה)עת הריקברי?
                      אם כן הוא לא עולה לי כי הוא לא בסיומת הנכונה

                      משה 144מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • א אברהם א

                        @משה-144 איזה קובץ אני צריך להשים כאן![כיתוב בבעיות טעינה](צילום מסך 2021-12-06 141456.png כתובת תמונה)עת הריקברי?
                        אם כן הוא לא עולה לי כי הוא לא בסיומת הנכונה

                        משה 144מ מנותק
                        משה 144מ מנותק
                        משה 144
                        מדריכים
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #39

                        @אברהם-א
                        את הקובץ scatter
                        בסיומת txt

                        א תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • משה 144מ משה 144

                          @אברהם-א
                          את הקובץ scatter
                          בסיומת txt

                          א מנותק
                          א מנותק
                          אברהם א
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #40

                          @משה-144 מה זה הקושחה של יוניהרץ איזה סיומת היא?

                          א תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • א אברהם א

                            @משה-144 מה זה הקושחה של יוניהרץ איזה סיומת היא?

                            א מנותק
                            א מנותק
                            אברהם א
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #41

                            @אברהם-א ואם תוכל לשלוח לי קישור אליה
                            לי יש רק ריקברי ובוט

                            משה 144מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • א אברהם א

                              @אברהם-א ואם תוכל לשלוח לי קישור אליה
                              לי יש רק ריקברי ובוט

                              משה 144מ מנותק
                              משה 144מ מנותק
                              משה 144
                              מדריכים
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #42

                              @אברהם-א
                              https://mitmachim.top/post/392764

                              א תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • משה 144מ משה 144

                                @אברהם-א
                                https://mitmachim.top/post/392764

                                א מנותק
                                א מנותק
                                אברהם א
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #43

                                @משה-144 רק לודא שהבנתי נכון הרום סטוק זה הקושחה?
                                ממש תודה רבה

                                משה 144מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • א אברהם א

                                  @משה-144 רק לודא שהבנתי נכון הרום סטוק זה הקושחה?
                                  ממש תודה רבה

                                  משה 144מ מנותק
                                  משה 144מ מנותק
                                  משה 144
                                  מדריכים
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #44

                                  @אברהם-א אמר בבעיה | Jelly 2 תקוע בbootloop בלי אפשרות לצרוב רום מחדש:

                                  @משה-144 רק לודא שהבנתי נכון הרום סטוק זה הקושחה?

                                  כן

                                  ממש תודה רבה

                                  א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • משה 144מ משה 144

                                    @אברהם-א אמר בבעיה | Jelly 2 תקוע בbootloop בלי אפשרות לצרוב רום מחדש:

                                    @משה-144 רק לודא שהבנתי נכון הרום סטוק זה הקושחה?

                                    כן

                                    ממש תודה רבה

                                    א מנותק
                                    א מנותק
                                    אברהם א
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #45

                                    @משה-144 עשיתי את זה וזה מה שעלה ליצילום מסך 2021-12-06 201522.png
                                    תודה רבה

                                    א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • א אברהם א

                                      @משה-144 עשיתי את זה וזה מה שעלה ליצילום מסך 2021-12-06 201522.png
                                      תודה רבה

                                      א מנותק
                                      א מנותק
                                      אברהם א
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #46

                                      @אברהם-א ואחרי זה זה מה שעלה ליצילום מסך 2021-12-06 201923.png

                                      משה 144מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • א אברהם א

                                        @אברהם-א ואחרי זה זה מה שעלה ליצילום מסך 2021-12-06 201923.png

                                        משה 144מ מנותק
                                        משה 144מ מנותק
                                        משה 144
                                        מדריכים
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #47

                                        @אברהם-א
                                        דבר עם @mefateach
                                        אני לא יכול כרגע לצרוב לך
                                        ניסיון אחרון: מה קורה כשאתה לוחץ ארוך על כיבוי + ווליום עליון עד שהמכשיר נכבה ומופעל מחדש, כשהמכשיר מופעל תשחרר לחצן הפעלה ותמשיך ללחוץ על ווליום עליון
                                        האם מגיע לכאן?
                                        IMG_20211122_183833_876.jpg

                                        א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • משה 144מ משה 144

                                          @אברהם-א
                                          דבר עם @mefateach
                                          אני לא יכול כרגע לצרוב לך
                                          ניסיון אחרון: מה קורה כשאתה לוחץ ארוך על כיבוי + ווליום עליון עד שהמכשיר נכבה ומופעל מחדש, כשהמכשיר מופעל תשחרר לחצן הפעלה ותמשיך ללחוץ על ווליום עליון
                                          האם מגיע לכאן?
                                          IMG_20211122_183833_876.jpg

                                          א מנותק
                                          א מנותק
                                          אברהם א
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #48

                                          @משה-144 לא,
                                          זה נשאר על אותו מסך

                                          א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר