דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. רשתות
  4. פיתוח ועיצוב אתרים
  5. Full Stack
  6. צד לקוח
  7. HTML5
  8. עזרה הדדית - HTML
  9. שאלה | איפה שגיתי בקוד ?

שאלה | איפה שגיתי בקוד ?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - HTML
14 פוסטים 4 כותבים 302 צפיות 4 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • י יוסי לוי

    @יודוד מה אתה מצפה שיהיה?

    ח מנותק
    ח מנותק
    חיפושית
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #4

    @יוסי-לוי
    טבלה...
    יש לך ידע ב-HTML?

    חיפושית 🐞 דף הבית לדפדפן, עם פתגם יומי, המלצה יומית, סימניות מותאמות אישית ועוד...
    להורדת חיפושית חינם ל-ח-ל-ו-ט-י-ן 🎁

    יודודי י 2 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • ח חיפושית

      @יוסי-לוי
      טבלה...
      יש לך ידע ב-HTML?

      יודודי מנותק
      יודודי מנותק
      יודוד
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי יודוד
      #5

      @חיפושית אז איפה הטעות ? למה האתר לא מראה לי טבלה ? למה הוא כותב את מה שכתבתי ?

      ב ח 2 תגובות תגובה אחרונה
      0
      • יודודי יודוד

        @חיפושית אז איפה הטעות ? למה האתר לא מראה לי טבלה ? למה הוא כותב את מה שכתבתי ?

        ב מנותק
        ב מנותק
        ב.ל
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #6

        @יודוד
        איזה טעות?

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • יודודי יודוד

          d7ae770e-7da2-46e9-b75d-81d63308ec79-image.png a3ed6c1c-f584-4956-a9e5-012fedc5668c-image.png
          בצד ימין הקוד בצד שמאל התוצאה
          {כתבתי באותיות גדולות כרגע כי יותר נוח לי שהמחשב בעברית וכשאני רוצה לכתוב באנגלית בקוד אני לוחץ shift }

          ח מנותק
          ח מנותק
          חיפושית
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #7

          @יודוד תעלה את הקוד בטקסט, ולא בצילום מסך.
          לחילופין, תשתמש בגנרטור בשביל יצירת הטבלה:
          https://divtable.com/generator/
          https://www.quackit.com/html/html_table_generator.cfm
          ועוד...

          חיפושית 🐞 דף הבית לדפדפן, עם פתגם יומי, המלצה יומית, סימניות מותאמות אישית ועוד...
          להורדת חיפושית חינם ל-ח-ל-ו-ט-י-ן 🎁

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • ח חיפושית

            @יוסי-לוי
            טבלה...
            יש לך ידע ב-HTML?

            י מנותק
            י מנותק
            יוסי לוי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #8

            @חיפושית עדיין לא הבנתי מה הוא כן רוצה?
            לא קשור לידע ספציפי ב HTML

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • יודודי יודוד

              @חיפושית אז איפה הטעות ? למה האתר לא מראה לי טבלה ? למה הוא כותב את מה שכתבתי ?

              ח מנותק
              ח מנותק
              חיפושית
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #9

              @יודוד
              במחשבה שנייה, הקוד שלך דווקא עובד...
              וההוכחה, שהטקסטים לא מופיעים בשורה אחת...
              אלא, 2 בעיות בעיצוב (CSS) ולא ב-HTML:

              1. לא הגדרת עיצוב גבולות (ולכן גבולות התאים שקופים...)
              2. זה משמאל לימין (LTR) במקום מימין לשמאל (RTL).

              חיפושית 🐞 דף הבית לדפדפן, עם פתגם יומי, המלצה יומית, סימניות מותאמות אישית ועוד...
              להורדת חיפושית חינם ל-ח-ל-ו-ט-י-ן 🎁

              יודודי תגובה 1 תגובה אחרונה
              3
              • ח חיפושית

                @יודוד
                במחשבה שנייה, הקוד שלך דווקא עובד...
                וההוכחה, שהטקסטים לא מופיעים בשורה אחת...
                אלא, 2 בעיות בעיצוב (CSS) ולא ב-HTML:

                1. לא הגדרת עיצוב גבולות (ולכן גבולות התאים שקופים...)
                2. זה משמאל לימין (LTR) במקום מימין לשמאל (RTL).
                יודודי מנותק
                יודודי מנותק
                יודוד
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #10

                @חיפושית אני לא מתבייש להגיד שאני עדיין לומד , ואסביר
                העתקתי את הקוד כמו שהוא מהאתר של אלי נעים , ולא הבנתי למה לא רואים את הטבלה .
                בכל מקרה תודה רבה

                ח ב 2 תגובות תגובה אחרונה
                0
                • יודודי יודוד

                  @חיפושית אני לא מתבייש להגיד שאני עדיין לומד , ואסביר
                  העתקתי את הקוד כמו שהוא מהאתר של אלי נעים , ולא הבנתי למה לא רואים את הטבלה .
                  בכל מקרה תודה רבה

                  ח מנותק
                  ח מנותק
                  חיפושית
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #11

                  @יודוד אמר בשאלה | איפה שגיתי בקוד ?:

                  אני לא מתבייש להגיד שאני עדיין לומד

                  זה לא בושה... אף פעם לא מסיימים ללמוד, ולכן גם אני וכל מתכנת עדיין לומד. וכל מתכנת פעם אחז ברמה שלך.

                  חיפושית 🐞 דף הבית לדפדפן, עם פתגם יומי, המלצה יומית, סימניות מותאמות אישית ועוד...
                  להורדת חיפושית חינם ל-ח-ל-ו-ט-י-ן 🎁

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  3
                  • יודודי יודוד

                    @חיפושית אני לא מתבייש להגיד שאני עדיין לומד , ואסביר
                    העתקתי את הקוד כמו שהוא מהאתר של אלי נעים , ולא הבנתי למה לא רואים את הטבלה .
                    בכל מקרה תודה רבה

                    ב מנותק
                    ב מנותק
                    ב.ל
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #12

                    @יודוד אמר בשאלה | איפה שגיתי בקוד ?:

                    @חיפושית אני לא מתבייש להגיד שאני עדיין לומד , ואסביר
                    העתקתי את הקוד כמו שהוא מהאתר של אלי נעים , ולא הבנתי למה לא רואים את הטבלה .
                    בכל מקרה תודה רבה

                    כולנו לומדים..
                    אבל להבא כשאתה מבקש עזרה, תסביר ברור מה הבעיה שאותה אתה מבקש לפתור.

                    יודודי תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • ב ב.ל

                      @יודוד אמר בשאלה | איפה שגיתי בקוד ?:

                      @חיפושית אני לא מתבייש להגיד שאני עדיין לומד , ואסביר
                      העתקתי את הקוד כמו שהוא מהאתר של אלי נעים , ולא הבנתי למה לא רואים את הטבלה .
                      בכל מקרה תודה רבה

                      כולנו לומדים..
                      אבל להבא כשאתה מבקש עזרה, תסביר ברור מה הבעיה שאותה אתה מבקש לפתור.

                      יודודי מנותק
                      יודודי מנותק
                      יודוד
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #13

                      @ב-ל לתומי חשבתי שתבינו מיד עם התמונה .... כי כל מי שטיפה מבין רואה שניסיתי להגדיר טבלה ולא רואים אותה
                      בהצלחה

                      ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • יודודי יודוד

                        @ב-ל לתומי חשבתי שתבינו מיד עם התמונה .... כי כל מי שטיפה מבין רואה שניסיתי להגדיר טבלה ולא רואים אותה
                        בהצלחה

                        ב מנותק
                        ב מנותק
                        ב.ל
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #14

                        @יודוד
                        הסתדרת עם הגבולות?
                        כותבים את זה כך

                        table, th, td {
                          border: 1px solid black;
                          border-collapse: collapse;
                        }
                        
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        3
                        • אלישיא אלישי העביר נושא זה מ-HTML5 ב-

                        שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                        נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                        בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                        הרשמה התחברות

                        • התחברות

                        • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                        • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                        • פוסט ראשון
                          פוסט אחרון
                        0
                        • חוקי הפורום
                        • פופולרי
                        • לא נפתר
                        • משתמשים
                        • חיפוש גוגל בפורום
                        • צור קשר