M.2 יש כמה חיבורים?
-
@aiib https://pcsupport.lenovo.com/sa/en/products/laptops-and-netbooks/flex-series/flex-5-1570-type-81ca/81ca/81ca0010us
HARDWARE MANUAL [מדריך חומרה] -
@יהודה-12 מקווה שאפשר לסמוך על זה... פשוט בנובו התתי דגמים מאד מבלבלים..
האמת היא שכבר קניתי מחשב [S340] שהוא תומך רק בPCIE אבל אני שוקל להחזיר אותו אם אמצא במחיר טוב את הפלקס וכן תלוי בכונן הדיסקים...
-
@יהודה-12 לא פתחתי אבל זכור לי שבדקתי ואין. אבל אדרבה... תשכנע אותי שגם בזה אני טועה...
81N800H3US
-
@aiib בדגמים שמוכרים בארץ S340 ללא מגע יש מקום לשני כוננים אני מצרף תמונה מהFLEX כדי שתבין!

העליון הקטן הוא PCIE והתחתון SATA -
@יהודה-12 לא פתחתי אבל זכור לי שבדקתי ואין. אבל אדרבה... תשכנע אותי שגם בזה אני טועה...
81N800H3US
-
-
@יהודה-12 לא אין לי אותו בארץ. [סתם מעניין, קניתי 2 אחד שלחתי לארץ ואחד לארצות הברית. הזמנתי ביום רביעי הבוקר מוקדם זה כבר היה בבית בארץ ובארצות הברית זה עדיין לא הגיע...]
אבל אם אני לא טועה ביררתי בלנובו אצל סוכן תמיכה טכנית -
@aiib אמר בM.2 יש כמה חיבורים?:
אבל אם אני לא טועה ביררתי בלנובו אצל סוכן תמיכה טכנית
אני אומר לך שבדגמים שמוכרים בארץ יש מקום לשנים [פתחתי ובדקתי]. אני לא רואה סיבה שהם יורידו את זה בדגם עם המגע. לדעתי תחכה קצת.
-
@יהודה-12 אמר בM.2 יש כמה חיבורים?:
לדעתי תחכה קצת.
לחכות למה?
יש דרך לבדוק זאת מבלי לפתוח את המחשב? -
@aiib אני חושב שאפשר אבל גם אם לא הכי הרבה תקנה כונן 2TB PCIE למשל כזה https://ksp.co.il/?uin=74472 שהוא כונן מצויין ועולה בארץ סך הכל 1250 זה לא הפרש כזה גדול [אחרי מע"מ] תהמר.
-
@יהודה-12 אני מדבר על זה:
Western Digital Blue 3D NAND 2TB Internal (WDS200T2B0B) SSDאבל בא נאמר שאני אסתפק במחצית מכך... אין לי באמת צורך... סה"כ וורד גלישה ואוצר החכמה
@aiib הכונן שהבאתי עולה בחו"ל יותר מאשר מה שמוכרים אותו פה בארץ והוא נקרא אחד הטובים בתחום , הפרש המחיר הוא 435 ש"ח אם אתה משלם מע"מ [1250 לעומת 815 בערך]. הוא יהיה יותר מהיר בהפעלה אבל זה באמת לא משמעותי השאלה מה זמן שווה לך להשקיע בלחפש. אני אמרתי שגם אם ח"ו לא יהיה מקום לעוד כונן [סבירות של 5 % לדעתי] הכי הרבה תקנה כונן יותר טוב בארץ. במחיר קצת יותר יקר אבל ביחס לכל העסקה זה לא נורא.
וחוץ מזה מתאם גם יעלה לך כסף.
לילה טוב -
@aiib הכונן שהבאתי עולה בחו"ל יותר מאשר מה שמוכרים אותו פה בארץ והוא נקרא אחד הטובים בתחום , הפרש המחיר הוא 435 ש"ח אם אתה משלם מע"מ [1250 לעומת 815 בערך]. הוא יהיה יותר מהיר בהפעלה אבל זה באמת לא משמעותי השאלה מה זמן שווה לך להשקיע בלחפש. אני אמרתי שגם אם ח"ו לא יהיה מקום לעוד כונן [סבירות של 5 % לדעתי] הכי הרבה תקנה כונן יותר טוב בארץ. במחיר קצת יותר יקר אבל ביחס לכל העסקה זה לא נורא.
וחוץ מזה מתאם גם יעלה לך כסף.
לילה טוב -
@aiib אני חושב שאפשר אבל גם אם לא הכי הרבה תקנה כונן 2TB PCIE למשל כזה https://ksp.co.il/?uin=74472 שהוא כונן מצויין ועולה בארץ סך הכל 1250 זה לא הפרש כזה גדול [אחרי מע"מ] תהמר.
@יהודה-12 אמר בM.2 יש כמה חיבורים?:
למשל כזה https://ksp.co.il/?uin=74472 שהוא כונן מצויין
הערת אגב
על פי הנכתב כאן הכונן הזה יש לו בקר PS5012-E12
אין לי מושג על הבקר הנוכחי
אבל בגירסאות קודמות היו המון צרות
וכשאני כותב המון צרות אני מתכוון אין גישה לחומר ברמה הביתית -
@יהודה-12 אמר בM.2 יש כמה חיבורים?:
למשל כזה https://ksp.co.il/?uin=74472 שהוא כונן מצויין
הערת אגב
על פי הנכתב כאן הכונן הזה יש לו בקר PS5012-E12
אין לי מושג על הבקר הנוכחי
אבל בגירסאות קודמות היו המון צרות
וכשאני כותב המון צרות אני מתכוון אין גישה לחומר ברמה הביתית@משחזר-מידע אמר בM.2 יש כמה חיבורים?:
כשאני כותב המון צרות אני מתכוון אין גישה לחומר ברמה הביתית
כלומר? במקרה שצריך שחזור?
-
@aiib אמר בM.2 יש כמה חיבורים?:
האם חיבור PCIE לא תומך בSATA או שזה רק יהיה איטי יותר?
לא
טכנולוגיה אחרת לגמרי
מה שכן יש מתאמים מPCIe לSATA@משחזר-מידע אמר בM.2 יש כמה חיבורים?:
מה שכן יש מתאמים מPCIe לSATA
גם למחשב נייד? יש לך קישור בהישג יד?
-
@משחזר-מידע אמר בM.2 יש כמה חיבורים?:
כשאני כותב המון צרות אני מתכוון אין גישה לחומר ברמה הביתית
כלומר? במקרה שצריך שחזור?
@aiib אמר בM.2 יש כמה חיבורים?:
כלומר? במקרה שצריך שחזור?
גם אם לא רוצים שחזור
פשוט אין גישה לכונן בכלל -
@משחזר-מידע אמר בM.2 יש כמה חיבורים?:
מה שכן יש מתאמים מPCIe לSATA
גם למחשב נייד? יש לך קישור בהישג יד?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות