דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. תוכנות
  3. אמולטורים
  4. WSA in WIN 11
  5. מדריך | WSA - העברת קבצים מהמחשב שלך להורדות

מדריך | WSA - העברת קבצים מהמחשב שלך להורדות

מתוזמן נעוץ נעול הועבר WSA in WIN 11
35 פוסטים 13 כותבים 3.6k צפיות 11 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • EBAE EBA

    @זלמן עבד מעולה עד היום, פתאום הפסיק. הכל לפי ההוראות.

    מישהו12מ מנותק
    מישהו12מ מנותק
    מישהו12
    מדריכים
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #7

    @EBA אני בדיוק עובד על תוכנה שתעשה מעין סייר קבצים לWSA
    f14acd94-eaab-4903-a926-5fe1e93a9aa3-image.png
    c727a317-ac1c-4ea2-bdcb-7cd5f544feb5-image.png
    בקרוב בגיטהאב.
    אם למישהו יש המלצות לצבעים אחרים-אשמח

    EBAE ב 2 תגובות תגובה אחרונה
    3
    • מ משה ת התייחס לנושא זה ב
    • מישהו12מ מישהו12

      @EBA אני בדיוק עובד על תוכנה שתעשה מעין סייר קבצים לWSA
      f14acd94-eaab-4903-a926-5fe1e93a9aa3-image.png
      c727a317-ac1c-4ea2-bdcb-7cd5f544feb5-image.png
      בקרוב בגיטהאב.
      אם למישהו יש המלצות לצבעים אחרים-אשמח

      EBAE מחובר
      EBAE מחובר
      EBA
      מדריכים
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #8

      @מישהו12 @זלמן @פרסום-כריש עדכון: מה שלא עבד הוא כשניסיתי לדחוף לשם קובץ מאונקי וכדו', בשביל שזה יעבוד הקובץ צריך להיות על המחשב עצמו.

      התקנת מולטימדיות, חסימות וסימים מוזלים
      050-4133851

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      2
      • מישהו12מ מישהו12

        @EBA אני בדיוק עובד על תוכנה שתעשה מעין סייר קבצים לWSA
        f14acd94-eaab-4903-a926-5fe1e93a9aa3-image.png
        c727a317-ac1c-4ea2-bdcb-7cd5f544feb5-image.png
        בקרוב בגיטהאב.
        אם למישהו יש המלצות לצבעים אחרים-אשמח

        ב מנותק
        ב מנותק
        ברכה והצלחה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #9
        פוסט זה נמחק!
        ת תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ב ברכה והצלחה

          פוסט זה נמחק!

          ת מנותק
          ת מנותק
          תמיד עוזר
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי תמיד עוזר
          #10
          פוסט זה נמחק!
          NH.LOCALN תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ת תמיד עוזר

            פוסט זה נמחק!

            NH.LOCALN מנותק
            NH.LOCALN מנותק
            NH.LOCAL
            מדריכים
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #11
            פוסט זה נמחק!
            ב תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • NH.LOCALN NH.LOCAL

              פוסט זה נמחק!

              ב מנותק
              ב מנותק
              ברכה והצלחה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #12
              פוסט זה נמחק!
              NH.LOCALN תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ב ברכה והצלחה

                פוסט זה נמחק!

                NH.LOCALN מנותק
                NH.LOCALN מנותק
                NH.LOCAL
                מדריכים
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #13
                פוסט זה נמחק!
                מישהו12מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • NH.LOCALN NH.LOCAL

                  פוסט זה נמחק!

                  מישהו12מ מנותק
                  מישהו12מ מנותק
                  מישהו12
                  מדריכים
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #14
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • אביב לויןא אביב לוין התייחס לנושא זה ב
                  • זלמןז זלמן

                    (דרך מעניינת לשיוט כללי בקבצים של האימולטור - כבר כתבתי כאן.)

                    עכשיו אני יביא דרך נוספת רק להעברת קבצים מהמחשב >> לתוך ההורדות באימולטור.

                    • תורידו את הADB ואת platform-tools מכאן.
                    • תורידו את הסקריפט PushFiles.cmd

                    תניח את הסקריפט עם התיקייה של הADB.
                    לא באותה תיקייה אלא עם התיקייה!
                    כמו בתמונה:
                    1635297896729-983d1299-525d-4808-af44-4e1353d95072-image.png

                    כדי לדחוף קבצים לתיקיית ההורדות באימולטור - פשוט שים אותם באותה תיקייה ואז גרור ושחרר על הסקריפט.
                    כמו בתמונה:
                    1635297969129-7653ddf3-7fff-4604-96f6-7d309ef643ce-image.png

                    • זהו. הקובץ נמצא בהורדות באימולטור.
                    M מנותק
                    M מנותק
                    mdy
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #15
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ס סקרן להבין התייחס לנושא זה ב
                    • זלמןז זלמן

                      (דרך מעניינת לשיוט כללי בקבצים של האימולטור - כבר כתבתי כאן.)

                      עכשיו אני יביא דרך נוספת רק להעברת קבצים מהמחשב >> לתוך ההורדות באימולטור.

                      • תורידו את הADB ואת platform-tools מכאן.
                      • תורידו את הסקריפט PushFiles.cmd

                      תניח את הסקריפט עם התיקייה של הADB.
                      לא באותה תיקייה אלא עם התיקייה!
                      כמו בתמונה:
                      1635297896729-983d1299-525d-4808-af44-4e1353d95072-image.png

                      כדי לדחוף קבצים לתיקיית ההורדות באימולטור - פשוט שים אותם באותה תיקייה ואז גרור ושחרר על הסקריפט.
                      כמו בתמונה:
                      1635297969129-7653ddf3-7fff-4604-96f6-7d309ef643ce-image.png

                      • זהו. הקובץ נמצא בהורדות באימולטור.
                      M מנותק
                      M מנותק
                      mdy
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #16
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • M מנותק
                        M מנותק
                        mdy
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #17

                        עבד לי מצויין עד היום. פתאום לא עובד. מה יכול להיות?

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • M mdy התייחס לנושא זה ב
                        • G מנותק
                          G מנותק
                          GIGA
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי GIGA
                          #18

                          @זלמן תוספת מוצלחת - להעביר קיצור דרך של הסקריפט לתיקיית
                          C:\Users\me\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\SendTo
                          ובכך אפשר לשלוח קבצים לאנדרואיד מתוך תפריט ההקשר.
                          3bf85d34-8a66-4309-92d7-5c66c6ffeb9b-image.png
                          ::: האייקון הוספתי בעצמי, למי שרוצה.
                          :::

                          M 2 תגובות תגובה אחרונה
                          6
                          • G GIGA

                            @זלמן תוספת מוצלחת - להעביר קיצור דרך של הסקריפט לתיקיית
                            C:\Users\me\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\SendTo
                            ובכך אפשר לשלוח קבצים לאנדרואיד מתוך תפריט ההקשר.
                            3bf85d34-8a66-4309-92d7-5c66c6ffeb9b-image.png
                            ::: האייקון הוספתי בעצמי, למי שרוצה.
                            :::

                            M מנותק
                            M מנותק
                            mdy
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #19

                            @GIGA כתב במדריך | WSA - העברת קבצים מהמחשב שלך להורדות:

                            @זלמן תוספת מוצלחת - להעביר קיצור דרך של הסקריפט לתיקיית
                            C:\Users\me\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\SendTo
                            ובכך אפשר לשלוח קבצים לאנדרואיד מתוך תפריט ההקשר.

                            מה פיספסתי? איזה סקריפט?

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • זלמןז זלמן

                              (דרך מעניינת לשיוט כללי בקבצים של האימולטור - כבר כתבתי כאן.)

                              עכשיו אני יביא דרך נוספת רק להעברת קבצים מהמחשב >> לתוך ההורדות באימולטור.

                              • תורידו את הADB ואת platform-tools מכאן.
                              • תורידו את הסקריפט PushFiles.cmd

                              תניח את הסקריפט עם התיקייה של הADB.
                              לא באותה תיקייה אלא עם התיקייה!
                              כמו בתמונה:
                              1635297896729-983d1299-525d-4808-af44-4e1353d95072-image.png

                              כדי לדחוף קבצים לתיקיית ההורדות באימולטור - פשוט שים אותם באותה תיקייה ואז גרור ושחרר על הסקריפט.
                              כמו בתמונה:
                              1635297969129-7653ddf3-7fff-4604-96f6-7d309ef643ce-image.png

                              • זהו. הקובץ נמצא בהורדות באימולטור.
                              G מנותק
                              G מנותק
                              GIGA
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #20

                              @זלמן כתב במדריך | WSA - העברת קבצים מהמחשב שלך להורדות:

                              תורידו את הסקריפט PushFiles.cmd

                              הזה.

                              M צדיק וטוב לו 0צ 2 תגובות תגובה אחרונה
                              1
                              • G GIGA

                                @זלמן כתב במדריך | WSA - העברת קבצים מהמחשב שלך להורדות:

                                תורידו את הסקריפט PushFiles.cmd

                                הזה.

                                M מנותק
                                M מנותק
                                mdy
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #21
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • G GIGA

                                  @זלמן תוספת מוצלחת - להעביר קיצור דרך של הסקריפט לתיקיית
                                  C:\Users\me\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\SendTo
                                  ובכך אפשר לשלוח קבצים לאנדרואיד מתוך תפריט ההקשר.
                                  3bf85d34-8a66-4309-92d7-5c66c6ffeb9b-image.png
                                  ::: האייקון הוספתי בעצמי, למי שרוצה.
                                  :::

                                  M מנותק
                                  M מנותק
                                  mdy
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #22

                                  @GIGA גאון! כמעט כמו המצאת הגלגל

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • G GIGA

                                    @זלמן כתב במדריך | WSA - העברת קבצים מהמחשב שלך להורדות:

                                    תורידו את הסקריפט PushFiles.cmd

                                    הזה.

                                    צדיק וטוב לו 0צ מנותק
                                    צדיק וטוב לו 0צ מנותק
                                    צדיק וטוב לו 0
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #23

                                    @GIGA איך זה פותר את הבעיה שצריך הקובץ להיות באותו תיקיה עם הסקריפט?

                                    @זלמן כתב במדריך | WSA - העברת קבצים מהמחשב שלך להורדות:

                                    כדי לדחוף קבצים לתיקיית ההורדות באימולטור - פשוט שים אותם באותה תיקייה ואז גרור ושחרר על הסקריפט.

                                    G תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • צדיק וטוב לו 0צ צדיק וטוב לו 0

                                      @GIGA איך זה פותר את הבעיה שצריך הקובץ להיות באותו תיקיה עם הסקריפט?

                                      @זלמן כתב במדריך | WSA - העברת קבצים מהמחשב שלך להורדות:

                                      כדי לדחוף קבצים לתיקיית ההורדות באימולטור - פשוט שים אותם באותה תיקייה ואז גרור ושחרר על הסקריפט.

                                      G מנותק
                                      G מנותק
                                      GIGA
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #24

                                      @צדיק-וטוב-לו-0 הקובץ באותה תיקיה אבל אתה לא הולך עד לשם כי יש לך את זה בתפריט ההקשר RT*M!!

                                      צדיק וטוב לו 0צ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • G GIGA

                                        @צדיק-וטוב-לו-0 הקובץ באותה תיקיה אבל אתה לא הולך עד לשם כי יש לך את זה בתפריט ההקשר RT*M!!

                                        צדיק וטוב לו 0צ מנותק
                                        צדיק וטוב לו 0צ מנותק
                                        צדיק וטוב לו 0
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #25

                                        @GIGA אם אני כבר לוקח את הקובץ עד התיקה ששם נמצא הסקריפט, אז מה העסק הגדול לגרור אותו עליו?
                                        נראה לי שאני מפספס פה משהו.

                                        G תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • צדיק וטוב לו 0צ צדיק וטוב לו 0

                                          @GIGA אם אני כבר לוקח את הקובץ עד התיקה ששם נמצא הסקריפט, אז מה העסק הגדול לגרור אותו עליו?
                                          נראה לי שאני מפספס פה משהו.

                                          G מנותק
                                          G מנותק
                                          GIGA
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי GIGA
                                          #26

                                          @צדיק-וטוב-לו-0
                                          אתה בהחלט לא שם את הקובץ באותה תיקיה, אין צורך.
                                          אתה שולח את זה דרך תפריט ההקשר.

                                          שמואל ש.ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר