מה הסינון המועדף עליך
-
אפשר לראות פה עוד סקר עם הרבה תגובות של משתמשים מכל הסינונים
https://tora-forum.co.il/viewtopic.php?t=1110 -
@משה-מזרחי ברור רימון זה לחילונים
@ANGUI אמר במה הסינון המועדף עליך:
@משה-מזרחי ברור רימון זה לחילונים
אל תעוף זה מיועד לדתיים.
ומבחינה מסוימת זה עדיף מנטפרי, יש דברים שבהרמטי הוא חוסם ובנטפרי פתוחים.
מה שכן רימון מרובעים. ברימון זה עובד לפי שיטה של רשימות, ולפעמים דבר שאין בו בעיה הם לא פותחים כגון גמבו מייל, מה שכן גוגל דרייב פתוח לגמרי, וזה בגלל שהם חברה כללית ולכן הם לא יכולים להתאים את עצמם למגזר מסוים, מה שכן נטפרי שמותאם מאוד לציבור החרדי. -
@ANGUI אמר במה הסינון המועדף עליך:
@משה-מזרחי ברור רימון זה לחילונים
אל תעוף זה מיועד לדתיים.
ומבחינה מסוימת זה עדיף מנטפרי, יש דברים שבהרמטי הוא חוסם ובנטפרי פתוחים.
מה שכן רימון מרובעים. ברימון זה עובד לפי שיטה של רשימות, ולפעמים דבר שאין בו בעיה הם לא פותחים כגון גמבו מייל, מה שכן גוגל דרייב פתוח לגמרי, וזה בגלל שהם חברה כללית ולכן הם לא יכולים להתאים את עצמם למגזר מסוים, מה שכן נטפרי שמותאם מאוד לציבור החרדי. -
@ANGUI אמר במה הסינון המועדף עליך:
@משה-מזרחי ברור רימון זה לחילונים
אל תעוף זה מיועד לדתיים.
ומבחינה מסוימת זה עדיף מנטפרי, יש דברים שבהרמטי הוא חוסם ובנטפרי פתוחים.
מה שכן רימון מרובעים. ברימון זה עובד לפי שיטה של רשימות, ולפעמים דבר שאין בו בעיה הם לא פותחים כגון גמבו מייל, מה שכן גוגל דרייב פתוח לגמרי, וזה בגלל שהם חברה כללית ולכן הם לא יכולים להתאים את עצמם למגזר מסוים, מה שכן נטפרי שמותאם מאוד לציבור החרדי. -
@ANGUI אמר במה הסינון המועדף עליך:
@sh774 אבל ברימון תמיד יש לך אפשרות להחליף רמה ולהכנס
עצם זה שיש אפשרותהגבוה שלהם זה בערכך כמו נטפרי רגיל ובגלל שאפשר להוריד לכן זה לא מיועד (רשמית) לחרדים אבל גם לא לחילונים ברישמית הוא מיועד לדתיים (עריכה: לא לשכוח שיש לרימון גם הרמטי)
-
@ANGUI אמר במה הסינון המועדף עליך:
@sh774 אבל ברימון תמיד יש לך אפשרות להחליף רמה ולהכנס
עצם זה שיש אפשרותהגבוה שלהם זה בערכך כמו נטפרי רגיל ובגלל שאפשר להוריד לכן זה לא מיועד (רשמית) לחרדים אבל גם לא לחילונים ברישמית הוא מיועד לדתיים (עריכה: לא לשכוח שיש לרימון גם הרמטי)
-
@QJDTOP אמר במה הסינון המועדף עליך:
@אליהו אמר במה הסינון המועדף עליך:
בהצלחה!!!
שכחת את הדרן!
נדמה לי שלא דיברו על מכשירי אנדרואיד..
ואם כבר ראיתי פרסומת של 'עסקן' משהו חדש.... -
@QJDTOP אמר במה הסינון המועדף עליך:
@אליהו אמר במה הסינון המועדף עליך:
בהצלחה!!!
שכחת את הדרן!
נדמה לי שלא דיברו על מכשירי אנדרואיד..
ואם כבר ראיתי פרסומת של 'עסקן' משהו חדש.... -
@QJDTOP אמר במה הסינון המועדף עליך:
@אליהו אמר במה הסינון המועדף עליך:
בהצלחה!!!
שכחת את הדרן!
נדמה לי שלא דיברו על מכשירי אנדרואיד..
ואם כבר ראיתי פרסומת של 'עסקן' משהו חדש....@ברוך אמר במה הסינון המועדף עליך:
@QJDTOP אמר במה הסינון המועדף עליך:
@אליהו אמר במה הסינון המועדף עליך:
בהצלחה!!!
שכחת את הדרן!
נדמה לי שלא דיברו על מכשירי אנדרואיד..
ואם כבר ראיתי פרסומת של 'עסקן' משהו חדש....גם יש שככתי מה זה לא על אנדרואיד על כל הסינונים
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות