בעיה | Jelly 2 תקוע בbootloop בלי אפשרות לצרוב רום מחדש
-
@אברהם-א אמר בבעיה | Jelly 2 תקוע בbootloop בלי אפשרות לצרוב רום מחדש:
@משה-144 10
לא צרבתי
ולא צרבתי בוט לא של הגירסא [ניסיתי לצרוב את הבוט שמגיסק יצר לי]איך צרבת בלינוקס עם הפקודה בפסטבוט?
פספסת את ה vbmeta הריק?
התקלה הזאת לא קורית סתם
זה קורה או כשצורבים מחיצה פגומה/לא מתאימה או שלא פתחו בוטלואדר או שלא צרבו vbmeta ריק -
@משה-144 הבעיה היא שאס פי נתקע לי כל הזמן [כנראה זה תוכנה כבדה יש לי i5]
וני לא מצליח להעלות ריקברי -
@אברהם-א אמר בבעיה | Jelly 2 תקוע בbootloop בלי אפשרות לצרוב רום מחדש:
@משה-144 הבעיה היא שאס פי נתקע לי כל הזמן [כנראה זה תוכנה כבדה יש לי i5]
וני לא מצליח להעלות ריקבריתוכנה ניידת וקלילה
הכוונה ל SP flash tool
נכון? -
@אברהם-א אמר בבעיה | Jelly 2 תקוע בbootloop בלי אפשרות לצרוב רום מחדש:
@משה-144 הבעיה היא שאס פי נתקע לי כל הזמן [כנראה זה תוכנה כבדה יש לי i5]
וני לא מצליח להעלות ריקבריתוכנה ניידת וקלילה
הכוונה ל SP flash tool
נכון? -
@אברהם-א אמר בבעיה | Jelly 2 תקוע בbootloop בלי אפשרות לצרוב רום מחדש:
מה פירוש SP נתקע
בעיקרון זה סיפור של כמה דקות צריבה כזאת
https://mitmachim.top/post/392764
יש מכשירים שלא נקלטים אז זה משהו אחר
אני במקומך הייתי קודם מנסה לבד -
@אברהם-א אמר בבעיה | Jelly 2 תקוע בbootloop בלי אפשרות לצרוב רום מחדש:
מה פירוש SP נתקע
בעיקרון זה סיפור של כמה דקות צריבה כזאת
https://mitmachim.top/post/392764
יש מכשירים שלא נקלטים אז זה משהו אחר
אני במקומך הייתי קודם מנסה לבד -
@משה-144 איזה קובץ אני צריך להשים כאןעת הריקברי?
אם כן הוא לא עולה לי כי הוא לא בסיומת הנכונה -
@אברהם-א אמר בבעיה | Jelly 2 תקוע בbootloop בלי אפשרות לצרוב רום מחדש:
@משה-144 רק לודא שהבנתי נכון הרום סטוק זה הקושחה?
כן
ממש תודה רבה
-
@אברהם-א
דבר עם @mefateach
אני לא יכול כרגע לצרוב לך
ניסיון אחרון: מה קורה כשאתה לוחץ ארוך על כיבוי + ווליום עליון עד שהמכשיר נכבה ומופעל מחדש, כשהמכשיר מופעל תשחרר לחצן הפעלה ותמשיך ללחוץ על ווליום עליון
האם מגיע לכאן?

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות



