שיתוף | רום סטוק ל s5830 - לצריבה באודין
-
-
קודם כל תודה על הרום .........רציתי לשאול אם הרום הזה הוא לגלקסי s3 מיני הנקרא s5830 או לגלקסי ACE הישן הנקרא gt-s5830i .יש לשים לב שיש להם שמות דומים ומבלבלים.
-
@eba
אתה לוקח את קובץ הmd5 וצורב אותו באודין.

כמו במדריך.:::
קובץ הdll SS_DL.dll
:::
ואם התקשת למה במדריך הסיומת של הקובץ ששמואל טען נגמר בtar ושלך בmd5 אל תקשי.
זה תומך בכמה פורמטים:

בהצלחה!@עופר לדעתי הוא התכוון לדגם עצמו.
הוא לקח הרום מכאן (לדעתי).
ואז כשכותבים הדגם זה מה מופיע:

ואז יש לך את 2 הקישורים הללו: -
@eba
אתה לוקח את קובץ הmd5 וצורב אותו באודין.

כמו במדריך.:::
קובץ הdll SS_DL.dll
:::
ואם התקשת למה במדריך הסיומת של הקובץ ששמואל טען נגמר בtar ושלך בmd5 אל תקשי.
זה תומך בכמה פורמטים:

בהצלחה!@עופר לדעתי הוא התכוון לדגם עצמו.
הוא לקח הרום מכאן (לדעתי).
ואז כשכותבים הדגם זה מה מופיע:

ואז יש לך את 2 הקישורים הללו:@הנני-העני אמר ברום סטוק ל s5830 - לצריבה באודין:
@eba
אתה לוקח את קובץ הmd5 וצורב אותו באודין.

כמו במדריך.:::
קובץ הdll SS_DL.dll
:::
ואם התקשת למה במדריך הסיומת של הקובץ ששמואל טען נגמר בtar ושלך בmd5 אל תקשי.
זה תומך בכמה פורמטים:

בהצלחה!@עופר לדעתי הוא התכוון לדגם עצמו.
הוא לקח הרום מכאן (לדעתי).
ואז כשכותבים הדגם זה מה מופיע:

ואז יש לך את 2 הקישורים הללו:קודם כל תודה , צרבתי ואין לי עברית ברגסה משום מה, מישו צרב את זה ויש לו עברית???????????
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות