M.2 יש כמה חיבורים?
-
@יהודה-12 אמר בM.2 יש כמה חיבורים?:
לא הבנתי.
כתבת למעלה שאם אני אבחר במחשב עם כונן 2.5 אני פותח לעצמי יותר אופציות. כתבתי שאם זה מגביל אותי לPCIE אז זה לא פותח את כל האפשרויות אלא בחלקם מצמצם
-
-
@aiib למה מגביל אותך?
יש מחשבים שמגיעים עם 2 חיבורים 1 חיבור SATA בגודל 2.5" מסורתי ועוד חיבור ש ל PCIE שעליו עובדת מערכת ההפעלה.@יהודה-12 אמר בM.2 יש כמה חיבורים?:
@aiib למה מגביל אותך?
אם לא יהיה לי PCIE
יש מחשבים שמגיעים עם 2 חיבורים 1 חיבור SATA בגודל 2.5" מסורתי ועוד חיבור ש ל PCIE שעליו עובדת מערכת ההפעלה.
אם אקנה כזה זה יהיה מצויין. אני שוקל לקנות לנובו פלקס 5. נראה לי שבזה יש גם וגם אבל אני לא בטוח
-
@יהודה-12 אמר בM.2 יש כמה חיבורים?:
@aiib למה מגביל אותך?
אם לא יהיה לי PCIE
יש מחשבים שמגיעים עם 2 חיבורים 1 חיבור SATA בגודל 2.5" מסורתי ועוד חיבור ש ל PCIE שעליו עובדת מערכת ההפעלה.
אם אקנה כזה זה יהיה מצויין. אני שוקל לקנות לנובו פלקס 5. נראה לי שבזה יש גם וגם אבל אני לא בטוח
-
@aiib תשלח קישור ואני ינסה לבדוק.
או שיותר טוב תוריד מהאתר של לנובו את המדריך חומרה שלהם ותבדוק שם. -
@יהודה-12 זה מאיביי כך שאפשר לסמוך על כך בערבון מוגבל...
לא מצאתי מידע אבל הדגם שהוא טוען זה זה: 81CA0010US@aiib אמר בM.2 יש כמה חיבורים?:
81CA0010US
קח קישור https://download.lenovo.com/consumer/mobiles_pub/flex_5-1470_5-1570_hmm_201703.pdf
שם רואים שיש שם מקום לשני הסוגים. -
@aiib אמר בM.2 יש כמה חיבורים?:
81CA0010US
קח קישור https://download.lenovo.com/consumer/mobiles_pub/flex_5-1470_5-1570_hmm_201703.pdf
שם רואים שיש שם מקום לשני הסוגים. -
@aiib https://pcsupport.lenovo.com/sa/en/products/laptops-and-netbooks/flex-series/flex-5-1570-type-81ca/81ca/81ca0010us
HARDWARE MANUAL [מדריך חומרה] -
@יהודה-12 מקווה שאפשר לסמוך על זה... פשוט בנובו התתי דגמים מאד מבלבלים..
האמת היא שכבר קניתי מחשב [S340] שהוא תומך רק בPCIE אבל אני שוקל להחזיר אותו אם אמצא במחיר טוב את הפלקס וכן תלוי בכונן הדיסקים...
-
@יהודה-12 לא פתחתי אבל זכור לי שבדקתי ואין. אבל אדרבה... תשכנע אותי שגם בזה אני טועה...
81N800H3US
-
@aiib בדגמים שמוכרים בארץ S340 ללא מגע יש מקום לשני כוננים אני מצרף תמונה מהFLEX כדי שתבין!

העליון הקטן הוא PCIE והתחתון SATA -
@יהודה-12 לא פתחתי אבל זכור לי שבדקתי ואין. אבל אדרבה... תשכנע אותי שגם בזה אני טועה...
81N800H3US
-
-
@יהודה-12 לא אין לי אותו בארץ. [סתם מעניין, קניתי 2 אחד שלחתי לארץ ואחד לארצות הברית. הזמנתי ביום רביעי הבוקר מוקדם זה כבר היה בבית בארץ ובארצות הברית זה עדיין לא הגיע...]
אבל אם אני לא טועה ביררתי בלנובו אצל סוכן תמיכה טכנית -
@aiib אמר בM.2 יש כמה חיבורים?:
אבל אם אני לא טועה ביררתי בלנובו אצל סוכן תמיכה טכנית
אני אומר לך שבדגמים שמוכרים בארץ יש מקום לשנים [פתחתי ובדקתי]. אני לא רואה סיבה שהם יורידו את זה בדגם עם המגע. לדעתי תחכה קצת.
-
@יהודה-12 אמר בM.2 יש כמה חיבורים?:
לדעתי תחכה קצת.
לחכות למה?
יש דרך לבדוק זאת מבלי לפתוח את המחשב? -
@aiib אני חושב שאפשר אבל גם אם לא הכי הרבה תקנה כונן 2TB PCIE למשל כזה https://ksp.co.il/?uin=74472 שהוא כונן מצויין ועולה בארץ סך הכל 1250 זה לא הפרש כזה גדול [אחרי מע"מ] תהמר.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות