מדריך | WSA - העברת קבצים מהמחשב שלך להורדות
-
-
-
@GIGA איך זה פותר את הבעיה שצריך הקובץ להיות באותו תיקיה עם הסקריפט?
@זלמן כתב במדריך | WSA - העברת קבצים מהמחשב שלך להורדות:
כדי לדחוף קבצים לתיקיית ההורדות באימולטור - פשוט שים אותם באותה תיקייה ואז גרור ושחרר על הסקריפט.
-
@GIGA איך זה פותר את הבעיה שצריך הקובץ להיות באותו תיקיה עם הסקריפט?
@זלמן כתב במדריך | WSA - העברת קבצים מהמחשב שלך להורדות:
כדי לדחוף קבצים לתיקיית ההורדות באימולטור - פשוט שים אותם באותה תיקייה ואז גרור ושחרר על הסקריפט.
@צדיק-וטוב-לו-0 הקובץ באותה תיקיה אבל אתה לא הולך עד לשם כי יש לך את זה בתפריט ההקשר RT*M!!
-
@צדיק-וטוב-לו-0 הקובץ באותה תיקיה אבל אתה לא הולך עד לשם כי יש לך את זה בתפריט ההקשר RT*M!!
@GIGA אם אני כבר לוקח את הקובץ עד התיקה ששם נמצא הסקריפט, אז מה העסק הגדול לגרור אותו עליו?
נראה לי שאני מפספס פה משהו. -
@GIGA אם אני כבר לוקח את הקובץ עד התיקה ששם נמצא הסקריפט, אז מה העסק הגדול לגרור אותו עליו?
נראה לי שאני מפספס פה משהו.@צדיק-וטוב-לו-0
אתה בהחלט לא שם את הקובץ באותה תיקיה, אין צורך.
אתה שולח את זה דרך תפריט ההקשר. -
@צדיק-וטוב-לו-0
אתה בהחלט לא שם את הקובץ באותה תיקיה, אין צורך.
אתה שולח את זה דרך תפריט ההקשר. -
ר ראובן שבתי התייחס לנושא זה ב
-
(דרך מעניינת לשיוט כללי בקבצים של האימולטור - כבר כתבתי כאן.)
עכשיו אני יביא דרך נוספת רק להעברת קבצים מהמחשב >> לתוך ההורדות באימולטור.
- תורידו את הADB ואת platform-tools מכאן.
- תורידו את הסקריפט PushFiles.cmd
תניח את הסקריפט עם התיקייה של הADB.
לא באותה תיקייה אלא עם התיקייה!
כמו בתמונה:

כדי לדחוף קבצים לתיקיית ההורדות באימולטור - פשוט שים אותם באותה תיקייה ואז גרור ושחרר על הסקריפט.
כמו בתמונה:

- זהו. הקובץ נמצא בהורדות באימולטור.
-
@mdy אני לא זוכר כרגע איך בדיוק זה עובד. אבל על פניו לא צריך להתקין מחדש.
מה שכן - אם מחקת גם את תוכנת WSA PACMAN ודומיו שמתקינה אפליקציות, אז תצטרך להגדיר מחדש את הנתיב של ה-ADB, שזה הכלי שעובד עם האנדרואיד@NH-LOCAL כתב במדריך | WSA - העברת קבצים מהמחשב שלך להורדות:
את תוכנת WSA PACMAN
מוזר או שלא
לא מחקתי את תוכנת WSA PACMAN
אבל גם כשהכל עובד ב WSA PACMAN כתוב שלא ניתן להתחבר ךWSA
אז אני מניח שצריך להתקין אותה מחדש
מה אומר? -
@NH-LOCAL כתב במדריך | WSA - העברת קבצים מהמחשב שלך להורדות:
את תוכנת WSA PACMAN
מוזר או שלא
לא מחקתי את תוכנת WSA PACMAN
אבל גם כשהכל עובד ב WSA PACMAN כתוב שלא ניתן להתחבר ךWSA
אז אני מניח שצריך להתקין אותה מחדש
מה אומר? -
https://mitmachim.top/post/413407
מאיפה להוריד את הADB?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
