דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. תוכנות
  3. אמולטורים
  4. WSA in WIN 11
  5. מדריך | WSA - העברת קבצים מהמחשב שלך להורדות

מדריך | WSA - העברת קבצים מהמחשב שלך להורדות

מתוזמן נעוץ נעול הועבר WSA in WIN 11
35 פוסטים 13 כותבים 3.6k צפיות 11 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • זלמןז מנותק
    זלמןז מנותק
    זלמן
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    (דרך מעניינת לשיוט כללי בקבצים של האימולטור - כבר כתבתי כאן.)

    עכשיו אני יביא דרך נוספת רק להעברת קבצים מהמחשב >> לתוך ההורדות באימולטור.

    • תורידו את הADB ואת platform-tools מכאן.
    • תורידו את הסקריפט PushFiles.cmd

    תניח את הסקריפט עם התיקייה של הADB.
    לא באותה תיקייה אלא עם התיקייה!
    כמו בתמונה:
    1635297896729-983d1299-525d-4808-af44-4e1353d95072-image.png

    כדי לדחוף קבצים לתיקיית ההורדות באימולטור - פשוט שים אותם באותה תיקייה ואז גרור ושחרר על הסקריפט.
    כמו בתמונה:
    1635297969129-7653ddf3-7fff-4604-96f6-7d309ef643ce-image.png

    • זהו. הקובץ נמצא בהורדות באימולטור.

    כאן כדי לעזור!
    ؜

    EBAE M G 5 תגובות תגובה אחרונה
    14
    • צדיק תמיםצ צדיק תמים התייחס לנושא זה ב
    • צדיק תמיםצ צדיק תמים התייחס לנושא זה ב
    • צדיק תמיםצ צדיק תמים התייחס לנושא זה ב
    • צדיק תמיםצ צדיק תמים התייחס לנושא זה ב
    • צדיק תמיםצ צדיק תמים התייחס לנושא זה ב
    • פ מנותק
      פ מנותק
      פרסום כריש
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2
      פוסט זה נמחק!
      THMHET תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • פ פרסום כריש

        פוסט זה נמחק!

        THMHET מנותק
        THMHET מנותק
        THMHE
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #3
        פוסט זה נמחק!
        פ 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • THMHET THMHE

          פוסט זה נמחק!

          פ מנותק
          פ מנותק
          פרסום כריש
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #4
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • THMHET THMHE

            פוסט זה נמחק!

            פ מנותק
            פ מנותק
            פרסום כריש
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #5
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • L liy התייחס לנושא זה ב
            • צדיק תמיםצ צדיק תמים התייחס לנושא זה ב
            • צדיק תמיםצ צדיק תמים התייחס לנושא זה ב
            • זלמןז זלמן

              (דרך מעניינת לשיוט כללי בקבצים של האימולטור - כבר כתבתי כאן.)

              עכשיו אני יביא דרך נוספת רק להעברת קבצים מהמחשב >> לתוך ההורדות באימולטור.

              • תורידו את הADB ואת platform-tools מכאן.
              • תורידו את הסקריפט PushFiles.cmd

              תניח את הסקריפט עם התיקייה של הADB.
              לא באותה תיקייה אלא עם התיקייה!
              כמו בתמונה:
              1635297896729-983d1299-525d-4808-af44-4e1353d95072-image.png

              כדי לדחוף קבצים לתיקיית ההורדות באימולטור - פשוט שים אותם באותה תיקייה ואז גרור ושחרר על הסקריפט.
              כמו בתמונה:
              1635297969129-7653ddf3-7fff-4604-96f6-7d309ef643ce-image.png

              • זהו. הקובץ נמצא בהורדות באימולטור.
              EBAE מנותק
              EBAE מנותק
              EBA
              מדריכים
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              @זלמן עבד מעולה עד היום, פתאום הפסיק. הכל לפי ההוראות.

              התקנת מולטימדיות, חסימות וסימים מוזלים
              050-4133851

              מישהו12מ תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • EBAE EBA

                @זלמן עבד מעולה עד היום, פתאום הפסיק. הכל לפי ההוראות.

