עזרה | התקנה של ווינדוס עם דיסק און קי, נתקע לי (תמונה)
-
מה הבעיה? ומה הפתרון?

-
מה הבעיה? ומה הפתרון?

@איציק-דייטש אמר בעזרה | התקנה של ווינדוס עם דיסק און קי, נתקע לי (תמונה):
מה הבעיה? ומה הפתרון?

הכנת דיסק התקנה של UEFI
והמחשב מוגדר על BIOS בלבד
או שתשנה את המחשב
או את דיסק ההתקנה -
@איציק-דייטש אמר בעזרה | התקנה של ווינדוס עם דיסק און קי, נתקע לי (תמונה):
מה הבעיה? ומה הפתרון?

הכנת דיסק התקנה של UEFI
והמחשב מוגדר על BIOS בלבד
או שתשנה את המחשב
או את דיסק ההתקנה@A0533057932 אמר בעזרה | התקנה של ווינדוס עם דיסק און קי, נתקע לי (תמונה):
או שתשנה את המחשב
בהגדרות כאילו?
@A0533057932 אמר בעזרה | התקנה של ווינדוס עם דיסק און קי, נתקע לי (תמונה):
או את דיסק ההתקנה
למה?
-
@A0533057932 אמר בעזרה | התקנה של ווינדוס עם דיסק און קי, נתקע לי (תמונה):
או שתשנה את המחשב
בהגדרות כאילו?
@A0533057932 אמר בעזרה | התקנה של ווינדוס עם דיסק און קי, נתקע לי (תמונה):
או את דיסק ההתקנה
למה?
@איציק-דייטש אמר בעזרה | התקנה של ווינדוס עם דיסק און קי, נתקע לי (תמונה):
בהגדרות כאילו?
בביוס
@איציק-דייטש אמר בעזרה | התקנה של ווינדוס עם דיסק און קי, נתקע לי (תמונה):
למה?
כיון שצריך שזה יהיה תואם לכן צריך להגדיר ברופוס mbr/bios
לדעתי עדיף וגם יותר פשוט לשנות לuefi
-
מה הבעיה? ומה הפתרון?

@איציק-דייטש אתה צריך לבדוק אם המחשב או הביוס הזה תומך ב UEFI (קצת מצחיק להגיד "ביוס תומך ב UEFI )
לחילופין, תצרוב ברופוס מחדש ותגדיר צריבה עם מחיצת MBR -
@איציק-דייטש אתה צריך לבדוק אם המחשב או הביוס הזה תומך ב UEFI (קצת מצחיק להגיד "ביוס תומך ב UEFI )
לחילופין, תצרוב ברופוס מחדש ותגדיר צריבה עם מחיצת MBRעדיף ע"י אולטרהiso שזה גם gpt וגם mbr
-
עדיף ע"י אולטרהiso שזה גם gpt וגם mbr
@חראשו אמר בעזרה | התקנה של ווינדוס עם דיסק און קי, נתקע לי (תמונה):
עדיף ע"י אולטרהiso שזה גם gpt וגם mbr
תביא לי קישור אם אפשר?
-
@חראשו אמר בעזרה | התקנה של ווינדוס עם דיסק און קי, נתקע לי (תמונה):
עדיף ע"י אולטרהiso שזה גם gpt וגם mbr
תביא לי קישור אם אפשר?
@איציק-דייטש גם ברופוס יש מצב כפול
-
@איציק-דייטש גם ברופוס יש מצב כפול
@A0533057932 איך עושים את זה?
-
@A0533057932 איך עושים את זה?
@איציק-דייטש אמר בעזרה | התקנה של ווינדוס עם דיסק און קי, נתקע לי (תמונה):
@A0533057932 איך עושים את זה?
ALT + E
מקור -
@איציק-דייטש אמר בעזרה | התקנה של ווינדוס עם דיסק און קי, נתקע לי (תמונה):
@A0533057932 איך עושים את זה?
ALT + E
מקור@A0533057932 לא עזר
-
@A0533057932 לא עזר
@איציק-דייטש מומלץ לשנות פשוט את הBIOS לEFI קל ופשוט וגם יותר מומלץ
-
@איציק-דייטש מומלץ לשנות פשוט את הBIOS לEFI קל ופשוט וגם יותר מומלץ
@שלמה-ווייס איפה זה אמור להיות בהגדרות?
-
@שלמה-ווייס איפה זה אמור להיות בהגדרות?
@איציק-דייטש אם תצלם את המסך של הביוס מאד יעזור
-
@A0533057932 לא עזר
@איציק-דייטש אמר בעזרה | התקנה של ווינדוס עם דיסק און קי, נתקע לי (תמונה):
@A0533057932 לא עזר
אתה אולי מנסה להתקין את ווינדוס 11?
-
@איציק-דייטש אמר בעזרה | התקנה של ווינדוס עם דיסק און קי, נתקע לי (תמונה):
@A0533057932 לא עזר
אתה אולי מנסה להתקין את ווינדוס 11?
@A0533057932 לא קרוב אפי'
אני מנסה להתקין את ווינדוס 7 -
@A0533057932 לא קרוב אפי'
אני מנסה להתקין את ווינדוס 7@איציק-דייטש אז א"א בGPT
-
@A0533057932 לא קרוב אפי'
אני מנסה להתקין את ווינדוס 7@איציק-דייטש אמר בעזרה | התקנה של ווינדוס עם דיסק און קי, נתקע לי (תמונה):
@A0533057932 לא קרוב אפי'
אני מנסה להתקין את ווינדוס 7איזה דור המעבד?
-
@איציק-דייטש אז א"א בGPT
@שלמה-ווייס אמר בעזרה | התקנה של ווינדוס עם דיסק און קי, נתקע לי (תמונה):
@איציק-דייטש אז א"א בGPT
@שלמה-ווייס לא הבנתי
אגב, התמונה שביקשת

-
@איציק-דייטש אז א"א בGPT
@שלמה-ווייס אמר בעזרה | התקנה של ווינדוס עם דיסק און קי, נתקע לי (תמונה):
@איציק-דייטש אז א"א בGPT
אני ניסיתי בזמנו ולא עבד לי גם בMBR. יש משהו מוזר בהתקנה של ווינדוס 7
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות