הסבר | אפל' וואטספ קרסה ברחבי העולם, גם בישראל!
-
יכול להיות שאומרים שזה מתקפת סייבר
@יוסי-הגאון אמר בהסבר | אפל' וואטספ קרסה ברחבי העולם, גם בישראל!:
יכול להיות שאומרים שזה מתקפת סייבר
אני קיבלתי הודעה כזאת:
החברה הטובים
(סין)
לקחו אחריות על הפריצה של פייסבוק.
נכון לעכשיו מבקשים 2 טריליון דולר בביטקויין
לשיחרור הרשתלוידעת כמה זה אמיתי!!
-
@יוסי-הגאון אמר בהסבר | אפל' וואטספ קרסה ברחבי העולם, גם בישראל!:
יכול להיות שאומרים שזה מתקפת סייבר
אני קיבלתי הודעה כזאת:
החברה הטובים
(סין)
לקחו אחריות על הפריצה של פייסבוק.
נכון לעכשיו מבקשים 2 טריליון דולר בביטקויין
לשיחרור הרשתלוידעת כמה זה אמיתי!!
@ירושלים-שלי אמר בהסבר | אפל' וואטספ קרסה ברחבי העולם, גם בישראל!:
2 טריליון דולר בביטקויין
יש בכלל למישהו סכום כזה?
בעצם כן

-
הנה הודעה שפורסמה ביוסף אפליקציות...:
"חברה הודעה נוספת חשובה
️כל המשתמשים בחוסם הפרסומות
של Adguard ודומיו !
השרת המרכזי שלהם נמצא בחוות השרתים של פייסבוק ולכן יתכנו בעיות רבות למשתמשים בגוגל ,יוטיוב ועוד' !
פתרון: להשבית אותו עד לחזרה לשגרה (ולהזהר עד אז מוירוסים של ג'אווה סקריפט למיניהם )שלכם תמיד יוסף אפליקציות
" -
@ירושלים-שלי אמר בהסבר | אפל' וואטספ קרסה ברחבי העולם, גם בישראל!:
2 טריליון דולר בביטקויין
יש בכלל למישהו סכום כזה?
בעצם כן

@חראשו אמר בהסבר | אפל' וואטספ קרסה ברחבי העולם, גם בישראל!:
@ירושלים-שלי אמר בהסבר | אפל' וואטספ קרסה ברחבי העולם, גם בישראל!:
2 טריליון דולר בביטקויין
יש בכלל למישהו סכום כזה?
בעצם כן

הקישור חסום לי...
-
@חראשו אמר בהסבר | אפל' וואטספ קרסה ברחבי העולם, גם בישראל!:
@ירושלים-שלי אמר בהסבר | אפל' וואטספ קרסה ברחבי העולם, גם בישראל!:
2 טריליון דולר בביטקויין
יש בכלל למישהו סכום כזה?
בעצם כן

הקישור חסום לי...
@ירושלים-שלי אין שם מידע רציני... זה בסדר... רק כתוב שם שאפל שווה 2 טריליון דולר...
-
לפי השמועות התקלה נובעת מהחיסון השלישי. פייסבוק חוקרת מה ההשפעה של הלא מחוסנים.

-
לפי השמועות התקלה נובעת מהחיסון השלישי. פייסבוק חוקרת מה ההשפעה של הלא מחוסנים.

-
@ירושלים-שלי אין שם מידע רציני... זה בסדר... רק כתוב שם שאפל שווה 2 טריליון דולר...
@אדי-המתכנת אמר בהסבר | אפל' וואטספ קרסה ברחבי העולם, גם בישראל!:
@ירושלים-שלי אין שם מידע רציני... זה בסדר... רק כתוב שם שאפל שווה 2 טריליון דולר...
הא, תודה רבה

-
יש מצב שזה יקח כמה ימים???


-
יש מצב שזה יקח כמה ימים???


@ירושלים-שלי אמר בהסבר | אפל' וואטספ קרסה ברחבי העולם, גם בישראל!:
יש מצב שזה יקח כמה ימים???


תראו שאפשר להסתדר בלי זה
-
@ירושלים-שלי אמר בהסבר | אפל' וואטספ קרסה ברחבי העולם, גם בישראל!:
יש מצב שזה יקח כמה ימים???


תראו שאפשר להסתדר בלי זה
@למדן-וחסיד אמר בהסבר | אפל' וואטספ קרסה ברחבי העולם, גם בישראל!:
@ירושלים-שלי אמר בהסבר | אפל' וואטספ קרסה ברחבי העולם, גם בישראל!:
יש מצב שזה יקח כמה ימים???


תראו שאפשר להסתדר בלי זה
ברור שאם יהיה סביר שלא יתאבדו.
אבל, זה נצרך...
-
ניסתי לעלות עכשיו מוצר שהגיע מאלי אקספרס לפיד דרך האפליקציה של אלי אקספרס ונתקל בשגיאה...

-
@ירושלים-שלי אמר בהסבר | אפל' וואטספ קרסה ברחבי העולם, גם בישראל!:
יש מצב שזה יקח כמה ימים???


תראו שאפשר להסתדר בלי זה
@למדן-וחסיד אמר בהסבר | אפל' וואטספ קרסה ברחבי העולם, גם בישראל!:
@ירושלים-שלי אמר בהסבר | אפל' וואטספ קרסה ברחבי העולם, גם בישראל!:
יש מצב שזה יקח כמה ימים???


תראו שאפשר להסתדר בלי זה
אז במה כן משתמשים, טלגרם?
-
@למדן-וחסיד אמר בהסבר | אפל' וואטספ קרסה ברחבי העולם, גם בישראל!:
@ירושלים-שלי אמר בהסבר | אפל' וואטספ קרסה ברחבי העולם, גם בישראל!:
יש מצב שזה יקח כמה ימים???


תראו שאפשר להסתדר בלי זה
אז במה כן משתמשים, טלגרם?
@ברמן אמר בהסבר | אפל' וואטספ קרסה ברחבי העולם, גם בישראל!:
@למדן-וחסיד אמר בהסבר | אפל' וואטספ קרסה ברחבי העולם, גם בישראל!:
@ירושלים-שלי אמר בהסבר | אפל' וואטספ קרסה ברחבי העולם, גם בישראל!:
יש מצב שזה יקח כמה ימים???


תראו שאפשר להסתדר בלי זה
אז במה כן משתמשים, טלגרם?
כן, יש להם יותר מ 4 מיליון מצטרפים חדשים
-
@למדן-וחסיד אמר בהסבר | אפל' וואטספ קרסה ברחבי העולם, גם בישראל!:
@ירושלים-שלי אמר בהסבר | אפל' וואטספ קרסה ברחבי העולם, גם בישראל!:
יש מצב שזה יקח כמה ימים???


תראו שאפשר להסתדר בלי זה
אז במה כן משתמשים, טלגרם?
-
-
׳כלכליסט׳: ברקע התקלה העולמית ירידות חדות במניות הטכנולוגיה. פייסבוק נופלת ב-5.8%, טוויטר מוחקת 6.6%, גוגל נחתכת ב-3.4%, אמזון ואפל מאבדות 3%.
-
@ברמן אמר בהסבר | אפל' וואטספ קרסה ברחבי העולם, גם בישראל!:
@למדן-וחסיד אמר בהסבר | אפל' וואטספ קרסה ברחבי העולם, גם בישראל!:
@ירושלים-שלי אמר בהסבר | אפל' וואטספ קרסה ברחבי העולם, גם בישראל!:
יש מצב שזה יקח כמה ימים???


תראו שאפשר להסתדר בלי זה
אז במה כן משתמשים, טלגרם?
כן, יש להם יותר מ 4 מיליון מצטרפים חדשים
@יוסי-הגאון 15 מיליון
-
@יוסי-הגאון 15 מיליון
@אבא-לו יעלה צ'יקצק
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

