דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. תוכנות
  3. אמולטורים
  4. WSA in WIN 11
  5. מדריך | WSA - העברת קבצים מהמחשב שלך להורדות

מדריך | WSA - העברת קבצים מהמחשב שלך להורדות

מתוזמן נעוץ נעול הועבר WSA in WIN 11
35 פוסטים 13 כותבים 3.6k צפיות 11 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • G GIGA

    @זלמן כתב במדריך | WSA - העברת קבצים מהמחשב שלך להורדות:

    תורידו את הסקריפט PushFiles.cmd

    הזה.

    M מנותק
    M מנותק
    mdy
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #21
    פוסט זה נמחק!
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • G GIGA

      @זלמן תוספת מוצלחת - להעביר קיצור דרך של הסקריפט לתיקיית
      C:\Users\me\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\SendTo
      ובכך אפשר לשלוח קבצים לאנדרואיד מתוך תפריט ההקשר.
      3bf85d34-8a66-4309-92d7-5c66c6ffeb9b-image.png
      ::: האייקון הוספתי בעצמי, למי שרוצה.
      :::

      M מנותק
      M מנותק
      mdy
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #22

      @GIGA גאון! כמעט כמו המצאת הגלגל

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • G GIGA

        @זלמן כתב במדריך | WSA - העברת קבצים מהמחשב שלך להורדות:

        תורידו את הסקריפט PushFiles.cmd

        הזה.

        צדיק וטוב לו 0צ מנותק
        צדיק וטוב לו 0צ מנותק
        צדיק וטוב לו 0
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #23

        @GIGA איך זה פותר את הבעיה שצריך הקובץ להיות באותו תיקיה עם הסקריפט?

        @זלמן כתב במדריך | WSA - העברת קבצים מהמחשב שלך להורדות:

        כדי לדחוף קבצים לתיקיית ההורדות באימולטור - פשוט שים אותם באותה תיקייה ואז גרור ושחרר על הסקריפט.

        G תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • צדיק וטוב לו 0צ צדיק וטוב לו 0

          @GIGA איך זה פותר את הבעיה שצריך הקובץ להיות באותו תיקיה עם הסקריפט?

          @זלמן כתב במדריך | WSA - העברת קבצים מהמחשב שלך להורדות:

          כדי לדחוף קבצים לתיקיית ההורדות באימולטור - פשוט שים אותם באותה תיקייה ואז גרור ושחרר על הסקריפט.

          G מנותק
          G מנותק
          GIGA
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #24

          @צדיק-וטוב-לו-0 הקובץ באותה תיקיה אבל אתה לא הולך עד לשם כי יש לך את זה בתפריט ההקשר RT*M!!

          צדיק וטוב לו 0צ תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • G GIGA

            @צדיק-וטוב-לו-0 הקובץ באותה תיקיה אבל אתה לא הולך עד לשם כי יש לך את זה בתפריט ההקשר RT*M!!

            צדיק וטוב לו 0צ מנותק
            צדיק וטוב לו 0צ מנותק
            צדיק וטוב לו 0
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #25

            @GIGA אם אני כבר לוקח את הקובץ עד התיקה ששם נמצא הסקריפט, אז מה העסק הגדול לגרור אותו עליו?
            נראה לי שאני מפספס פה משהו.

            G תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • צדיק וטוב לו 0צ צדיק וטוב לו 0

              @GIGA אם אני כבר לוקח את הקובץ עד התיקה ששם נמצא הסקריפט, אז מה העסק הגדול לגרור אותו עליו?
              נראה לי שאני מפספס פה משהו.

              G מנותק
              G מנותק
              GIGA
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי GIGA
              #26

              @צדיק-וטוב-לו-0
              אתה בהחלט לא שם את הקובץ באותה תיקיה, אין צורך.
              אתה שולח את זה דרך תפריט ההקשר.

              שמואל ש.ש תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • G GIGA

                @צדיק-וטוב-לו-0
                אתה בהחלט לא שם את הקובץ באותה תיקיה, אין צורך.
                אתה שולח את זה דרך תפריט ההקשר.

                שמואל ש.ש מנותק
                שמואל ש.ש מנותק
                שמואל ש.
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #27

                @GIGA לא הולך לי-לא עם תפריט ההקשר ולא עם הסקריפט, זה לא מגיע להורדות שם!

                הקמת מערכות טלפוניות בימות המשיח! 19smuel@gmail.com
                כל לקוחותי מרוצים ויהיו מרוצים בעז"ה!

                NH.LOCALN G 2 תגובות תגובה אחרונה
                0
                • שמואל ש.ש שמואל ש.

                  @GIGA לא הולך לי-לא עם תפריט ההקשר ולא עם הסקריפט, זה לא מגיע להורדות שם!

                  NH.LOCALN מנותק
                  NH.LOCALN מנותק
                  NH.LOCAL
                  מדריכים
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #28

                  @שמואל-ש נסה את זה: https://mitmachim.top/post/553542

                  אתר הפרוייקטים שלי!

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • שמואל ש.ש שמואל ש.

                    @GIGA לא הולך לי-לא עם תפריט ההקשר ולא עם הסקריפט, זה לא מגיע להורדות שם!

                    G מנותק
                    G מנותק
                    GIGA
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #29

                    @שמואל-ש אם לא הולך לך עם הסקריפט זה בעיה של הסקריפט ואולי באמת תנסה דרך @NH.LOCAL. אני רק הבאתי אפשרות להכניס דרך תפריט ההקשר במקום ללכת את כל הדרך עד הקובץ עצמו.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ראובן שבתיר ראובן שבתי התייחס לנושא זה ב
                    • זלמןז זלמן

                      (דרך מעניינת לשיוט כללי בקבצים של האימולטור - כבר כתבתי כאן.)

                      עכשיו אני יביא דרך נוספת רק להעברת קבצים מהמחשב >> לתוך ההורדות באימולטור.

                      • תורידו את הADB ואת platform-tools מכאן.
                      • תורידו את הסקריפט PushFiles.cmd

                      תניח את הסקריפט עם התיקייה של הADB.
                      לא באותה תיקייה אלא עם התיקייה!
                      כמו בתמונה:
                      1635297896729-983d1299-525d-4808-af44-4e1353d95072-image.png

                      כדי לדחוף קבצים לתיקיית ההורדות באימולטור - פשוט שים אותם באותה תיקייה ואז גרור ושחרר על הסקריפט.
                      כמו בתמונה:
                      1635297969129-7653ddf3-7fff-4604-96f6-7d309ef643ce-image.png

                      • זהו. הקובץ נמצא בהורדות באימולטור.
                      M מנותק
                      M מנותק
                      mdy
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #30

                      @זלמן אם התקנתי מחדש WSA צריך גם את הסקריפט להתקין? כי הישן לא עובד לי

                      NH.LOCALN תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • M mdy

                        @זלמן אם התקנתי מחדש WSA צריך גם את הסקריפט להתקין? כי הישן לא עובד לי

                        NH.LOCALN מנותק
                        NH.LOCALN מנותק
                        NH.LOCAL
                        מדריכים
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #31

                        @mdy אני לא זוכר כרגע איך בדיוק זה עובד. אבל על פניו לא צריך להתקין מחדש.
                        מה שכן - אם מחקת גם את תוכנת WSA PACMAN ודומיו שמתקינה אפליקציות, אז תצטרך להגדיר מחדש את הנתיב של ה-ADB, שזה הכלי שעובד עם האנדרואיד

                        אתר הפרוייקטים שלי!

                        M תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • NH.LOCALN NH.LOCAL

                          @mdy אני לא זוכר כרגע איך בדיוק זה עובד. אבל על פניו לא צריך להתקין מחדש.
                          מה שכן - אם מחקת גם את תוכנת WSA PACMAN ודומיו שמתקינה אפליקציות, אז תצטרך להגדיר מחדש את הנתיב של ה-ADB, שזה הכלי שעובד עם האנדרואיד

                          M מנותק
                          M מנותק
                          mdy
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #32

                          @NH-LOCAL כתב במדריך | WSA - העברת קבצים מהמחשב שלך להורדות:

                          את תוכנת WSA PACMAN

                          מוזר או שלא
                          לא מחקתי את תוכנת WSA PACMAN
                          אבל גם כשהכל עובד ב WSA PACMAN כתוב שלא ניתן להתחבר ךWSA
                          אז אני מניח שצריך להתקין אותה מחדש
                          מה אומר?

                          NH.LOCALN תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • M mdy

                            @NH-LOCAL כתב במדריך | WSA - העברת קבצים מהמחשב שלך להורדות:

                            את תוכנת WSA PACMAN

                            מוזר או שלא
                            לא מחקתי את תוכנת WSA PACMAN
                            אבל גם כשהכל עובד ב WSA PACMAN כתוב שלא ניתן להתחבר ךWSA
                            אז אני מניח שצריך להתקין אותה מחדש
                            מה אומר?

                            NH.LOCALN מנותק
                            NH.LOCALN מנותק
                            NH.LOCAL
                            מדריכים
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #33

                            @mdy לכאורה לא יעזור. מקסימום תנסה
                            אני צריך ליצור גרסה חדשה שתפתור כמה בעיות

                            אתר הפרוייקטים שלי!

                            M תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • NH.LOCALN NH.LOCAL

                              @mdy לכאורה לא יעזור. מקסימום תנסה
                              אני צריך ליצור גרסה חדשה שתפתור כמה בעיות

                              M מנותק
                              M מנותק
                              mdy
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #34

                              @NH-LOCAL לפני שעשיתי התקנה נקייה חדשה הכל עבד פיקס. חושב שזו תאימות לגירסה?

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • M מנותק
                                M מנותק
                                mdy
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #35

                                https://mitmachim.top/post/413407
                                מאיפה להוריד את הADB?

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0

                                שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                הרשמה התחברות

                                • התחברות

                                • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                • פוסט ראשון
                                  פוסט אחרון
                                0
                                • חוקי הפורום
                                • פופולרי
                                • לא נפתר
                                • משתמשים
                                • חיפוש גוגל בפורום
                                • צור קשר