                מישהו12מ מנותק
                מישהו12מ מנותק
                מישהו12
                מדריכים
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                @EBA אני בדיוק עובד על תוכנה שתעשה מעין סייר קבצים לWSA
                f14acd94-eaab-4903-a926-5fe1e93a9aa3-image.png
                c727a317-ac1c-4ea2-bdcb-7cd5f544feb5-image.png
                בקרוב בגיטהאב.
                אם למישהו יש המלצות לצבעים אחרים-אשמח

                EBAE ב 2 תגובות תגובה אחרונה
                3
                • מ משה ת התייחס לנושא זה ב
                • מישהו12מ מישהו12

                  @EBA אני בדיוק עובד על תוכנה שתעשה מעין סייר קבצים לWSA
                  f14acd94-eaab-4903-a926-5fe1e93a9aa3-image.png
                  c727a317-ac1c-4ea2-bdcb-7cd5f544feb5-image.png
                  בקרוב בגיטהאב.
                  אם למישהו יש המלצות לצבעים אחרים-אשמח

                  EBAE מנותק
                  EBAE מנותק
                  EBA
                  מדריכים
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #8

                  @מישהו12 @זלמן @פרסום-כריש עדכון: מה שלא עבד הוא כשניסיתי לדחוף לשם קובץ מאונקי וכדו', בשביל שזה יעבוד הקובץ צריך להיות על המחשב עצמו.

                  התקנת מולטימדיות, חסימות וסימים מוזלים
                  050-4133851

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • מישהו12מ מישהו12

                    @EBA אני בדיוק עובד על תוכנה שתעשה מעין סייר קבצים לWSA
                    f14acd94-eaab-4903-a926-5fe1e93a9aa3-image.png
                    c727a317-ac1c-4ea2-bdcb-7cd5f544feb5-image.png
                    בקרוב בגיטהאב.
                    אם למישהו יש המלצות לצבעים אחרים-אשמח

                    ב מנותק
                    ב מנותק
                    ברכה והצלחה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #9
                    פוסט זה נמחק!
                    ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ב ברכה והצלחה

                      פוסט זה נמחק!

                      ת מנותק
                      ת מנותק
                      תמיד עוזר
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי תמיד עוזר
                      #10
                      פוסט זה נמחק!
                      NH.LOCALN תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ת תמיד עוזר

                        פוסט זה נמחק!

                        NH.LOCALN מנותק
                        NH.LOCALN מנותק
                        NH.LOCAL
                        מדריכים
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #11
                        פוסט זה נמחק!
                        ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • NH.LOCALN NH.LOCAL

                          פוסט זה נמחק!

                          ב מנותק
                          ב מנותק
                          ברכה והצלחה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #12
                          פוסט זה נמחק!
                          NH.LOCALN תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ב ברכה והצלחה

                            פוסט זה נמחק!

                            NH.LOCALN מנותק
                            NH.LOCALN מנותק
                            NH.LOCAL
                            מדריכים
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #13
                            פוסט זה נמחק!
                            מישהו12מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • NH.LOCALN NH.LOCAL

                              פוסט זה נמחק!

                              מישהו12מ מנותק
                              מישהו12מ מנותק
                              מישהו12
                              מדריכים
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #14
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • אביב לויןא אביב לוין התייחס לנושא זה ב
                              • זלמןז זלמן

                                (דרך מעניינת לשיוט כללי בקבצים של האימולטור - כבר כתבתי כאן.)

                                עכשיו אני יביא דרך נוספת רק להעברת קבצים מהמחשב >> לתוך ההורדות באימולטור.

                                • תורידו את הADB ואת platform-tools מכאן.
                                • תורידו את הסקריפט PushFiles.cmd

                                תניח את הסקריפט עם התיקייה של הADB.
                                לא באותה תיקייה אלא עם התיקייה!
                                כמו בתמונה:
                                1635297896729-983d1299-525d-4808-af44-4e1353d95072-image.png

                                כדי לדחוף קבצים לתיקיית ההורדות באימולטור - פשוט שים אותם באותה תיקייה ואז גרור ושחרר על הסקריפט.
                                כמו בתמונה:
                                1635297969129-7653ddf3-7fff-4604-96f6-7d309ef643ce-image.png

                                • זהו. הקובץ נמצא בהורדות באימולטור.
                                M מנותק
                                M מנותק
                                mdy
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #15
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ס סקרן להבין התייחס לנושא זה ב
                                • זלמןז זלמן

                                  (דרך מעניינת לשיוט כללי בקבצים של האימולטור - כבר כתבתי כאן.)

                                  עכשיו אני יביא דרך נוספת רק להעברת קבצים מהמחשב >> לתוך ההורדות באימולטור.

                                  • תורידו את הADB ואת platform-tools מכאן.
                                  • תורידו את הסקריפט PushFiles.cmd

                                  תניח את הסקריפט עם התיקייה של הADB.
                                  לא באותה תיקייה אלא עם התיקייה!
                                  כמו בתמונה:
                                  1635297896729-983d1299-525d-4808-af44-4e1353d95072-image.png

                                  כדי לדחוף קבצים לתיקיית ההורדות באימולטור - פשוט שים אותם באותה תיקייה ואז גרור ושחרר על הסקריפט.
                                  כמו בתמונה:
                                  1635297969129-7653ddf3-7fff-4604-96f6-7d309ef643ce-image.png

                                  • זהו. הקובץ נמצא בהורדות באימולטור.
                                  M מנותק
                                  M מנותק
                                  mdy
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #16
                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • M מנותק
                                    M מנותק
                                    mdy
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #17

                                    עבד לי מצויין עד היום. פתאום לא עובד. מה יכול להיות?

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • M mdy התייחס לנושא זה ב
                                    • G מנותק
                                      G מנותק
                                      GIGA
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי GIGA
                                      #18

                                      @זלמן תוספת מוצלחת - להעביר קיצור דרך של הסקריפט לתיקיית
                                      C:\Users\me\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\SendTo
                                      ובכך אפשר לשלוח קבצים לאנדרואיד מתוך תפריט ההקשר.
                                      3bf85d34-8a66-4309-92d7-5c66c6ffeb9b-image.png
                                      ::: האייקון הוספתי בעצמי, למי שרוצה.
                                      :::

                                      M 2 תגובות תגובה אחרונה
                                      6
                                      • G GIGA

                                        @זלמן תוספת מוצלחת - להעביר קיצור דרך של הסקריפט לתיקיית
                                        C:\Users\me\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\SendTo
                                        ובכך אפשר לשלוח קבצים לאנדרואיד מתוך תפריט ההקשר.
                                        3bf85d34-8a66-4309-92d7-5c66c6ffeb9b-image.png
                                        ::: האייקון הוספתי בעצמי, למי שרוצה.
                                        :::

                                        M מנותק
                                        M מנותק
                                        mdy
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #19

                                        @GIGA כתב במדריך | WSA - העברת קבצים מהמחשב שלך להורדות:

                                        @זלמן תוספת מוצלחת - להעביר קיצור דרך של הסקריפט לתיקיית
                                        C:\Users\me\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\SendTo
                                        ובכך אפשר לשלוח קבצים לאנדרואיד מתוך תפריט ההקשר.

                                        מה פיספסתי? איזה סקריפט?

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • זלמןז זלמן

                                          (דרך מעניינת לשיוט כללי בקבצים של האימולטור - כבר כתבתי כאן.)

                                          עכשיו אני יביא דרך נוספת רק להעברת קבצים מהמחשב >> לתוך ההורדות באימולטור.

                                          • תורידו את הADB ואת platform-tools מכאן.
                                          • תורידו את הסקריפט PushFiles.cmd

                                          תניח את הסקריפט עם התיקייה של הADB.
                                          לא באותה תיקייה אלא עם התיקייה!
                                          כמו בתמונה:
                                          1635297896729-983d1299-525d-4808-af44-4e1353d95072-image.png

                                          כדי לדחוף קבצים לתיקיית ההורדות באימולטור - פשוט שים אותם באותה תיקייה ואז גרור ושחרר על הסקריפט.
                                          כמו בתמונה:
                                          1635297969129-7653ddf3-7fff-4604-96f6-7d309ef643ce-image.png

                                          • זהו. הקובץ נמצא בהורדות באימולטור.
                                          G מנותק
                                          G מנותק
                                          GIGA
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #20

                                          @זלמן כתב במדריך | WSA - העברת קבצים מהמחשב שלך להורדות:

                                          תורידו את הסקריפט PushFiles.cmd

                                          הזה.

                                          M צדיק וטוב לו 0צ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר