דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. חומרה
  4. בעיה | בעית חומרה עם מחשב LENOVO בן חצי שנה מצורף תצלום בדיקה

בעיה | בעית חומרה עם מחשב LENOVO בן חצי שנה מצורף תצלום בדיקה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר חומרה
19 פוסטים 9 כותבים 310 צפיות 6 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • L מנותק
    L מנותק
    loters
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    שלום

    מחשב LENOVO
    בזמן האחרון הרבה מאוד מסכים כחולים
    גם במעבר בין חלונות (סתם בפעולות שגרתיות בוינדוס) המעבר נהיה מקוטע ונראה מגמגם (מחשב חזק I7 16RAM/512דור 10)
    הרצתי בדיקה בתוכנת AID64
    אני מקווה שמישהו יצליח להבין את התמונה על אף האיכות
    מתריע על חימום יתר של מעבד

    WhatsApp Image 2021-10-13 at 23.54.31.jpeg WhatsApp Image 2021-10-13 at 23.54.30.jpeg WhatsApp Image 2021-10-13 at 23.52.46.jpeg

    נ.ב:
    המחשב עם הוספת זכרון (4 און בורד, ועוד 16 שהוספתי, הוצאתי בשביל הבדיקה את התוספת)
    כמו כן נראה שהבדיקת כונן קשיח תקינה

    חראשוח D 2 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • L מנותק
      L מנותק
      loters
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      בפעמים אחרות מגיע אף ל 49 אחוז חימום מעבר לנורמה

      האם זה הזמן להפעיל אחריות ?

      ניסיתי להתקין גם וינדוס פעם ופעמיים נוספות

      שום דבר לא עוזר

      מצד שני, כשאני נכנס עם דיסק טכנאים כן מצליח לעבוד. בלי לקרטע.

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • L loters

        שלום

        מחשב LENOVO
        בזמן האחרון הרבה מאוד מסכים כחולים
        גם במעבר בין חלונות (סתם בפעולות שגרתיות בוינדוס) המעבר נהיה מקוטע ונראה מגמגם (מחשב חזק I7 16RAM/512דור 10)
        הרצתי בדיקה בתוכנת AID64
        אני מקווה שמישהו יצליח להבין את התמונה על אף האיכות
        מתריע על חימום יתר של מעבד

        WhatsApp Image 2021-10-13 at 23.54.31.jpeg WhatsApp Image 2021-10-13 at 23.54.30.jpeg WhatsApp Image 2021-10-13 at 23.52.46.jpeg

        נ.ב:
        המחשב עם הוספת זכרון (4 און בורד, ועוד 16 שהוספתי, הוצאתי בשביל הבדיקה את התוספת)
        כמו כן נראה שהבדיקת כונן קשיח תקינה

        חראשוח מנותק
        חראשוח מנותק
        חראשו
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי חראשו
        #3

        @loters אמר בבעיה | בעית חומרה עם מחשב LENOVO בן חצי שנה מצורף תצלום בדיקה:

        מתריע על חימום יתר של מעבד

        כנראה נגמרה המשחה תרמית

        ‏יש ללחוץ על הקישור כדי להציג את הקטלוג שלנו ב-WhatsApp: ‏https://wa.me/c/972504119913

        L תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • חראשוח חראשו

          @loters אמר בבעיה | בעית חומרה עם מחשב LENOVO בן חצי שנה מצורף תצלום בדיקה:

          מתריע על חימום יתר של מעבד

          כנראה נגמרה המשחה תרמית

          L מנותק
          L מנותק
          loters
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @חראשו משחה טרמית אני יכול לשים לבד
          השאלה אם לפתוח אחריות ולהקטין ראש (מחשב של לקוח, לא שלי)

          חראשוח מתכנת חובבמ שלמה ווייסש 3 תגובות תגובה אחרונה
          0
          • L loters

            @חראשו משחה טרמית אני יכול לשים לבד
            השאלה אם לפתוח אחריות ולהקטין ראש (מחשב של לקוח, לא שלי)

            חראשוח מנותק
            חראשוח מנותק
            חראשו
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי חראשו
            #5

            @loters אם הבעיה היא המשחה, בשביל מה
            אתה יכול להפעיל את האחריות, יבוא אחרי שבוע טכנאי, יחליף לך את החלק של הטעינה, לא יבדוק שהבעיה נפתרה
            תפתח פניה שוב, יבוא אחרי שבועיים ויבשר לך שהמשחה תרמית נגמרה וצריך להזמין אותה מחו"ל..

            אין כמו להגדיל ראש 😊

            ‏יש ללחוץ על הקישור כדי להציג את הקטלוג שלנו ב-WhatsApp: ‏https://wa.me/c/972504119913

            L תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • L loters

              @חראשו משחה טרמית אני יכול לשים לבד
              השאלה אם לפתוח אחריות ולהקטין ראש (מחשב של לקוח, לא שלי)

              מתכנת חובבמ מנותק
              מתכנת חובבמ מנותק
              מתכנת חובב
              מדריכים
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              @loters אמר בבעיה | בעית חומרה עם מחשב LENOVO בן חצי שנה מצורף תצלום בדיקה:

              @חראשו משחה טרמית אני יכול לשים לבד
              השאלה אם לפתוח אחריות ולהקטין ראש (מחשב של לקוח, לא שלי)

              לדעתי הכי טוב שתסביר ללקוח מה קרה ושאפשר לממש אחריות ואז יכול להיות שיעשו לו בעיות או שתנסה לפתור את זה בעצמך ותן לו להחליט (מניסיון, במיוחד בתחום הזה אף פעם לא מפסידים מלהיות ישרים כלפי הלקוחות😊 😊 )

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • L loters

                @חראשו משחה טרמית אני יכול לשים לבד
                השאלה אם לפתוח אחריות ולהקטין ראש (מחשב של לקוח, לא שלי)

                שלמה ווייסש מנותק
                שלמה ווייסש מנותק
                שלמה ווייס
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                @loters אמר בבעיה | בעית חומרה עם מחשב LENOVO בן חצי שנה מצורף תצלום בדיקה:

                @חראשו משחה טרמית אני יכול לשים לבד
                השאלה אם לפתוח אחריות ולהקטין ראש (מחשב של לקוח, לא שלי)

                אין מצב שהמשחה נגמרה אחרי חצי שנה... נשמע בעיה רצינית תפעיל אחריות, אבל אם מותקן לך נטספארק על המחשב הכל מובן (מנסיון עם דל אינספירון מפרט דומה לשלך שהמעבד היה מתחמם בצורה מטורפת והבטריה נגמרה במהירות מטורפת ובסוף המעבד כמעט מת)

                מוכר מצלמות קנון יד שנייה

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • L loters

                  שלום

                  מחשב LENOVO
                  בזמן האחרון הרבה מאוד מסכים כחולים
                  גם במעבר בין חלונות (סתם בפעולות שגרתיות בוינדוס) המעבר נהיה מקוטע ונראה מגמגם (מחשב חזק I7 16RAM/512דור 10)
                  הרצתי בדיקה בתוכנת AID64
                  אני מקווה שמישהו יצליח להבין את התמונה על אף האיכות
                  מתריע על חימום יתר של מעבד

                  WhatsApp Image 2021-10-13 at 23.54.31.jpeg WhatsApp Image 2021-10-13 at 23.54.30.jpeg WhatsApp Image 2021-10-13 at 23.52.46.jpeg

                  נ.ב:
                  המחשב עם הוספת זכרון (4 און בורד, ועוד 16 שהוספתי, הוצאתי בשביל הבדיקה את התוספת)
                  כמו כן נראה שהבדיקת כונן קשיח תקינה

                  D מנותק
                  D מנותק
                  drordror
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #8

                  @loters
                  לא מבין את הדילמה שלך
                  מחשב תחת אחריות ואתה חושב האם להפעיל אחריות?
                  מיד להפעיל את האחריות ושאף אחד לא יתעסק איתו ומה יקרה אם התקלה תתגלגל הלאה כמו לוח אם מעבד וכו ואז תיפנה לבקש את האחריות?
                  ואז החברה תגיד שהיא מתחמקת מהאחריות כי מישהו לא מוסמך פתח את המחשב
                  תקרא הוראות אחריות בכל מוצר שאתה קונה זה חשוב מאד
                  דרך אגב במיקרים מסוימים שמגיעים לבתי משפט בגלל חוסר הסכמה השופט השאלה הראשונה שהוא שואל
                  האם הלקוח קרא את האחריות הנלוות למוצר!
                  נראה אותך אומר לא קראתי
                  במצב כזה אכלת אותה גם אם אתה צודק

                  L תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • חראשוח חראשו

                    @loters אם הבעיה היא המשחה, בשביל מה
                    אתה יכול להפעיל את האחריות, יבוא אחרי שבוע טכנאי, יחליף לך את החלק של הטעינה, לא יבדוק שהבעיה נפתרה
                    תפתח פניה שוב, יבוא אחרי שבועיים ויבשר לך שהמשחה תרמית נגמרה וצריך להזמין אותה מחו"ל..

                    אין כמו להגדיל ראש 😊

                    L מנותק
                    L מנותק
                    loters
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #9

                    @חראשו טכנאי בא מנסיון שלי אחרי יום עד יומיים

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • D drordror

                      @loters
                      לא מבין את הדילמה שלך
                      מחשב תחת אחריות ואתה חושב האם להפעיל אחריות?
                      מיד להפעיל את האחריות ושאף אחד לא יתעסק איתו ומה יקרה אם התקלה תתגלגל הלאה כמו לוח אם מעבד וכו ואז תיפנה לבקש את האחריות?
                      ואז החברה תגיד שהיא מתחמקת מהאחריות כי מישהו לא מוסמך פתח את המחשב
                      תקרא הוראות אחריות בכל מוצר שאתה קונה זה חשוב מאד
                      דרך אגב במיקרים מסוימים שמגיעים לבתי משפט בגלל חוסר הסכמה השופט השאלה הראשונה שהוא שואל
                      האם הלקוח קרא את האחריות הנלוות למוצר!
                      נראה אותך אומר לא קראתי
                      במצב כזה אכלת אותה גם אם אתה צודק

                      L מנותק
                      L מנותק
                      loters
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #10

                      @drordror הבעיה היא ששדרגתי לה זכרון וכן דיסק קשיח ואני מפחד שיעשה לי בעיות על זה

                      D מ 2 תגובות תגובה אחרונה
                      0
                      • L loters

                        @drordror הבעיה היא ששדרגתי לה זכרון וכן דיסק קשיח ואני מפחד שיעשה לי בעיות על זה

                        D מנותק
                        D מנותק
                        drordror
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #11

                        @loters
                        והנה הבעיות הגיעו אז.......

                        1. לפעמים הזכרונות ששמים בלפ טופים לא מתאימים ללוח על כל זכרון יש מיפרט
                          צריך להכנס לחברה לראות איזה זגרונות מתאימים ללוח ולעשות השוואה לגבי הזכרון ששמו לך אם זה מתאים למחשב מסוג כשלך
                          כנל לגבי כונן
                          תראה
                          אפשרות ראשונה להריץ בדיקת חומרה
                          אפשרות שניה בכל זאת לגשת לחברה
                          אפשרות שלישית לגשת לטכנאי שלך
                          ב2 המיקרים הראשונים אתה בבעיה כי אם יש בעיה עם רכיב תצטרך לקנות חדש כלומר תשלם פעמיים
                          אפשרות שלישית ללכת לטכנאי שיתקן את זה
                          לפעמים כדאי להשלים חומרה מאיפה שקנית ולקבל אחריות מלאה גם אם זה עולה עוד כמה שקלים
                          זאת דעתי
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • L loters

                          @drordror הבעיה היא ששדרגתי לה זכרון וכן דיסק קשיח ואני מפחד שיעשה לי בעיות על זה

                          מ מנותק
                          מ מנותק
                          משחזר מידע
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #12

                          @loters אמר בבעיה | בעית חומרה עם מחשב LENOVO בן חצי שנה מצורף תצלום בדיקה:

                          הבעיה היא ששדרגתי לה זכרון וכן דיסק קשיח

                          תיאורטית כבר אין אחריות אז איפה בדיוק הבעיה


                          הפעלת ניהול דיסקים דרך הקובץ המצורף

                          Hex editor חינמי

                          צדיק תמיםצ A 2 תגובות תגובה אחרונה
                          0
                          • מ משחזר מידע

                            @loters אמר בבעיה | בעית חומרה עם מחשב LENOVO בן חצי שנה מצורף תצלום בדיקה:

                            הבעיה היא ששדרגתי לה זכרון וכן דיסק קשיח

                            תיאורטית כבר אין אחריות אז איפה בדיוק הבעיה

                            צדיק תמיםצ מנותק
                            צדיק תמיםצ מנותק
                            צדיק תמים
                            מדריכים
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #13

                            @משחזר-מידע אמר בבעיה | בעית חומרה עם מחשב LENOVO בן חצי שנה מצורף תצלום בדיקה:

                            @loters אמר בבעיה | בעית חומרה עם מחשב LENOVO בן חצי שנה מצורף תצלום בדיקה:

                            הבעיה היא ששדרגתי לה זכרון וכן דיסק קשיח

                            תיאורטית כבר אין אחריות אז איפה בדיוק הבעיה

                            לא יודע איך זה בלנובו
                            אבל אני דיברתי עם דל לפני כמה חודשים
                            והם אמרו לי שאם מחליפים חלק למשל ראם, אין אחריות רק על תקלות שקשורות לראם
                            אבל אם למשל יש בעיה במסך פתאום, על זה כן יש אחריות.

                            רוצה לזכור קריאת שמע בזמן? לחץ כאן! || אתר שכולו מדריכים

                            יהודה 12י תגובה 1 תגובה אחרונה
                            3
                            • צדיק תמיםצ צדיק תמים

                              @משחזר-מידע אמר בבעיה | בעית חומרה עם מחשב LENOVO בן חצי שנה מצורף תצלום בדיקה:

                              @loters אמר בבעיה | בעית חומרה עם מחשב LENOVO בן חצי שנה מצורף תצלום בדיקה:

                              הבעיה היא ששדרגתי לה זכרון וכן דיסק קשיח

                              תיאורטית כבר אין אחריות אז איפה בדיוק הבעיה

                              לא יודע איך זה בלנובו
                              אבל אני דיברתי עם דל לפני כמה חודשים
                              והם אמרו לי שאם מחליפים חלק למשל ראם, אין אחריות רק על תקלות שקשורות לראם
                              אבל אם למשל יש בעיה במסך פתאום, על זה כן יש אחריות.

                              יהודה 12י מנותק
                              יהודה 12י מנותק
                              יהודה 12
                              מדריכים
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי יהודה 12
                              #14

                              @צדיק-תמים איטיות וקריסות יכול להיות קשור לזכרון לא תואם.

                              נ. ב. לחברת דל יש אחריות טובה.
                              וגם ללנובו מהניסיון שלי.
                              אסוס לוקח להם יותר זמן להגיע.

                              נא לא לצ'טט לי על סתם שאלות (אני לא עונה) מי שרוצה שישאל בפורום

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • מ משחזר מידע

                                @loters אמר בבעיה | בעית חומרה עם מחשב LENOVO בן חצי שנה מצורף תצלום בדיקה:

                                הבעיה היא ששדרגתי לה זכרון וכן דיסק קשיח

                                תיאורטית כבר אין אחריות אז איפה בדיוק הבעיה

                                A מנותק
                                A מנותק
                                aiib
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #15

                                @משחזר-מידע מהנסיון שלי עם לנובו לא מאבדים אחריות בהחלפת חלקים כאלו.
                                הם מספקים באתר שלהם מדריכים איך להחליף את החלקים האלו.

                                אני הזמנתי טכנאי לבעיה במחשב, זה קרה אחרי תלונות על חום, אפילו לא בדק את המחשב הביא חלקים והחליף ולא עניין אותו הסדק הברור שקרה מהנפילה מראש המקרר עד לרצפה...

                                D תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • A aiib

                                  @משחזר-מידע מהנסיון שלי עם לנובו לא מאבדים אחריות בהחלפת חלקים כאלו.
                                  הם מספקים באתר שלהם מדריכים איך להחליף את החלקים האלו.

                                  אני הזמנתי טכנאי לבעיה במחשב, זה קרה אחרי תלונות על חום, אפילו לא בדק את המחשב הביא חלקים והחליף ולא עניין אותו הסדק הברור שקרה מהנפילה מראש המקרר עד לרצפה...

                                  D מנותק
                                  D מנותק
                                  drordror
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #16

                                  @aiib
                                  לא לכל אחד יש את המזל שלך
                                  נראה לך שאם יש בעייה בזכרון או בחלק שהוא החליף לנובו תסכים להחליף את החלק שלא נקנה במקור שהיה במחשב
                                  ואם יש שבר כל שהוא הם יחליפו
                                  לא כך הם מפרסמים בתעודת האחריות של המוצרים שלהם
                                  בכל אופן אשריי המאמין

                                  A תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • D drordror

                                    @aiib
                                    לא לכל אחד יש את המזל שלך
                                    נראה לך שאם יש בעייה בזכרון או בחלק שהוא החליף לנובו תסכים להחליף את החלק שלא נקנה במקור שהיה במחשב
                                    ואם יש שבר כל שהוא הם יחליפו
                                    לא כך הם מפרסמים בתעודת האחריות של המוצרים שלהם
                                    בכל אופן אשריי המאמין

                                    A מנותק
                                    A מנותק
                                    aiib
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #17

                                    @drordror ברור שייתכן מאד שאם הבעיה היא במה שהוא החליף לא יחליפו לו. אבל גם ככה לא יחליפו לו אז מה אכפת לנסות?!
                                    אצלי בכל אופן הטכנאי לא הסתכל, אמרו לו להחליף הוא בא והחליף

                                    D תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • A aiib

                                      @drordror ברור שייתכן מאד שאם הבעיה היא במה שהוא החליף לא יחליפו לו. אבל גם ככה לא יחליפו לו אז מה אכפת לנסות?!
                                      אצלי בכל אופן הטכנאי לא הסתכל, אמרו לו להחליף הוא בא והחליף

                                      D מנותק
                                      D מנותק
                                      drordror
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #18

                                      @aiib
                                      אם הוא יחליף לחלקים המקוריים שהמחשב נקנה אז יטפלו בו ויתקנו את כל הבעיות
                                      מצד שני ייתכן מאד שכל הבעיות שנוצרו פשוט ייעלמו בכל אופן אין אחריות על שבר ואין אחריות על מסכים שנסדקו ואין אחריות על קפה שנשפך על מיקלדת
                                      תברר!

                                      L תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • D drordror

                                        @aiib
                                        אם הוא יחליף לחלקים המקוריים שהמחשב נקנה אז יטפלו בו ויתקנו את כל הבעיות
                                        מצד שני ייתכן מאד שכל הבעיות שנוצרו פשוט ייעלמו בכל אופן אין אחריות על שבר ואין אחריות על מסכים שנסדקו ואין אחריות על קפה שנשפך על מיקלדת
                                        תברר!

                                        L מנותק
                                        L מנותק
                                        loters
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #19

                                        @drordror @aiib
                                        ברור שאני לא מתכוון שיחליפו לי את ה RAM וה HD שהחלפתי ... לא הייתה הו"א כזאת
                                        אבל זה כנראה בעיה במעבד או במאוורר או לא יודע מה... אפנה אליהם בעז"ה יום ראשון אעדכן בלנ"ד

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0

                                        • התחברות

                                        • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                        • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                        • פוסט ראשון
                                          פוסט אחרון
                                        0
                                        • חוקי הפורום
                                        • פופולרי
                                        • לא נפתר
                                        • משתמשים
                                        • חיפוש גוגל בפורום
                                        • צור קשר