• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • פוסטים אחרונים
    • לא נפתר
    • MT
    • משתמשים
    • חיפוש גוגל בפורום
    • צור קשר

    חוקי הפורום

    מדריך לשימוש בפורום

    בעיה | בעית חומרה עם מחשב LENOVO בן חצי שנה מצורף תצלום בדיקה

    חומרה
    9
    19
    126
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגב כנושא
    התחבר בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • loters
      loters נערך לאחרונה על ידי

      שלום

      מחשב LENOVO
      בזמן האחרון הרבה מאוד מסכים כחולים
      גם במעבר בין חלונות (סתם בפעולות שגרתיות בוינדוס) המעבר נהיה מקוטע ונראה מגמגם (מחשב חזק I7 16RAM/512דור 10)
      הרצתי בדיקה בתוכנת AID64
      אני מקווה שמישהו יצליח להבין את התמונה על אף האיכות
      מתריע על חימום יתר של מעבד

      WhatsApp Image 2021-10-13 at 23.54.31.jpeg WhatsApp Image 2021-10-13 at 23.54.30.jpeg WhatsApp Image 2021-10-13 at 23.52.46.jpeg

      נ.ב:
      המחשב עם הוספת זכרון (4 און בורד, ועוד 16 שהוספתי, הוצאתי בשביל הבדיקה את התוספת)
      כמו כן נראה שהבדיקת כונן קשיח תקינה

      חראשו D 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • loters
        loters נערך לאחרונה על ידי

        בפעמים אחרות מגיע אף ל 49 אחוז חימום מעבר לנורמה

        האם זה הזמן להפעיל אחריות ?

        ניסיתי להתקין גם וינדוס פעם ופעמיים נוספות

        שום דבר לא עוזר

        מצד שני, כשאני נכנס עם דיסק טכנאים כן מצליח לעבוד. בלי לקרטע.

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • חראשו
          חראשו @loters נערך לאחרונה על ידי חראשו

          @loters אמר בבעיה | בעית חומרה עם מחשב LENOVO בן חצי שנה מצורף תצלום בדיקה:

          מתריע על חימום יתר של מעבד

          כנראה נגמרה המשחה תרמית

          ‏יש ללחוץ על הקישור כדי להציג את הקטלוג שלנו ב-WhatsApp: ‏https://wa.me/c/972504119913

          loters תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • loters
            loters @חראשו נערך לאחרונה על ידי

            @חראשו משחה טרמית אני יכול לשים לבד
            השאלה אם לפתוח אחריות ולהקטין ראש (מחשב של לקוח, לא שלי)

            חראשו מתכנת חובב שלמה ווייס 3 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • חראשו
              חראשו @loters נערך לאחרונה על ידי חראשו

              @loters אם הבעיה היא המשחה, בשביל מה
              אתה יכול להפעיל את האחריות, יבוא אחרי שבוע טכנאי, יחליף לך את החלק של הטעינה, לא יבדוק שהבעיה נפתרה
              תפתח פניה שוב, יבוא אחרי שבועיים ויבשר לך שהמשחה תרמית נגמרה וצריך להזמין אותה מחו"ל..

              אין כמו להגדיל ראש 😊

              ‏יש ללחוץ על הקישור כדי להציג את הקטלוג שלנו ב-WhatsApp: ‏https://wa.me/c/972504119913

              loters תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • מתכנת חובב
                מתכנת חובב מדריכים @loters נערך לאחרונה על ידי

                @loters אמר בבעיה | בעית חומרה עם מחשב LENOVO בן חצי שנה מצורף תצלום בדיקה:

                @חראשו משחה טרמית אני יכול לשים לבד
                השאלה אם לפתוח אחריות ולהקטין ראש (מחשב של לקוח, לא שלי)

                לדעתי הכי טוב שתסביר ללקוח מה קרה ושאפשר לממש אחריות ואז יכול להיות שיעשו לו בעיות או שתנסה לפתור את זה בעצמך ותן לו להחליט (מניסיון, במיוחד בתחום הזה אף פעם לא מפסידים מלהיות ישרים כלפי הלקוחות😊 😊 )

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                • שלמה ווייס
                  שלמה ווייס @loters נערך לאחרונה על ידי

                  @loters אמר בבעיה | בעית חומרה עם מחשב LENOVO בן חצי שנה מצורף תצלום בדיקה:

                  @חראשו משחה טרמית אני יכול לשים לבד
                  השאלה אם לפתוח אחריות ולהקטין ראש (מחשב של לקוח, לא שלי)

                  אין מצב שהמשחה נגמרה אחרי חצי שנה... נשמע בעיה רצינית תפעיל אחריות, אבל אם מותקן לך נטספארק על המחשב הכל מובן (מנסיון עם דל אינספירון מפרט דומה לשלך שהמעבד היה מתחמם בצורה מטורפת והבטריה נגמרה במהירות מטורפת ובסוף המעבד כמעט מת)

                  עקב עיסוקים אני מוכרח לעזוב את הפורום לפרק זמן, למקרים ספיציפיים ניתן ליצור איתי קשר במייל electfix2632@gmail.com ואשתדל בל"נ להיות זמין שם

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                  • D
                    drordror @loters נערך לאחרונה על ידי

                    @loters
                    לא מבין את הדילמה שלך
                    מחשב תחת אחריות ואתה חושב האם להפעיל אחריות?
                    מיד להפעיל את האחריות ושאף אחד לא יתעסק איתו ומה יקרה אם התקלה תתגלגל הלאה כמו לוח אם מעבד וכו ואז תיפנה לבקש את האחריות?
                    ואז החברה תגיד שהיא מתחמקת מהאחריות כי מישהו לא מוסמך פתח את המחשב
                    תקרא הוראות אחריות בכל מוצר שאתה קונה זה חשוב מאד
                    דרך אגב במיקרים מסוימים שמגיעים לבתי משפט בגלל חוסר הסכמה השופט השאלה הראשונה שהוא שואל
                    האם הלקוח קרא את האחריות הנלוות למוצר!
                    נראה אותך אומר לא קראתי
                    במצב כזה אכלת אותה גם אם אתה צודק

                    loters תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                    • loters
                      loters @חראשו נערך לאחרונה על ידי

                      @חראשו טכנאי בא מנסיון שלי אחרי יום עד יומיים

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • loters
                        loters @drordror נערך לאחרונה על ידי

                        @drordror הבעיה היא ששדרגתי לה זכרון וכן דיסק קשיח ואני מפחד שיעשה לי בעיות על זה

                        D מ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • D
                          drordror @loters נערך לאחרונה על ידי

                          @loters
                          והנה הבעיות הגיעו אז.......

                          1. לפעמים הזכרונות ששמים בלפ טופים לא מתאימים ללוח על כל זכרון יש מיפרט
                            צריך להכנס לחברה לראות איזה זגרונות מתאימים ללוח ולעשות השוואה לגבי הזכרון ששמו לך אם זה מתאים למחשב מסוג כשלך
                            כנל לגבי כונן
                            תראה
                            אפשרות ראשונה להריץ בדיקת חומרה
                            אפשרות שניה בכל זאת לגשת לחברה
                            אפשרות שלישית לגשת לטכנאי שלך
                            ב2 המיקרים הראשונים אתה בבעיה כי אם יש בעיה עם רכיב תצטרך לקנות חדש כלומר תשלם פעמיים
                            אפשרות שלישית ללכת לטכנאי שיתקן את זה
                            לפעמים כדאי להשלים חומרה מאיפה שקנית ולקבל אחריות מלאה גם אם זה עולה עוד כמה שקלים
                            זאת דעתי
                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • מ
                            משחזר מידע @loters נערך לאחרונה על ידי

                            @loters אמר בבעיה | בעית חומרה עם מחשב LENOVO בן חצי שנה מצורף תצלום בדיקה:

                            הבעיה היא ששדרגתי לה זכרון וכן דיסק קשיח

                            תיאורטית כבר אין אחריות אז איפה בדיוק הבעיה

                            הפעלת ניהול דיסקים דרך הקובץ המצורף

                            Hex editor חינמי

                            צדיק תמים A 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • צדיק תמים
                              צדיק תמים מדריכים @משחזר מידע נערך לאחרונה על ידי

                              @משחזר-מידע אמר בבעיה | בעית חומרה עם מחשב LENOVO בן חצי שנה מצורף תצלום בדיקה:

                              @loters אמר בבעיה | בעית חומרה עם מחשב LENOVO בן חצי שנה מצורף תצלום בדיקה:

                              הבעיה היא ששדרגתי לה זכרון וכן דיסק קשיח

                              תיאורטית כבר אין אחריות אז איפה בדיוק הבעיה

                              לא יודע איך זה בלנובו
                              אבל אני דיברתי עם דל לפני כמה חודשים
                              והם אמרו לי שאם מחליפים חלק למשל ראם, אין אחריות רק על תקלות שקשורות לראם
                              אבל אם למשל יש בעיה במסך פתאום, על זה כן יש אחריות.

                              אתר, שכולו רק מדריכים...
                              https://madrichim.ovh

                              י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                              • י
                                יהודה 12 מדריכים @צדיק תמים נערך לאחרונה על ידי יהודה 12

                                @צדיק-תמים איטיות וקריסות יכול להיות קשור לזכרון לא תואם.

                                נ. ב. לחברת דל יש אחריות טובה.
                                וגם ללנובו מהניסיון שלי.
                                אסוס לוקח להם יותר זמן להגיע.

                                נא לא לצ'טט לי על סתם שאלות (אני לא עונה) מי שרוצה שישאל בפורום

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • A
                                  aiib @משחזר מידע נערך לאחרונה על ידי

                                  @משחזר-מידע מהנסיון שלי עם לנובו לא מאבדים אחריות בהחלפת חלקים כאלו.
                                  הם מספקים באתר שלהם מדריכים איך להחליף את החלקים האלו.

                                  אני הזמנתי טכנאי לבעיה במחשב, זה קרה אחרי תלונות על חום, אפילו לא בדק את המחשב הביא חלקים והחליף ולא עניין אותו הסדק הברור שקרה מהנפילה מראש המקרר עד לרצפה...

                                  D תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • D
                                    drordror @aiib נערך לאחרונה על ידי

                                    @aiib
                                    לא לכל אחד יש את המזל שלך
                                    נראה לך שאם יש בעייה בזכרון או בחלק שהוא החליף לנובו תסכים להחליף את החלק שלא נקנה במקור שהיה במחשב
                                    ואם יש שבר כל שהוא הם יחליפו
                                    לא כך הם מפרסמים בתעודת האחריות של המוצרים שלהם
                                    בכל אופן אשריי המאמין

                                    A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • A
                                      aiib @drordror נערך לאחרונה על ידי

                                      @drordror ברור שייתכן מאד שאם הבעיה היא במה שהוא החליף לא יחליפו לו. אבל גם ככה לא יחליפו לו אז מה אכפת לנסות?!
                                      אצלי בכל אופן הטכנאי לא הסתכל, אמרו לו להחליף הוא בא והחליף

                                      D תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • D
                                        drordror @aiib נערך לאחרונה על ידי

                                        @aiib
                                        אם הוא יחליף לחלקים המקוריים שהמחשב נקנה אז יטפלו בו ויתקנו את כל הבעיות
                                        מצד שני ייתכן מאד שכל הבעיות שנוצרו פשוט ייעלמו בכל אופן אין אחריות על שבר ואין אחריות על מסכים שנסדקו ואין אחריות על קפה שנשפך על מיקלדת
                                        תברר!

                                        loters תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • loters
                                          loters @drordror נערך לאחרונה על ידי

                                          @drordror @aiib
                                          ברור שאני לא מתכוון שיחליפו לי את ה RAM וה HD שהחלפתי ... לא הייתה הו"א כזאת
                                          אבל זה כנראה בעיה במעבד או במאוורר או לא יודע מה... אפנה אליהם בעז"ה יום ראשון אעדכן בלנ"ד

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0

                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון