עזרה | המחשב פועל על מצב בטוח
-
@אביב-לוין אשמח לפירוט איך אני מגיע למקום הזה
-
@אביב-לוין אשמח לפירוט איך אני מגיע למקום הזה
-
@אביב-לוין לא הצלחתי למצוא את זה
-
@אביב-לוין לא הצלחתי למצוא את זה
-
@אביב-לוין לא הצלחתי למצוא את זה
@פלפל
לכתוב בחיפוש
msconfig
וללחוץ על הראשון (מסומן בירוק)

להכנס לBOOT

ולבטל את הוי בsafe mode -
@אביב-לוין עשיתי חיפוש ואני לא מוצא כזה דבר
-
@אביב-לוין עשיתי חיפוש ואני לא מוצא כזה דבר
@leale20611 עשית חיפוש בהתחל וזה לא עלה???
(לפעמים צריך לכתוב את כל המילה כדי שיעלה) -
@אביב-לוין עשיתי חיפוש ואני לא מוצא כזה דבר
@leale20611 אמר בעזרה | המחשב פועל על מצב בטוח:
עשיתי חיפוש ואני לא מוצא כזה דבר
גם לך יש בעיה כזאת, כמו לפותח האשכול?
-
המחשב שלי משום מה התחיל לפעול על מצב בטוח גם אחרי שאני מכבה אותו הוא נדלק שוב על המצב הזה והוא לא נותן לי להפעיל את הסטיק
אודה למי שיוכל לעזור לי בענין -
@leale20611 עשית חיפוש בהתחל וזה לא עלה???
(לפעמים צריך לכתוב את כל המילה כדי שיעלה)@אביב-לוין מצוין מצאתי
תודה רבה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

