הסבר | אפל' וואטספ קרסה ברחבי העולם, גם בישראל!
-
ניסתי לעלות עכשיו מוצר שהגיע מאלי אקספרס לפיד דרך האפליקציה של אלי אקספרס ונתקל בשגיאה...

-
@ירושלים-שלי אמר בהסבר | אפל' וואטספ קרסה ברחבי העולם, גם בישראל!:
יש מצב שזה יקח כמה ימים???


תראו שאפשר להסתדר בלי זה
@למדן-וחסיד אמר בהסבר | אפל' וואטספ קרסה ברחבי העולם, גם בישראל!:
@ירושלים-שלי אמר בהסבר | אפל' וואטספ קרסה ברחבי העולם, גם בישראל!:
יש מצב שזה יקח כמה ימים???


תראו שאפשר להסתדר בלי זה
אז במה כן משתמשים, טלגרם?
-
@למדן-וחסיד אמר בהסבר | אפל' וואטספ קרסה ברחבי העולם, גם בישראל!:
@ירושלים-שלי אמר בהסבר | אפל' וואטספ קרסה ברחבי העולם, גם בישראל!:
יש מצב שזה יקח כמה ימים???


תראו שאפשר להסתדר בלי זה
אז במה כן משתמשים, טלגרם?
@ברמן אמר בהסבר | אפל' וואטספ קרסה ברחבי העולם, גם בישראל!:
@למדן-וחסיד אמר בהסבר | אפל' וואטספ קרסה ברחבי העולם, גם בישראל!:
@ירושלים-שלי אמר בהסבר | אפל' וואטספ קרסה ברחבי העולם, גם בישראל!:
יש מצב שזה יקח כמה ימים???


תראו שאפשר להסתדר בלי זה
אז במה כן משתמשים, טלגרם?
כן, יש להם יותר מ 4 מיליון מצטרפים חדשים
-
@למדן-וחסיד אמר בהסבר | אפל' וואטספ קרסה ברחבי העולם, גם בישראל!:
@ירושלים-שלי אמר בהסבר | אפל' וואטספ קרסה ברחבי העולם, גם בישראל!:
יש מצב שזה יקח כמה ימים???


תראו שאפשר להסתדר בלי זה
אז במה כן משתמשים, טלגרם?
-
-
׳כלכליסט׳: ברקע התקלה העולמית ירידות חדות במניות הטכנולוגיה. פייסבוק נופלת ב-5.8%, טוויטר מוחקת 6.6%, גוגל נחתכת ב-3.4%, אמזון ואפל מאבדות 3%.
-
@ברמן אמר בהסבר | אפל' וואטספ קרסה ברחבי העולם, גם בישראל!:
@למדן-וחסיד אמר בהסבר | אפל' וואטספ קרסה ברחבי העולם, גם בישראל!:
@ירושלים-שלי אמר בהסבר | אפל' וואטספ קרסה ברחבי העולם, גם בישראל!:
יש מצב שזה יקח כמה ימים???


תראו שאפשר להסתדר בלי זה
אז במה כן משתמשים, טלגרם?
כן, יש להם יותר מ 4 מיליון מצטרפים חדשים
@יוסי-הגאון 15 מיליון
-
@יוסי-הגאון 15 מיליון
@אבא-לו יעלה צ'יקצק
-
@אבא-לו יעלה צ'יקצק
-
מאז תחילת התקלה בפייסבוק ו-וואטספ כ-15 מיליון איש הצטרפו לטלגרם.
מניית פייסבוק צונחת ב-6 אחוז בבורסה, עד עכשיו זה התקלה עלתה להם 19 מיליארד דולר.
-
@כיפה-אדומה מה יעלה?
-
׳כלכליסט׳: ברקע התקלה העולמית ירידות חדות במניות הטכנולוגיה. פייסבוק נופלת ב-5.8%, טוויטר מוחקת 6.6%, גוגל נחתכת ב-3.4%, אמזון ואפל מאבדות 3%.
-
@יוסי-הגאון אפשר לינק?
-
@יוסי-הגאון אכן, זו הייתה כוונתי.
מאמין שהם עובדים עכשיו בלי נשימה על התיקון, והם יש להם גם שכל - ישחררו איזה עדכון / פיצ'ר בשביל למשוך את המשתמשים המאוכזבים חזרה. -
מאז תחילת התקלה בפייסבוק ו-וואטספ כ-15 מיליון איש הצטרפו לטלגרם.
מניית פייסבוק צונחת ב-6 אחוז בבורסה, עד עכשיו זה התקלה עלתה להם 19 מיליארד דולר.
@ירושלים-שלי אמר בהסבר | אפל' וואטספ קרסה ברחבי העולם, גם בישראל!:
עד עכשיו זה התקלה עלתה להם 19 מיליארד דולר.
ואל תשכח שזה גם בגלל הסכסוך עם פרנסס האוגן שהדליפה את המסמכים
-
@יוסי-הגאון אפשר לינק?
-
-

-
@ירושלים-שלי אכן, ימות המשיח (שהרשתות החברתיות לא עובדות)
-
@ירושלים-שלי אכן, ימות המשיח (שהרשתות החברתיות לא עובדות)
@כיפה-אדומה אמר בהסבר | אפל' וואטספ קרסה ברחבי העולם, גם בישראל!:
@ירושלים-שלי אכן, ימות המשיח (שהרשתות החברתיות לא עובדות)
זה אמיתי??

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

