שאלה | איפה שגיתי בקוד ?
-

בצד ימין הקוד בצד שמאל התוצאה
{כתבתי באותיות גדולות כרגע כי יותר נוח לי שהמחשב בעברית וכשאני רוצה לכתוב באנגלית בקוד אני לוחץ shift }@יודוד תעלה את הקוד בטקסט, ולא בצילום מסך.
לחילופין, תשתמש בגנרטור בשביל יצירת הטבלה:
https://divtable.com/generator/
https://www.quackit.com/html/html_table_generator.cfm
ועוד... -
@יודוד
במחשבה שנייה, הקוד שלך דווקא עובד...
וההוכחה, שהטקסטים לא מופיעים בשורה אחת...
אלא, 2 בעיות בעיצוב (CSS) ולא ב-HTML:- לא הגדרת עיצוב גבולות (ולכן גבולות התאים שקופים...)
- זה משמאל לימין (LTR) במקום מימין לשמאל (RTL).
-
@חיפושית אני לא מתבייש להגיד שאני עדיין לומד , ואסביר
העתקתי את הקוד כמו שהוא מהאתר של אלי נעים , ולא הבנתי למה לא רואים את הטבלה .
בכל מקרה תודה רבה -
@חיפושית אני לא מתבייש להגיד שאני עדיין לומד , ואסביר
העתקתי את הקוד כמו שהוא מהאתר של אלי נעים , ולא הבנתי למה לא רואים את הטבלה .
בכל מקרה תודה רבה@יודוד אמר בשאלה | איפה שגיתי בקוד ?:
@חיפושית אני לא מתבייש להגיד שאני עדיין לומד , ואסביר
העתקתי את הקוד כמו שהוא מהאתר של אלי נעים , ולא הבנתי למה לא רואים את הטבלה .
בכל מקרה תודה רבהכולנו לומדים..
אבל להבא כשאתה מבקש עזרה, תסביר ברור מה הבעיה שאותה אתה מבקש לפתור. -
@יודוד אמר בשאלה | איפה שגיתי בקוד ?:
@חיפושית אני לא מתבייש להגיד שאני עדיין לומד , ואסביר
העתקתי את הקוד כמו שהוא מהאתר של אלי נעים , ולא הבנתי למה לא רואים את הטבלה .
בכל מקרה תודה רבהכולנו לומדים..
אבל להבא כשאתה מבקש עזרה, תסביר ברור מה הבעיה שאותה אתה מבקש לפתור. -
@ב-ל לתומי חשבתי שתבינו מיד עם התמונה .... כי כל מי שטיפה מבין רואה שניסיתי להגדיר טבלה ולא רואים אותה
בהצלחה -
א אלישי העביר נושא זה מ-HTML5 ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות