בירור | רופוס או ultraiso
-
לצריבה על אונקי מה עדיף ולמה, תודה רבה!
-
@חראשו
רופוס מאוד פופולרי וקל לתפעול
VENTOY מומלץ מאוד למקרה שאתה רוצה כמה iso באותו און קי
ואולטרה iso ניתן עם אותו און קי שיתאים גם ל mbr וגם gpt
כך נראה לי, -
-
@חראשו
רופוס מאוד פופולרי וקל לתפעול
VENTOY מומלץ מאוד למקרה שאתה רוצה כמה iso באותו און קי
ואולטרה iso ניתן עם אותו און קי שיתאים גם ל mbr וגם gpt
כך נראה לי,@משה-144 אמר בבירור | רופוס או ultraiso:
ואולטרה iso ניתן עם אותו און קי שיתאים גם ל mbr וגם gpt
זה גם ברופוס.
-
@משה-144 אמר בבירור | רופוס או ultraiso:
ואולטרה iso ניתן עם אותו און קי שיתאים גם ל mbr וגם gpt
זה גם ברופוס.
@תורה-צוה-לנו-משה רופוס זה או זה או זה, לא שניהם ביחד
-
@משה-144 אמר בבירור | רופוס או ultraiso:
ואולטרה iso ניתן עם אותו און קי שיתאים גם ל mbr וגם gpt
זה גם ברופוס.
@תורה-צוה-לנו-משה אמר בבירור | רופוס או ultraiso:
@משה-144 אמר בבירור | רופוס או ultraiso:
ואולטרה iso ניתן עם אותו און קי שיתאים גם ל mbr וגם gpt
זה גם ברופוס.
יתכן
אם כי נכתב בעבר אחרת
https://mitmachim.top/post/340250 -
@תורה-צוה-לנו-משה אמר בבירור | רופוס או ultraiso:
@משה-144 אמר בבירור | רופוס או ultraiso:
ואולטרה iso ניתן עם אותו און קי שיתאים גם ל mbr וגם gpt
זה גם ברופוס.
יתכן
אם כי נכתב בעבר אחרת
https://mitmachim.top/post/340250@משה-144 אני רואה.
אם לא ראיתי זאת בעצמי, לא הייתי אומר דברים אחרת. -
ח חראשו התייחס לנושא זה ב
-
א איציק דייטש התייחס לנושא זה ב
-
ח חראשו התייחס לנושא זה ב
-
ח חראשו התייחס לנושא זה ב
-
@משה-144 אמר בבירור | רופוס או ultraiso:
ואולטרה iso ניתן עם אותו און קי שיתאים גם ל mbr וגם gpt
זה גם ברופוס.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

