חיבור שקע חשמל רגיל לרכב
-
@bbn לא בהכרח, תבדוק כמה חשמל היא צורכת, לא נראה לי שיותר מידי.
אם אתה לא יודע תעלה צילום של התווית עם הפרטים ונראה.עריכה: היא מחוברת לחשמל עם כבל או עם מטען? אם זה עם מטען תעלה צילום של התווית של המטען.
-
@bbn לבוקסה זה אפשרי, ראיתי כזה דבר
-
זה מה שכתוב שם שקשור לחשמל
ודרך אגב אשמח שתסביר לי מה זה בתמונה השניה
ואם לכאורה זה יכול להפחית את הצריכה ואז להתאים
תודה... -
@bbn אין בתמונות את מה שצריך.
מה שאתה צריך אמור להיות כתוב ליד input. אם אין אולי יש פירוט במסמכים שהגיעו עם הבוקסה.אם תזיז את המתג האדום בתמונה השניה הבוקסה תישרף ברגע שתחבר אותה לחשמל!! אסור לגעת בזה.
-
לענין שקע ברכב ע''י מתאם
הזרם מהמצבר שהוא 10 אמפר
אך במתח תלוי בסוג מצבר 12 וולט או 24 וולט
בקיצור התוצאה : 10 כפול 12 או 24
הם 120 או 240 וואט בכמות של אמפר 1
את ההמרות האלו עושה השנאי
ובקיצור מכשיר כאן רגיל המתח הוא בערך 230 {220-240}
ולכן מספיק עד מקסימום אמפר 1עוד טוב לדעת יש טוענים שזה גומר את המצבר
וכנראה זה נכון
@אלי-TZA -
לענין שקע ברכב ע''י מתאם
הזרם מהמצבר שהוא 10 אמפר
אך במתח תלוי בסוג מצבר 12 וולט או 24 וולט
בקיצור התוצאה : 10 כפול 12 או 24
הם 120 או 240 וואט בכמות של אמפר 1
את ההמרות האלו עושה השנאי
ובקיצור מכשיר כאן רגיל המתח הוא בערך 230 {220-240}
ולכן מספיק עד מקסימום אמפר 1עוד טוב לדעת יש טוענים שזה גומר את המצבר
וכנראה זה נכון
@אלי-TZA@13115-5864 ישר כח על ההסבר!
גומר הכונה מרוקן
או הורס ? -
מצבר שמתרוקן מדי הרבה פעמים טעון החלפה לחדש כיון שאינו נטען יותר
-
לענין שקע ברכב ע''י מתאם
הזרם מהמצבר שהוא 10 אמפר
אך במתח תלוי בסוג מצבר 12 וולט או 24 וולט
בקיצור התוצאה : 10 כפול 12 או 24
הם 120 או 240 וואט בכמות של אמפר 1
את ההמרות האלו עושה השנאי
ובקיצור מכשיר כאן רגיל המתח הוא בערך 230 {220-240}
ולכן מספיק עד מקסימום אמפר 1עוד טוב לדעת יש טוענים שזה גומר את המצבר
וכנראה זה נכון
@אלי-TZA@13115-5864 אמר בחיבור שקע חשמל רגיל לרכב:
לענין שקע ברכב ע''י מתאם
הזרם מהמצבר שהוא 10 אמפר
אך במתח תלוי בסוג מצבר 12 וולט או 24 וולט
בקיצור התוצאה : 10 כפול 12 או 24
הם 120 או 240 וואט בכמות של אמפר 1
את ההמרות האלו עושה השנאי
ובקיצור מכשיר כאן רגיל המתח הוא בערך 230 {220-240}
ולכן מספיק עד מקסימום אמפר 1עוד טוב לדעת יש טוענים שזה גומר את המצבר
וכנראה זה נכון
@אלי-TZAכל החשבון שלך שייך במידה ואתה משתמש עם מנוע כבוי, באם המנוע עובד (שזאת הדרך הנכונה) החשמל מגיע מהאלטרנטור ולא מהמצבר ואז אתה שוחק אותו ולא את המצבר שהרבה יותר רגיש. וכן החשבון צריך להיות בהתאם לנתוני האלטרנטור ולא המצבר.
-
ש שטיגליץ העביר נושא זה מ-חשמל - כללי ב-